K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2012, 13:46   #1
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
En rygekabine er det rene Løkke ...

Citat:
Lars Løkke Rasmussens (V) rygevaner har kostet skatteyderne 154.000 kroner i leje, fordi hans rygekabine i knap to et halvt år stod i Statsministeriet.
Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/03/06/113854.htm


Net lille bagatelsum svarende til ca. den årlige udgift til en gift førtidspensionist ...

Godt at der er nogen, der forstår at bruge skatteborgernes indbetalte pengene til noget mere fornuftigt - og tobaksrøg er jo - ligesom rødvin - en livsnødvendighed i visse kredse.

Afledt heraf tænker jeg, at det bør være et offentligt anliggende at alle (rygende) borgere i Danmark får ret til en rygekabine i det samme prisleje stillet til rådighed og bogført over Finanslovens socialafsnit som et dagligt hjælpemiddel :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 14:29   #2
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Ligesom når Søren Pinds store ego siger ja til bankpakker til amager bank. Selvom alle eksperter siger NEJ NEJ NEJ.

P.S. tak for et spændende stykke musik!
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 19:09   #3
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/03/06/113854.htm


Net lille bagatelsum svarende til ca. den årlige udgift til en gift førtidspensionist ...

Godt at der er nogen, der forstår at bruge skatteborgernes indbetalte pengene til noget mere fornuftigt - og tobaksrøg er jo - ligesom rødvin - en livsnødvendighed i visse kredse.

Afledt heraf tænker jeg, at det bør være et offentligt anliggende at alle (rygende) borgere i Danmark får ret til en rygekabine i det samme prisleje stillet til rådighed og bogført over Finanslovens socialafsnit som et dagligt hjælpemiddel :-)

På Lars Løkke´s facebook profil lige nu:

Det er min politik (og indtil videre også gældende dansk lov), at man godt må ryge i lokaler, der kun tjener som arbejdsplads for en enkelt person. Derfor må der også ryges i det private sidelokale til statsministerkontoret, hvortil gæster i ministeriet ikke har adgang. Så det har jeg gjort – og jeg håber sådan set også, at jeg får mulighed for at gøre det igen.

På ministeriets initiativ blev der opsat en rygekabine i dette rum, ligesom der også andre steder i statsministeriet var – og vel stadig er – rygekabine. Det har jeg som sådan ikke haft bemærkninger til, selvom det ikke var nødvendigt for at sikre, at rygeloven blev overholdt. En rygelov, jeg selv har stået fadder til – og som jeg fortsat finder god og rimelig. Jeg har derfor ikke gjort mig til talsmand for, at andre skal leve efter andre regler end jeg selv.

På baggrund af en aktindsigtsbegæring fremgår det nu, at den valgte løsning har været endog meget dyr. Også dyrere end jeg forestillede mig, og personligt finder rimeligt. Det vil helt sikkert skabe en voldsom debat, der skygger for langt vigtigere politiske spørgsmål. Derfor sørger jeg nu for, at Statsministeriet bliver godtgjort de omkostninger, ministeriet har haft.

Og så var det måske en god idé – én gang for alle – at få lavet et sæt retningslinjer for indretning af ministrenes kontorer, så den politiske debat kan handle om andet end rygekabiner og hæve-/sænkeborde.

Med venlig hilsen

Lars Løkke Rasmussen



LOL
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 19:17   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa man ligger som man ryger.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 19:26   #5
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Smile

Til den pris må der også følge fadølsanlæg og minibar med
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 19:27   #6
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Debutanten Se meddelelser
Til den pris må der også følge fadølsanlæg og minibar med

Der var 2 barstole
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 19:37   #7
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
nu nærmer vi os vist sagens kerne
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rene Klysner! Sonia Alt det andet 7 12-05-2016 11:14
Psyk. Rene Klysner annoa Alt det andet 4 23-08-2012 19:46
tid hos Rene Klysner kludder77 Alt det andet 6 23-08-2012 19:41
Arbejdsprøvning det rene kaos nuvi Alt det andet 9 15-06-2011 21:32
LO reklame er det rene fup! Ninja Politik og Samfund 20 01-06-2010 14:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension