K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2012, 20:15   #11
Knopf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 77
Styrke: 13
Knopf er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Debutanten Se meddelelser

At jeg stemte på SF ved sidste valg var vist en stor fejltagelse!


Har selv stemt SF i mange år, men var meget i tvivl ved valget i september. Besluttede mig først i stemmeboksen og krydset blev sat hos SF.

Her fem måneder efter må jeg bitterligt erkende, at mit gamle parti SF er blevet så højredrejet, at det er svært at holde ud.

Nu er der i grunden blot et parti tilbage som er klassisk vensreorienteret. Meget glædeligt at Enhedslisten fik et fantastisk valg, desværre havde jeg fuldstændig fejlvurderet SF. En fejl af de mere grove.

Knopf......
Knopf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2012, 22:07   #12
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
EL kritiserer nu regeringen for deres reformudspil:

Citat:
»Reformen vil stavnsbinde en stor gruppe fleksjobbere. Det vil ødelægge fleksibiliteten og rummeligheden på vores arbejdsmarked. Det kan ikke være rigtigt, at det skal være de syge eller handicappede, der alene skal finansiere den ekstra indsats, vi skal gøre for at undgå, at unge kommer på førtidspension,« siger handicapordfører Stine Brix (EL).
Og videre kommenterer Danske Handikaporganisationer også reduktionen af indtægten og siger videre:

Citat:
»De fleste personer med handicap i fleksjob kan ikke forbedre deres arbejdsevne. Og hvis de arbejder mere, vil det formentlig forværre deres fysiske eller psykiske situation. Og virksomhederne vil helst beskæftige sig med medarbejdere, som er nemme, kompetente og fleksible,« siger Stig Langvad.
Og Mette F. svar på Stig Langvads udtalelse:

Citat:
Men det kan Stig Langvad ikke vide, før det er afprøvet, siger beskæftigelsesministeren

http://www.information.dk/295123

Jeg stemte soc.dem. ved sidste valg. Og jeg fortryder også...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2012, 22:20   #13
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Mit kryds ved S var heller ikke langt nok til venstre

Tragisk langt fra, faktisk
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor egentlig reformer? Mileo Politik og Samfund 0 25-04-2013 13:58
Flere reformer PiaCP Politik og Samfund 20 10-01-2012 15:48
Var det venstrefløjen, der fik ret? Tante Ana Politik og Samfund 10 14-09-2011 15:30
Venstrefløjen: tilbage til skurvognen buster Politik og Samfund 3 04-03-2011 10:50
opgør mod somatisering term. kurttrold Politik og Samfund 0 05-09-2008 21:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension