K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2009, 13:12   #1
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
er der nogen der kender psykiater.... ?

Hej

Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med psykiater Eivind Knutsen i Århus ??????

Skal til vurdering hos ham i maj har min sagsbehandler bestemt.

Håber det bliver sidste stop på min lange 8 årige vej gennem systemet i Norddjurs.
Jeg har været super heldig at blive ansat 17 t/uge i mit nuværende job (flex jeg ikke længere er berettiget til fra 1/4 ) men grundet FANTASTISKE kolleger og chefer er jeg blevet ordinært ansat fra 1/4 hvor jeg eller skulle have søgt kontanthjælp
God weekend til jer alle
Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 15:15   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

Citat:
Jeg har været super heldig at blive ansat 17 t/uge i mit nuværende job (flex jeg ikke længere er berettiget til fra 1/4 )
Ville...nej jeg kender ham ikke ...men vil gerne spørge dig om hvorfor du ikke er berettiget til flex mere ?...

Hvis du er bevilget flexjob så forstår jeg ikke du skriver at du får frataget det igen...

Håber du vil forklare det for jeg tror mange fleksere gerne vil vide det...

Citat:
men grundet FANTASTISKE kolleger og chefer er jeg blevet ordinært ansat fra 1/4 hvor jeg eller skulle have søgt kontanthjælp
Glad for dig mebn det lyder meget mærkeligt du har mistet fleks ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 14:31   #3
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej

Jeg har mistet retten til flexjob fordi :
Jeg søgte flexjob i august 07 og fik afslag. Jeg ankede til ankenævnet der ændrede kommunens afgørelse og blev derefter visiteret til flexjob og fandt også hurtigt et job. En teamleder på jobcenteret blev så engageret i sagen, at han truede ankenævnets sagsbehandler osv. Så bestemte kommunen at de ville anke principperne i min sag til ankestyrelsen. Jeg fik at vide, at det IKKE ville få indflydelse på min visitation. Jeg skulle betragte sagen som afsluttet og komme videre med mit liv. Ikke desto mindre har ankestyrelsen nu besluttet at jeg ikke opfylder betingelserne for flexjob og har pr. 31/3 frataget mig retten til det.
Jeg har klaget til kommunen og min klage bliver nu behandlet som en ny ansøgning om flexjob.
Jeg har haft en journalist inde over sagen og Randers Amtsavis og Århus stiftstidende har bragt adskillige artikler om sagen.
Altså er det mig der betaler prisen for at 2 instanser ( nævnet og styrelsen) er ueninge. Oven i det kommer jo så, at jeg jo er meldt ud af a-kassen og dermed ikke dagpengeberettiget. Så nu er jeg jo så heldigvis blevet fastansat og påny meldt i a-kassen og skal til at optjene ny dagpengeret. Jeg arbejder så 17 t/ugen og er delvis sygemeldt resten af tiden ( har ikke fået besked på, om jeg overhovedet kan få sygedagpenge endnu ).
Jeg skal til vurdering ved psykiater i maj og derefter vil kommunen afgøre om jeg skal ud i arbejdsprøvning nr. 8. Det håber jeg ikke jeg skal, da jeg så vil blive nødt til at sige mit job op. Dog mener både journalist og min advokat at kommunne ikke tør at gå så langt. Håber de har ret !
Jeg ved godt hele den her sag lyder totalt vanvittig - og det er den også - men det er sådan det hænger sammen, desværre.
Jeg er ret sikker på, at jeg er den første i Dk der prøver, men hvis der er andre derude vil jeg meget gerne høre fra jer..
Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
psykiater i københavn-kender i disse østerbro Alt det andet 1 06-04-2011 14:32
Nogen der kender denne Psykiater? lisapigen Dit og Dat 1 17-01-2009 01:33
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Kender nogen en god psykiater.. kurttrold Dit og Dat 3 06-09-2008 17:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension