K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2010, 09:29   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
ny sagsbehandler igen igen

ja så fik jeg lige en ny sagsbehandler igen det er den 3. på 3 mdr, hende her var dog så flink at fortælle fra start at hun kun er vikar og jo derfor ikke vidste om hun ville fortsætte med min sag.

jeg følte ellers lige at der var begyndt at ske lidt i min sag, og at jeg havde fået en der ønskede at hjælpe med at få afsluttet min sag, den nye her virker nu også som om at hun vil hjælpe, men hun startede så med at skændes med lægekonsulenten om min sag, jeg ved ikke om der også at sat en ny lægekonsulent på min sag, ihvertfald er hun nu gået fra at jeg er syg og ikke må arbejdsprøves til at nu skal jeg jo bare igang med aktivering eller arbejdsprøvning, dette til trods for at de lige har modtaget en ny erklæring fra hjerteamb at jeg på ingen måde må belastes eller stresses da det kan få fatale følger.

jeg synes godt nok det system her er håbløst at komme igennem og jeg tager hatten af for alle der har styrken til at holde hovedet højt, jeg må erkende at jeg snart er helt nede.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2010, 09:41   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.775
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vi kan godt forstå din harme.....

Kære Garfield.

Derfor er det så vigtigt at alle følger vores råd om at ALT foregår på SKRIFT, og reagerer OMGÅENDE når love og regler ikke overholdes.

Husk det: ALT på SKRIFT fordi Garfield jeg kan garanterer dig at du vil få en ny sagsbehandler ......... og een til .......og een til!

Det er den enkelte der har ansvaret for at ALLE oplysninger findes i ens sagsmappe ........ netop pga af de mange sagsbehandlere.

Derfor skal den A4 mappe du har hjemme med alle oplysningerne i din sag indeholde nøjagtig det samme som sagsmappen på kommunen, incl samtlige læge og hospitalsoplysninger.

Først der, har vi styr på vores sag ....... så kan der komme nok så mange sagsbehandlere som vi alligevel ikke får noget ud af at TALE med.

Mange hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 27-10-2010 kl. 09:50.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
ny sagsbehandler igen skivehansen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 25-10-2012 20:22
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Ny sagsbehandler igen igen igen....... shylock Skal kommuner ikke overholde loven? 16 20-03-2010 19:31
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension