K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2008, 00:27   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation k10 nomineret som "ildsjæl"

WOW... k10 er nomineret som ildsjæl.

Tjek her og se, hvor flot det er.

Man kan skrive kommentarer til nomineringen. Linket er nederst.

Citat:
Syntes at denne side og personerne bag den må være nogen af de største ildsjæle jeg længe har set, siden 2005 er det lykkedes dem at få lavet en hjemmeside for flekser og førtidspensionister og folk der er på vej til en af tingene.

De kæmper en kamp for at de svageste skal blive hørt, de gider ikke længere at finde sig i at blive hængt ud i statestikker de kigger på alt fra lovginvning retssikkerheden lægekonsulenter og ikke mindst så kan man den ene gang efter den anden se bruger på siden , som fortæller at siden har gjort at de har fået livsmod gejst og kampvilje tilbage igen.

Kun en ting kan man sige om den side og det er det er et sørgeligt sted og et sørgeligt land hvor en sådan side skal være nødvendigt.

Efter alt hvad jeg har læst derinde, så er det nogen vi kommer til at høre meget mere til og en side som ingen politikker i længeden kan tillade sig at sidde overhørig.

Når man ser på alt det de hjælper med og alle de mennesker de hjælper og hvor mange mennesker der er parate til at hjælpe andre i en kneben tid så kan man ikke andet end at være stolte af dem, og det gælder hver og en bruger på den side,hvor er det godt de har hinanden

http://www.mitansvar.dk/ildsjael/67

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 10:36   #2
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
WOW

Zuza, orderne er som taget ud af min mund

fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 11:03   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Flot!!! sådan skal det være
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 11:05   #4
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
ILDSJÆLE

Citat:
Skrevet af: Benny Gerhard

D. 16. juni 2008


Ildsjælenes 1'pris til www.K10.dk

for

Kampen mod URETFÆRDIGHEDERNE og ULOVLIGHEDERNE

WWW.BENNY-G.DK

http://www.mitansvar.dk/ildsjael/67
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 13:08   #5
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej

helt enige, har også været inde og og skrive mig på, og vil lige endnu en gang sige K10 tak for denne kanon gode hjemme side, som jo er startet af Heidi, og som jeg har harft stor glæde af. Tak

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever og Tak er kun et fattigt ord
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 14:07   #6
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Jeg tror på det nytter, og at en stor del af hjælpen når frem til der, hvor den er mest tiltrængt.

Heldigvis er der mange ildsjæle rundt omkring, men helt bemærkelsesværdigt er det, at netop K10 formår at drage hjælp -og selvhjælp frem på allerbedste vis.

De mennesker der står bag initiativet til K10, er med til at gøre en bemærkelsesværdig forskel.

Jeg håber inderligt denne tendens fortsætter i vores samfund, hvor sygdomsramte i stigende grad er et jagtet folkefærd.

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 17:37   #7
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 64
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Blevet nomineret midt i en kampagne der er søsat af Hjorten. Ved knapt om jeg skal græde eller grine.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2008, 23:34   #8
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
Ja det er rigtigt.......dette er en super side.......
som desværre er nødvendigt......selvom man kunne ønske at det er anderledes!

I går et kæpe stykke arbejde.......både jer bag siden og alle jer der bruger den, så 1000 tak for det allesammen

Tak for jeres kæmpe arbejds indsats.......i fortjener mindst 1000 ildsjæle prise og mere til

K10 var nemlig en side der var med til at hjælpe mig igennem en utroligt svær periode

Hved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden jer??????+

Og det bedste af det hele er at jeg ved at jeg at jeg altid er velkommen igen hvis jeg skule få brug for det, så ind i mellem kigger jeg stadig ind nogle gange med spøgresmål.
Og andre gange for bare lige at sige hej og fortælle hvordan det går

Så endnu engang tak fordi er her, og tak for jeres kæmpe arbejds indsats.)

Kærlig Hilsen Line
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2008, 21:32   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Cirkeline du er helt sikkert altid velkommen igen hvad enten det bare er for at snakke eller hente råd

Og tak for rosen alle sammen (siger jeg lige fra os alle som står bag siden)
og samtidig så er det nok svært at finde hvilke ildsjæl det er der gør at siden bare fungere så godt som den gør (ja ja det tekniske må være web he he ) men ellers er det vist brugerne selv...

Nå men jeg kom herind for lige at gøre opmærksom på en af de ildsjæle som velfærds ministeren fremhævde i maj måned ..

Nemlig ham her http://www.mitansvar.dk/ildsjael/6

lidt synd at han gik konkurs men skete det på en månede et firma der stormer frem i maj og går konkurs i juni

synd for de ansatte
  Besvar med citat
Gammel 29-06-2008, 21:44   #10
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
1. Der er IKKE noget at komme efter.

2. Lad os nu se fremad, ikke?

Husker ikke den 3. standardbemærkning, Fogh kommer med.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension