K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2009, 10:18   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Papirer på arbejdsprøvning.

Hej!!!

Håber nogle herinde kan hjælpe mig.

Jeg har netop fået hele min sag, kopiér af alle akter fra kommunen.
Min sag er p.t ved at blive gennemgået, indhentet nye lægelige papirer, opdateret ressource profil osv. med henblik på flexjob.

Men nu til spørgsmålet:-)
Jeg sluttede d. 28 feb. i arbejdsprøvning hvor alle skånehensyn var opfyldt men hvor jeg kun kunne holde til 15 timer pr. uge.
Ifølge mine papirer fra kommunen foreligger der intet på denne arbejdsprøvning udover min egen smertedagbog(denne lavede jeg uden nogen havde bedt mig lave den)
Desuden kun et enkelt stykke papir med praktik stedets underskrift, jobkonsulentens og min.

Altså når jeg søger findes der regler for hvor meget der skal følges op på sådan en praktik???
Kan ikke forstå at jeg skal arbejde et sted i 3 mdr. og så ikke få nogen som helt vurdering ud af dette?? kan det være rigtigt???
Da denne arbejdsprøvning var meget reel og opfyldte mine skånehensyn savner jeg meget dokumentation derfor.

Er det mig der er helt gal på den eller??

MVH Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 10:31   #2
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej

Chenvide.

Var det en ekstern aktør der stod for din arbejdsprøvning, ?

Hvis dette er tilfældet er de købt af kommunen til at aflægge en afsluttende rapport om din arbejdsprøvning til kommunen .


Hvad med den jobkonsulent ?

Der skal foreligge en rapport på din arbejdsprøvning for videre udarbejdelse af din sag, evt, flex osv,

Venlig hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 10:38   #3
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Thelma.

Ja det er anden aktør jeg er hos da kommunen har "opgivet" mig:-)
Altså anden aktør har fundet praktik stedet til mig...

Det jeg ikke kan forstå er at der ikke i min sagsmappe er nogle papirer vedrørende min arbjdsprøvning. Havde jobkonsulenten gjort sit arbejde ville der vel ligge en rapport fra ham i min sag???

Jeg var gennem min praktik i forbindelse/møde med jobkonsulenten ca. 3 gange så jeg kan ikke forstå at der ikke er noget på min arbejdsprøvning.

Altså jeg stoppede d. 28 feb. i arbejdsprøvning og ville jo mene at alle relevante papirer ville være vedlagt min sag da det er 5 mdr. siden??

MVH Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 11:05   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Få fat

i jobkonsulent og spørg hvor dine papirer og slutkonklution/rapport på arbejdsprøvningen er...

eller skriv det i en mail..så har du bevis på at du har gjort opmærksom på at papirerne mangler på arbejdsprøvningen
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 15:16   #5
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg har selv, for ganske nylig, været i praktik via anden aktør.
Vi var jævnligt i kontakt pr. telefon, og havde en slutevaluering på praktikstedet.
Han skrev en ganske udførlig rapport til min sagsbehandler.
Jeg synes du skal kontakte sagsbehandleren, og efterlyse noget skriftligt fra anden aktør, for jeg har da svært ved at tro, at sagsbeh. ikke har modtaget noget. Det må da være en del af opgaven.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 16:20   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Få det evt skrevet ind i din ressourceprofil så det er nemt at finde..

På denne måde kan evt nye personer i din sag hurtigt få overblik over hvad du kan og ikke kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 23:33   #7
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej til Jer!!!

Ja det undre mig meget at der intet er på min arbejdsprøvning og derfor ville jeg også hører jer andre ad.
Jeg har fundet en detaljeret beskrivelse af hvorledes en arbejdsprøvning skal foregå og også efterfølgende opfølgning men disse såre simple ting er altså i min sag ikke overholdt.

Jeg har ved mit brev til anden aktør forspurgt om notater fra både jobkonsulent og praktik sted men jeg får desværre ikke et svar...måske de ikke ved hvad de skal svarer mig:-)


Jeg ved at efter endt arbejdsprøvning ved anden aktør at de skal sende papirer til kommunen men disse er ikke vedlagt min sag så jeg er lidt på bar bund.
Jeg tror lidt at det ikke er til deres fordel og derfor syltes det lidt.

Men jeg har nu bestemt mig for at skrive endnu et brev og bede om notater på opfølgnings møderne og så håber jeg at der denne gang kommer en respons.

Web master: Hvad er det der skal skrives ind i min ressource profil hvis ikke der foreligger nogle papirer???
Tror ikke der foreligger noget da jeg har fået samtlige papirer i min sag.

Tak for alle jeres svar.
MVH Chenvide


Mens jeg var i praktik var jeg løbende i kontakt med jobkonsulenten og derfor kan jeg ikke forstå at der intet forlægger.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2009, 06:08   #8
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Måske

du kan tage kontakt dertil hvor du var i arbejdsprøvning og høre om de har haft kontakt til jobkonsulent.....om de har lavet en rapport til jobkonsulent.......

Det ved jeg at de gør der hvor jeg er i arbejdsprøvning....men der så nu tæt samarbejde mellem jobkonsulent og arbejdsgiver...det er en rigtig god jobkonsulent jeg har fået.

og igen..måske det bedst at gør det pr. mail.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2009, 07:10   #9
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
du kan tage kontakt dertil hvor du var i arbejdsprøvning og høre om de har haft kontakt til jobkonsulent.....om de har lavet en rapport til jobkonsulent.......
I mit tilfælde har praktikstedet intet skriftligt vedr. min praktik.
Jobkonsulenten var i telefonisk kontakt med dem nogle gange, og resten blev klarlagt på slutevalueringen, og derudfra skrev jobkonsulenten (anden aktør) sin rapport.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2009, 18:42   #10
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
man får ikke noget skriftligt fra ens praktik, den jobkonsulenten (anden aktør) laver rapporten ressourceprofil. I min er der så udtaleser fra chefen og andre på stedet, som har skrevet om deres syn på min arbejdsevne.
min er skrevet under af både sagsbehandler og mig selv. Var til møde efter den var tilsendt til mig pr mail. hvor jeg kunne komme med kommentar.
Men der gik cirka 2 måneder før jeg fik den.

så jeg kan ikke forstå man ikke har hørt noget eller selv har skrevet under
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fået en andens papirer og crp.nr Mella Politik og Samfund 4 25-06-2013 14:19
Udfyldning af papirer til borgerservice LOS Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 10-12-2011 21:10
Aktindsigt i ældre papirer?? dhansen Alt det andet 10 17-04-2008 12:40
Må sagsbehandlere fjerne papirer? Enhjørning Alt det andet 4 17-03-2008 11:47
Aktindsigt - papirer før 2007 er væk Botnakken Alt det andet 2 18-02-2008 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension