K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2013, 18:49   #11
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Jeg så udsendelsen igår og tænkte netop på, at den tegnede et MEGET ensidigt billede.
Der blev udelukkende talt om negative erfaringer med "lykkepiller" eller at der var tvivl om hvorvidt de overhovedet virker.

Det gjorde mig faktisk ret vred, da jeg selv har haft (og har stadig) meget stor gavn af antidepresive piller. Havde det ikke været for dem, tror jeg ikke at jeg havde levet idag.... eller jeg havde i hvertfald haft et meget dårligere liv.

Så efter min mening manglede der helt klart nogle positive historier i den udsendelse
__________________
Dudde
Sygemeldt på 6. år uden afklaring - på ægtefælleforsørgelse.

"Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv"
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2013, 20:31   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Uanset den pågældende læges finansielle interesser, så finder jeg det bekymrende, at den form for ensidige "journalistik" stadig finder sted. Men det er jo det samme vi har set med alle "lad os komme efter de svage" programmer.
Jeg er dog tilhænger af, at alle lægers finansielle bijobs/indtægter skal være klart for deres patienter (eller egentlig skulle de helst ikke kunne tage disse job eller andre former for tilskud, som kan påvirke deres upartiskhed).

Med hensyn til elektrochock, så kender jeg også en pige der har fået en masse af dem og hendes hukommelse er også helt smadret, men det er selvfølgelig anekdotale "data".
Ja det er korrekt....det burde jeg måske også have skrevet....

For det viser jo at man overhovedet ikke kan regne med det der kommer ud igennem TV´et....

Så vi er helt enige om det....

Jeg faldt bare lige over den artikel da jeg så hans navn og så var det indlysende at lige sætte det herind...

Men ja...de burde alle kunne få store bøder hvis de undlader at oplyse om deres biindtægter...dette også over for deres egne patienter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
om brugen af udtrykket 'ly***piller' - en bøn L.S. Alt det andet 17 11-06-2012 15:52
Hvor gemmer du dine piller? J85 Dit og Dat 1 02-06-2010 11:01
Piller mod træthed frupia1 Alt det andet 6 27-01-2010 21:40
Aktindsigt - hvorfor piller de sider fra? Ninja At søge førtidspension 7 21-02-2008 16:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension