K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2011, 10:46   #1
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Synes ikke det starter så godt...lidt frustration

Synes ikke min oplevelse med BAN starter så godt....får aktindsigt og kan deri se, at der fra kommunen er indgået en kommentar til sagen d. 10/6, men den er bare ikke med....jeg kan også se, at mine kommentarer til sagen heller ikke figurerer blandt papirerne og de står heller ikke som modtaget på den medsendte postliste..

Ringer så til BAN og får efter 45 min ventetid at vide, at jojo kommunen har indsendt en kommentar til sagen d. 10/6 kan hun se og at de må jeg da hellere lige sende en mail til BAN om, så jeg kan få de dokumenter også....jo tak!

Jeg har virkelig snart brug for at følge, at min sag blive håndteret professionelt nu! Jeg har ikke kræfter til at overskue og håndtere den længere....det er enten den eller min familie....der er ikke til begge dele mere.

Så meget for alle de ressoucer kommunen flot skriver i min arbejdsevnejournal jeg har....hvad er det værd, når jeg bruger dem alle på bare at holde næsen ovenvande?!?!!?
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 12:34   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Når nu du skriver til BAN om de sagsakter, så smider du lige en kopi med at de kommentarer fra dig der mangler.

At dine kommentarer mangler behøver slet ikke være BAN, faktisk ret usandsynligt, men nærmere din kommune som ikke lige syntes dine kommentare styrkede deres side af sagen og derfor har "glemt" at sende dem med til BAN.

Det nr er kommunerne lidt for gode til altså at undlade sagsakter som styrker borgerenes side af sagen, hvilket er årsagen til at det altid anbefales af k10´erene, at søge aktindsigt hos BAN, så man kan gøre BAN opmærksom på manglende sagsakter, og evt selv sende dem til BAN.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 13:03   #3
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Når nu du skriver til BAN om de sagsakter, så smider du lige en kopi med at de kommentarer fra dig der mangler.

At dine kommentarer mangler behøver slet ikke være BAN, faktisk ret usandsynligt, men nærmere din kommune som ikke lige syntes dine kommentare styrkede deres side af sagen og derfor har "glemt" at sende dem med til BAN.

Det nr er kommunerne lidt for gode til altså at undlade sagsakter som styrker borgerenes side af sagen, hvilket er årsagen til at det altid anbefales af k10´erene, at søge aktindsigt hos BAN, så man kan gøre BAN opmærksom på manglende sagsakter, og evt selv sende dem til BAN.
Tak for dit svar. Det er nu BAN der ikke har registreret mine kommenterer, da det er noget jeg har sendt direkte til BAN og det samme med kommunens kommentarer.

Kommunen har sendt alle de akter med de skulle kan jeg se i min aktindsigt.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lidt godt nyt til udlandsdansker philippiens Politik og Samfund 4 13-01-2012 12:43
Synes ikke jeg kan mere :( Spearl Alt det andet 6 07-12-2011 13:58
Lidt godt nyt - måske... S_Phoenix Politik og Samfund 5 30-04-2011 01:26
Hvad synes I, godt eller skidt.... Susanne2412 Alt det andet 5 04-11-2010 14:30
Synes lige jeg ville fortælle lidt om mig selv Kalle271285 Din historie 41 14-10-2008 16:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension