K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-10-2005, 12:59   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Jeg er medlem af LAFS.
Ja...det at blive bevilliget fleksjob er en alvorlig ting...da man vitterlig har lægeattester og afklaringsforløb på diverse steder for folk der modtager sygedagpenge for at finde ud af restevnen til at arbejde... det tager ca. et år alt sammen, med fler forskellige socialrådgivere som nærmest bestemmer over en. jeg må sige at jeg er chokeret over disse steder jeg har set...og det har ikke været rart.
Tak for dine svar HeidenB)
Hvis der er noget nyt skal jeg nok komme frem med det....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2005, 02:53   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Citat:
fleksjobber skrev:
Jeg er medlem af LAFS.
Ja...det at blive bevilliget fleksjob er en alvorlig ting...da man vitterlig har lægeattester og afklaringsforløb på diverse steder for folk der modtager sygedagpenge for at finde ud af restevnen til at arbejde... det tager ca. et år alt sammen, med fler forskellige socialrådgivere som nærmest bestemmer over en. jeg må sige at jeg er chokeret over disse steder jeg har set...og det har ikke været rart.
Tak for dine svar HeidenB)
Hvis der er noget nyt skal jeg nok komme frem med det....
Nej det har du ret i, har snakket med mange mennesker der har været ved at gå ned psykisk i den tid deres fleksansøgning skulle behandles..

Heldigvis slap jeg meget nemt igennem det (siger de andre der har prøvet det) men ikke desmindre syntes jeg da godt nok at man var ved at gå ned med flaget flere gange og syntes hele tiden jeg var mistænkliggjort, af div sagsbehandlere..

Men ander fleksere jeg har snakket med har fortalt helt vanvittige historier om deres forløb

Jeg ville lige fortælle dig at vi nu har kontaktet LAFS og de syntes at siden var en alletiders ide og de linker nu til os
  Besvar med citat
Gammel 23-10-2005, 20:50   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sylter regeringen ledige flekser

hej alle
Der er en artikel værd at læse i Kristelig dagblad (på nettet) af socialrådgivernes fagfleder Betina Post den hedder :
Det fattige Danmark.
- er absolut værd at læse.B)
Den omhandler ikke lige fleksjobbere...men...det kunne være os ?:
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2005, 22:26   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Citat:
Stella skrev:
hej alle
Der er en artikel værd at læse i Kristelig dagblad (på nettet) af socialrådgivernes fagfleder Betina Post den hedder :
Det fattige Danmark.
- er absolut værd at læse.B)
Den omhandler ikke lige fleksjobbere...men...det kunne være os ?:

Hej Stella har du et link til den ???

Og pyt med at det ikke er os, der er så mange lighedspunkter mellem os og de andre derude i samfundet (især dem der er kommet i klemme )
  Besvar med citat
Gammel 23-10-2005, 23:34   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sylter regeringen ledige flekser

www.kristelig-dagblad.dk
Den sidder der nu og hedder
Kontanthjælpsloftet har urimelige konsekvenser.af Betina Post.
Kan ikke finde ud af at sætte link ind her ( endnu)

Edit af Webmaster

Her er linket http://www.kristeligt-dagblad.dk/deb...kel:aid=269130
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2005, 23:57   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Marker linket og tryk derefter på url neden under boksen og vupti så er den der

Ellers er det bare at prøve sig frem, det kan aldrig gå værre end galt
  Besvar med citat
Gammel 26-10-2005, 02:13   #17
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Jeg har fundet den artikel :
Hjort erkender syltning af fleksjobbere fra 8 april 2005 på 3F.B)
Har prøvet at sætte den ind:| har noget at lære...
har i en mail man kan sense den til ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2005, 02:48   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Jow da, du kan sende den til [mail][email protected][/mail]
Så skal vi sørge for at den kommer på.
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2005, 08:30   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Sylter regeringen ledige flekser

Citat:
Stella skrev:
Jeg har fundet den artikel :
Hjort erkender syltning af fleksjobbere fra 8 april 2005 på 3F.B)
Har prøvet at sætte den ind:| har noget at lære...
har i en mail man kan sense den til ?
Og jeg har også fundet rigtig rigtig mange gode artikler på 3f om netop fleksjobber og fleksjob, deriblandt den du omtaler og jeg lægger dem op under artikler...

Tak for omatlen af 3f og deres artikler der er virkelig læsestof af interesse for flekser..
  Besvar med citat
Gammel 26-11-2007, 12:29   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Stella skrev i år 2005!!!!

Citat:
Jeg har fundet den artikel :
Hjort erkender syltning af fleksjobbere fra 8 april 2005 på 3F.B)
2 år efter - snart 3 år - er det endnu værre!!!


Citat:
12.000 fleksjobbere uden job

Job svarende til 4-6000 fuldtidsstillinger kunne besættes, hvis jobcentre og virksomheder blev bedre til at finde fleksjob.

Lagt på nettet: 25. November 2007 22:48

Af Jesper Sabroe

Samtidig med at arbejdsmarkedet skriger på flere hænder, venter 12.000 danskere på at få et fleksjob. Direktør Tommi Strandgaard i Jobcenter Østdanmark, der er et samarbejde mellem 14 landsdækkende handicap- og patientorganisationer, kalder det for et paradoks, at der både er mangel på arbejdskraft og på job.
- Man bliver lidt træt af at høre om manglen på arbejdskraft, når man ved, at 12.000 mennesker går rundt på en eller anden form for ledighedsydelse, selvom de er visiteret til at få et fleksjob, siger Tommi Strandgaard.

Læs mere i Frederiksborg Amts Avis
http://www.dagbladetonline.dk/apps/p...5&Profile=1000
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 26-11-2007 kl. 12:38. Årsag: tilføjet 3 år
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De sylter min klage Contanie Politik og Samfund 11 21-06-2013 14:48
ledighedsydelsen for ledige flekser nielsen69 Spørgsmål ang fleksjob 4 20-12-2012 07:38
ledighedsydelsen for ledige flekser nielsen69 Spørgsmål ang fleksjob 1 19-11-2012 18:31
Regeringen sylter fattigdomsgrænse! buster Politik og Samfund 1 08-05-2011 08:39
Er regeringen så træt af sit arbejde, som danskerne er af regeringen? buster Politik og Samfund 1 15-04-2010 08:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension