K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2009, 08:52   #11
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
jeg tror nemlig jeg har lugtet at kommunen har lavet en kæmpe fejl...

I den periode de snakker om, var der hvor min læge mente jeg skulle delvis raskmeldes. Altså komme tilbage på halv tid, af de få timer jeg havde rigtigt (det var så 2 dage om ugen i 3 timer). Jeg kunne ikke holde til det, og det varede kun lige 1-2 uger max.
Men der fik jeg jo stadig den samme løn og samme udbetaling fra kommunen! Jeg har jo ikke fået mere udbetalt bare fordi jeg kom på arbejde i de få timer!!! Jeg fik jo også løn under sygdom...og mit arbejde har vel fået nogen penge tilbage fra min egen kommune når jeg var syg, og det skulle de jo så ikke have haft der hvor jeg var delvis raskmeldt ???)

Jeg tror faktisk det er noget med kommune sammenlægningen, fordi det arbejde jeg havde skulle gå fra amt til en kommune, og der er sikkert lavet rod i det.

Så min konklusion lige nu er, at den regning jeg har fået, burde mit arbejde have fået !

Nå men der kan gå lang tid før jeg får opklaret det
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan er reglerne nu? Jasmina Spørgsmål ang fleksjob 8 11-01-2013 09:13
Tilbagebetaling af sygedagpenge. (HJÆLP) Drezz Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 01-11-2012 11:01
hvordan med reglerne - fælles forsørgerpligt Guldfax Alt det andet 9 09-07-2012 23:43
Udbetaling af timer(sygedagpenge) hvem kender reglerne mysmys Alt det andet 30 20-05-2009 09:29
hvordan er reglerne? mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 9 29-04-2009 12:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension