K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2010, 12:54   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hjælp til selvhjælp......

Jeg ville ønske at de mange nye ville oplyse om hvor de kom fra i landet, når de tilmeldte sig. Eller bare den nærmeste by eller område, hvis man skulle være nervøs for genkendelse.

Fordi, vi "gamle" derved hurtigt kunne komme med supplerende oplysninger, som:

Borgerådgiver
Klagesager i pågældende kommune.
Serviceniveau
Genoptræningsmuligheder
Sagsbehandlingsfrister.
Netværk.
Etc.

Mange hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 13:15   #2
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
jo det vil også være en god ting. men det KAN skrives ind som krav ved oprettelsen..

men jeg syntes også det ville være rat om man kunne se om det er en kvinde eller mand. om man er gift, samlevende eller enlig. for de spørgsmål fremtræder heler ikke og er rimelige informasions givende når man skriver.. og stadig meget anonymt..

bare et forslag..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 13:29   #3
murer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Lokation: Helsingør
Indlæg: 2
Styrke: 0
murer er ny på vejen
Mand Helsingør.. Næsten ny her. Kanon side har fundet en masse råd og vejledning
murer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:28   #4
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Jeg ville ønske at de mange nye ville oplyse om hvor de kom fra i landet, når de tilmeldte sig. Eller bare den nærmeste by eller område, hvis man skulle være nervøs for genkendelse.

Fordi, vi "gamle" derved hurtigt kunne komme med supplerende oplysninger, som:

Borgerådgiver
Klagesager i pågældende kommune.
Serviceniveau
Genoptræningsmuligheder
Sagsbehandlingsfrister.
Netværk.
Etc.

Mange hilsner
var lige ind for at se hvor du kom fra selv.. haha... Danmark.. ja det gør de fleste af os..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:42   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
jo det vil også være en god ting. men det KAN skrives ind som krav ved oprettelsen..

men jeg syntes også det ville være rat om man kunne se om det er en kvinde eller mand. om man er gift, samlevende eller enlig. for de spørgsmål fremtræder heler ikke og er rimelige informasions givende når man skriver.. og stadig meget anonymt..

bare et forslag..
Da siden er anonym og det er op til hver enkelt at afgøre hvor meget man ønsker at oplyse er det ikke muligt at få informationer ind om hvor man kommer fra alder køn osv ..

Rigtigt nok det ville gøre det nemmere for os gamle at hjælpe nogen gange hvis man vidste hvad kommune folk kommer fra...

Men jeg ved at jeg selv anbefaler folk ikke at skrive feks køge kommune da jeg ved at Køge holder godt øje med os ...

men det kunne være rart at vide om folk søger pension fleks eller revalidering og hvad ydelse de er på ...

Mig Kvinde Køge kommune ...
  Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 00:09   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet for "nybegynderens" skyld

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 01:07   #7
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Men jeg ved at jeg selv anbefaler folk ikke at skrive feks køge kommune da jeg ved at Køge holder godt øje med os ...
Hvad mener du?

Hov - så først efter jeg sendte indlægget, at tråden er et år gammel...
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2011, 01:17   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hvad mener du?

Hov - så først efter jeg sendte indlægget, at tråden er et år gammel...
Jaaaa, men måske holder Køge kommune stadig øje!!

Ved godt der er mange der læser med herinde....også på den anden side af bordet.

Jeg har altid opfordret mine sagsbehandlere til at gå på k10, både så de kunne få et indblik i folks liv bag skærmen med en sag i systemet, men også for at de måske kunne lære mig bedre at kende som person. Selv var jeg bedøvende ligeglad med om de kunne se hvad jeg skrev, men det er nok også en del af en af diagnoserne, at jeg tiltider er lidt overilet og ikke altid kan se konsekvenserne (som når jeg skrev dårligt om dem og indviede dem i mine planer om borgmester, bål og brand, hvis ikke de tog sig sammen)

Men jeg har nu aldrig hørt skidt fra dem, og der er kun en enkelt der bed mærke i, at jeg havde et talent for at skrive. Men hun tilbød mig ikke et job som sekretær på kommunen, æv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2013, 22:18   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet.

Læs tråd #1 for at hjælpe os der bruger tid og kræfter på at råde jer.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-03-2013, 22:53   #10
anette29
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Lokation: hedensted
Indlæg: 198
Styrke: 12
anette29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Læs tråd #1 for at hjælpe os der bruger tid og kræfter på at råde jer.

Mange hilsner
Peter



Start ALTID med dig selv det eneste du skriver om dig selv ar at du er en gammel mand fra danmark .

Hvis du vil have folk til at gøre noget så stå frem som et godt eksembel
anette29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
OPRÅB - hjælp til selvhjælp DortheJ Skal kommuner ikke overholde loven? 0 10-02-2011 09:37
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp til selvhjælp zuza Politik og Samfund 0 13-04-2008 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension