K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2012, 08:50   #21
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Nå så starter jeg på mit forløb fra næste uge... skal være i et arbejdsforløb/prøvnng
i en af REVA's kantiner.... har dårlig skulder, nakke og ryg. så hvad skal jeg næsten sige.

nå men jeg må frem med dagbogen, og tage de sidste 3. mdr. kamp inden en endelig afgørelse..... !!! ;O)
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 10:21   #22
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Så er jeg tilbage igen....
Begynde på mit reva/ praktik forløb i Torsdags, må sige det var rigtig hård og tanken om at skulle være i det frem til mit i Sep kan godt skræmme mig lidt.

skal være der fra 8.00 - 13.00 hver dag hat spurgt om jeg må holde fri onsdag men nej...

er Torsdag og Fredag gået hjem mellem kl. 11-12 og er helt ødelagt.
Er i kantine og laver sandwich, skrælle gulderødder, anrette osv. alt det man nu gør i et køkken. MÅ IKKE have noget arbejde der er skulder, nakke og rygbelastende, har lægerne skrevet med store bogstaver, men tænker at det er dette netop... har tænk at gi det en chance de næste 14 dage og går når jeg ikke kan mere... og så må jeg sige, at jeg ikke kan holde til det. Der er snak om at jeg evt. kunne på halvvejen prøve noget andet evt. medieværkstedet hvilket jeg mere tror på. Hvad f..... gør jeg ???
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 10:55   #23
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
hvad gør jeg med min revapraktik

http://www.k10.dk/showthread.php?t=22930


Så er jeg tilbage igen....
Begynde på mit reva/ praktik forløb i Torsdags, må sige det var rigtig hård og tanken om at skulle være i det frem til mit i Sep kan godt skræmme mig lidt.

skal være der fra 8.00 - 13.00 hver dag hat spurgt om jeg må holde fri onsdag men nej...

er Torsdag og Fredag gået hjem mellem kl. 11-12 og er helt ødelagt.
Er i kantine og laver sandwich, skrælle gulderødder, anrette osv. alt det man nu gør i et køkken. MÅ IKKE have noget arbejde der er skulder, nakke og rygbelastende, har lægerne skrevet med store bogstaver, men tænker at det er dette netop... har tænk at gi det en chance de næste 14 dage og går når jeg ikke kan mere... og så må jeg sige, at jeg ikke kan holde til det. Der er snak om at jeg evt. kunne på halvvejen prøve noget andet evt. medieværkstedet hvilket jeg mere tror på. Hvad f..... gør jeg ???
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 11:07   #24
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Du går hjem, når du mærker smerter, og FØR det bliver for slemt, det er den bedste måde at vise din reelle arbejdsevne på.

Ved næste samtale så prøv at foreslå, at du flyttes til andet værksted.

Jeg har selv været på REVA, med en aftalt arbejdstid på 20 timer,men var der aldrig i alle timerne, så endte på et gennemsnit på 15 - 17 timer.

Det bedste du kan gøre er at gå hjem når smerterne melder deres ankomst.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 11:29   #25
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
da jeg var på reva startede jeg nmeget højere i timer - end jeg endte med..jeg kunne ikke holde til det og blev flere gange sat ned i tid...

jeg var i flere funktioner på reva - dog mest på værksteder..

husker jeg ikke forkert havde jeg en form for kontak person jeg ku gå til - hvis der var noget.........har du ikke sådan en....

det vigstigste er du kommer HVERDAG - ikke så meget hvornår du tager hjem...men prøv at se om du ikke ka komme hverdag og bide i det sure æble..

men husk at tænk på dig selv og folk på reva er til for at hjælpe DIG...så vær ikke bange for at fortælle hvordan du har det

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 11:41   #26
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
Hvad f..... gør jeg ???
Du skriver en meget udførlig dagbog, for hele døgnet, også natten, alle ugens dage, også weekends.

Du kan f.eks. benytte denne dagbogs-model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Hvis du kan mærke, at arbejdet belaster din skulder/nakke/ryg, som det ikke må, så bør du gøre både sagsbehandler, jobkonsulent (hvis du har sådan en) og værkstedsleder opmærksom på det.

Du må ikke bare fortsætte og så stoppe når det går helt galt, for så skal du bare i en ny arb.prøvning.

Du skal give dem (sagsbehandler og reva) en chance for, at tilpasse arb.prøvningen, så den respekterer dine skånebehov så godt som muligt.

Kun på den måde kan du få afklaret din arb.evne, og dermed komme videre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 11:46   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg har lige svaret i din anden tråd.

Det bliver altså noget rod med to tråde om det samme.

Jeg beder web om, at lægge trådene sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 13:26   #28
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Og et par ekstra oplysninger, HUSK hvis du IKKE er der, så har de ikke noget at vurdere dig efter, og lad være med at hoppe helt fra, ved 5 til 8 uge selvom der skulle være nogle der mener det ikk hjælper at du fortsætter, selvom det vil trække i dig, som 10 vilde heste, så lad være at høre på dem, der er mange der slås, med at de stoppet i en arbejdsprøvning og så får de bagefter at vide, at man ikke har nok alligevel til at vurdere på...
Men du kan jo sagtens selv, tage en sygedag eller to, måske tre, eller gå før tid, komme senere, bare du fortsætter 
Held og lykke til..
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 20:05   #29
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg har lige svaret i din anden tråd.

Det bliver altså noget rod med to tråde om det samme.

Jeg beder web om, at lægge trådene sammen.
Sorry og ok
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2012, 20:11   #30
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Ok tak til jer alle ;O)
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reva i virksomhedpraktik mukke Alt det andet 2 29-03-2012 22:35
Fleks før reva? hej Spørgsmål ang fleksjob 12 18-01-2012 12:23
Reva...G....... wind At søge førtidspension 0 06-01-2012 10:49
reva muntha Spørgsmål ang fleksjob 32 24-07-2008 12:19
Reva.... vibeke Spørgsmål ang fleksjob 7 04-07-2008 12:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension