K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-06-2010, 21:36   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser

Vores næste råd til relevante spørgsmål i en given sag kunne være at spørge ind til sagsbehandlerens uddannelse, fordi Betinna Post fra Dansk Socialrådgiverforening udtaler i samme artikel:

»Vi ved, at det ikke altid er socialtuddannet personale, der håndterer sagerne. Så der er det godt, at man kan hjælpe hinanden med at finde frem til, hvad borgeren har ret til.«

Jeg nævner lige at det er menneskeskæbner i den alvorlige ende som uuddannet mennesker sidder og behandler.

Jeg vil blot tilføje, at en veluddannet sagsbehandler (socialrådgiver/socialformidler/diplomsagsformidler) ikke er nogen garanti for korrekt sagsbeahdling.
De værste "fejl" (læs: løgnehistorier) i min sag, blev begået af en sådan person.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 01:19   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
WEEEE

ET KÆMPE STORT TILLYKKE med den store opmærksomhed som k10 i disse dage opnår.

TAK til de mennesker der gjorde denne side mulig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 07:46   #13
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvem der siger hvad er så ......

uendeligt ligegyldigt kære Vovse.

Se sagen fra en anden vinkel!

Det drejer sig om hvad DU mener og gør i en given sag.

Hvis DU den første dag henvender dig med en given ansøgning om hjælp og har din:
Bisidder med.
Fremtoner kultiveret og venlig.
Lytter.
Samarbejder.
Nævner at du forventer at sagsbehandlingsfristen over holdes.
Spørger høftligt ind til den professionelles uddannelse.
(hvilket er et høfligt og ganske relevant spørgsmål når nu vores virkelighed viser at selv elever sidder med medborgernes skæbne i deres hånd.)
Hvis du så sidder over for en socialrådgiver med lang relevant uddannelse bag sig får du kendskab til om evt fortielser eller manglende rådgivning skyldes bevidste ulovlige besparelser)

Omvendt hvis du sidder over for en sagsformidler med kort uddannelse og ikke vidende om de mest relevante love har du viden om hvordan du skal agerer.
Hjælpe med at fremskaffe lovgivning, Vejledninger, Bekendtgørelser som du kan finde her på k10.

Så hvad hvem er, er så ligegyldigt. Men hvad du ved og på hvilken måde du fremtoner har STOR indflydelse på hvordan din sag forløber.

Mange hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 17:06   #14
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Jeg skammer mig IKKE over at være bruger af K10 (ikke at jeg tror andre gør det, bare for at slå fast at jeg synes det er en fantastisk side!)

Jeg reklamere i "stride strømme" til alt og alle - når det er relevant

Jeg roser denne side til skyerne, for jeg har fået meget støtte her. Jeg har kunne læse mig til meget her osv.

Jeg synes det er FEDT at der skrives om K10! Det må vi have mere af
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Information om arbejdsprøvning klarkurs Alt det andet 0 19-10-2009 13:47
Information om hjemmegående. Louise-Sarah Alt det andet 2 29-07-2009 15:17
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension