K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2012, 13:47   #11
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Enig web! Kan så også fortælle dig, at en bekendt (der ellers altid har stemt soc.dem.) har stemt på de radikale, fordi h*n syntes "M. Vestager ser så pæn ud"... Seriøst!

Mht. Venstre så kan de godt spare på de svage og fattige. MEN når grundværdien for husejerne skyder i vejret, SÅ kan de nok komme hurtigt på banen og kræve regeringen griber ind og tvinger kommunerne til at sænke skatten...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/03/04/200612.htm

Argk! Man skal efterhånden være ved godt helbred og rig for at være syg og fattig i DK...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 14:17   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror desværre der findes mange af den slags vælgere som du snakker om....og det er jo med til at ødelægge demokratiet....når folk ikke vælger ud fra hvilken politik de forskellige partier har...

Jeg kender desværre en del af dem...hvor man nogle gange sidder og banker hovedet ind i en mur og tænker....så dumme kan folk da ikke være....men men...

Politikerne er desværre selv med til at skubbe folk væk så de ikke interessere sig for politik...

Der er desværre også alt for mange der stemmer efter det de har set/hørt i overskrifterne..

Vi burde have et "The daily Show" i Danmark....for så kunne det være at folk ville følge lidt mere med...hvis det var fremsat på en sjovere måde...

Det virker ihvertfald i USA....og måske man kunne lave en blå og en rød version af programmet...så der er til alle...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 15:34   #13
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Det eneste de radikale har måtte ofre er den fjernelse af loft på kontanthjælp og fjernelsen af starthjælpen..
Selv ikke på disse 2 punkter har partiet givet indrømmelser.
De Radikale var også i opposition modstander af kontanthjælpsloft , såvel som starthjæp.

http://www.radikale.dk/cms/vis.aspx?aid=64161

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...ing_om_df.html


Men de Radikale har da sikkert givet sig på nogle mærkesager.... De er bare pokkers svære at få øje på
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 15:45   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes ALT lyder pænt godt under en valgkamp, og så er det næsten lige meget hvilket parti der ytre sig

Men derfor mister jeg nu ikke fodfeste af den grund. Indrømmer dog, at min seneste stemme på Helle, måske var lige vel overilet.................jeg kunne jo i princippet lige så godt have stemt på Magrethe, og så have fået originalen istedet for kopien.

Der skal et mirakel til, før end jeg stemmer RØDT igen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 16:21   #15
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 14
S_Phoenix er ny på vejen
Kan godt forstå du vred/skuffet over rød.

Personligt er jeg dog stadig derved at jeg fortsat ville stemme rød (enhedslisten), alt jeg egentligt behøves at tænke på er hvordan VKO var, de var ikke en skid bedre - værre på nogle punkter synes jeg.

Inger støjberg tager stadig første pladsen for hvor dum man kan være og høre på som beskæftigelsesminister... Mette er godt på vej, men mangler lidt endnu.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 16:33   #16
træt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2011
Indlæg: 15
Styrke: 14
træt er ny på vejen
Thumbs down

Ingen tvilv om at Venstre nok skal stemme for. De vil bare have os helt ned med nakken.
Sært som det kan gå i politik, havde godt nok regnet med noget andet, da vi fik denne regering. Er en af dem, som sætter mit kryds ved El næste gang. Har eller altid været SF'r.
træt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 17:17   #17
lillepot
Føler sig hjemme på K10
 
lillepots avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
lillepot er ny på vejen
Endnu rødere..

Ikke så længe jeg lever vil jeg stemme blåt. Jeg plejer at være socialdemokrat, men stemte på SF fordi jeg ville have et budskab igennem.

Aldrig har jeg følt mig sådan p..... på og snydt, så nu stemmer jeg på enhedslisten. Det er helt sikkert. Ja, det er!
__________________
Førtidspensionist 1. august 2011.
lillepot er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 17:23   #18
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Puh, var lige inde og tjekke Mette Frederiksens Facebook-side. Hun får godt nok kærligheden at føle pt... Gad vide, hvor længe de får lov at blive stående...? Og om hun læser dem...?



Ps. Efterhånden er der jo kun blå blok på den ene side og EL på den anden, som eneste representant for rød blok...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 17:50   #19
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Puh, var lige inde og tjekke Mette Frederiksens Facebook-side. Hun får godt nok kærligheden at føle pt... Gad vide, hvor længe de får lov at blive stående...? Og om hun læser dem...?



Ps. Efterhånden er der jo kun blå blok på den ene side og EL på den anden, som eneste representant for rød blok...
Indtil nu er de indlæg jeg har skrevet på hendes side ikke slettet... og jeg har et stort ønske om at der er mange flere der skriver derinde...

Vi skal huske at pressen også læser med derinde.. og kan vi få antallet af indlæg op på rigtig rigtig mange så kan det være at de begynder at interessere sig for hvad det er vi skriver...

Jeg har altid stemt på socialdemokratiet.... har da nogle gange overvejet at stemme på SF, men har indtil nu holdt mig til liste A..
Jeg ved med mig selv at jeg aldrig kunne stemme på enhedslisten .. det er ok at de er derinde ... men jeg ser dem ikke som et regeringsparti.... Men jeg nyder at se og høre på Johanne ..

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 17:58   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det kan godt være i har ret mht Enhedslisten, synes altid bare de har været så ''hippieagtige'' og haft helt urealistiske mål. Men okay, hellere det end de andre.....ved nærmere eftertanke
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lars Løkke og hunden der vender tilbage til sit eget bræk L.S. Politik og Samfund 0 23-04-2013 23:36
Magnet til ryggen Trex Alt det andet 11 20-10-2012 21:57
Et parti, som vender sig mod den økonomiske kynisme og kræver en anstændig behandling JegHåber Politik og Samfund 6 07-09-2011 15:24
SÅ vender vi kanonerne - paragraffer du kan politianmelde efter L.S. Alt det andet 12 17-02-2011 17:47
Ondt i ryggen. Stella Den nyttige viden vi alle har 1 07-07-2007 17:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension