K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-06-2012, 16:17   #21
adman157
Ved at vænne sig til K10
 
adman157s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
adman157 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pige29 Se meddelelser
Hvad dækker sygeforsikringen hos fysioterapi, hvis man har en henvisning fra en reumetolog? Er det kun noget af det. Eller er de første x antal gange gratis?

Jeg går til massage en gang om mdr, det koster 300kr.
Nu vil min reumetolog ha at jeg skal til fys. Har snakket med en og hun vil første gang have 241kr (eksl. sygesikring), hun vil så osse have at jeg skal i varmvandsbassen 30km væk. Og skal selv betale indgangen. Det kommer jo så op på en del...
De efterfølgenede gange vil så koste 160kr. Og stadig med varmvandsbassing..

Hvad mener i?

Oven i har jeg det psykiskt dårligt hvis jeg skal for mange ting. Og nu skal jeg så både jonglere job, psykolog, køre til vandland (30km væk) og til fysioterapi...
Tror jeg vil gå helt ned med stress...
Hej

her er linket til vederlagsfri fysioterapi samt hvem er omfattet af ordningen

http://www.sst.dk/publ/Publ2008/Plan...api_4jul08.pdf

Mvh

Jan
adman157 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 20:22   #22
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af adman157 Se meddelelser
Hej

her er linket til vederlagsfri fysioterapi samt hvem er omfattet af ordningen

http://www.sst.dk/publ/Publ2008/Plan...api_4jul08.pdf

Mvh

Jan

Tak Jan!

Men puh-ha! Der er godt-nok meget at læse. Det kommer jeg ik igennem.

Jeg har fået en henvisning af min reumetolog. Men om det er med alt betalt eller hvordan ved jeg ikke. Og kan ikke få fat på ham. Men må bare prøve at blive ved med at ringe. For syntes det er svært at gennemskue. Ikke at jeg ikke vil betale behandlingerne. Men bare ærgeligt at gøre det, hvis det var gratis. Især når man sidder stramt nok i det i forvejen. Men glæder mig til at komme igang med det!!
Væk dumme smerter! Væk med sig!!!
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 20:30   #23
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
pige29

det var da bedst at finde ud af det inden du starter,om du ka få det...prisen ka vel være høj og hvis det kniber.....jeg tror ikke jeg ville turde at starte,hvis jeg var bange for prisen
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 22:51   #24
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Pige29:
Hvis du har fået henvisningen på papir og altså i hånden, så kan du faktisk se det på den. Der er et felt der hedder "vederlagsfri" - og hvis der er krydset af, skal du ikke betale selv.
Hvis den er sendt elektronisk direkte til fys, kan du jo spørge når du ringer for at bestille tid til første gang - simpelthen om det er vederlagsfrit eller hvad du skal regne med at betale for 1. gang.
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 23:50   #25
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
a) Jeg synes det er en ekstrem fornuftig prioritering du foretager. Husk at beskrive nøje overfor kommunen/din kontaktperson i arbejdsprøvningen hvordan du har det og hvordan det at arbejde påvirker din hverdag, herunder at du må fravælge nødvendige lægebesøg pga manglende overskud.
b) Jeg opfatter det på ingen måde som om du kommer med selvmordstrusler, bare at du siger du ved du vil reagere sådan hvis du bliver kørt for langt ned. Det gør jeg også selv.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 14:39   #26
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
pige29

det var da bedst at finde ud af det inden du starter,om du ka få det...prisen ka vel være høj og hvis det kniber.....jeg tror ikke jeg ville turde at starte,hvis jeg var bange for prisen
stribe ftp
Jeg er helt enig! Og er osse igang med af finde ud af det. Og kan alligevel ikke komme igang, før min arbejdsprøvning er slut. Og har overstået ferie...
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 14:42   #27
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Pige29:
Hvis du har fået henvisningen på papir og altså i hånden, så kan du faktisk se det på den. Der er et felt der hedder "vederlagsfri" - og hvis der er krydset af, skal du ikke betale selv.
Hvis den er sendt elektronisk direkte til fys, kan du jo spørge når du ringer for at bestille tid til første gang - simpelthen om det er vederlagsfrit eller hvad du skal regne med at betale for 1. gang.
Jeg har ikke fået papiret i hånden. Og den fys jeg gerne vil prøve (de andre i byen, har jeg ikke brudt mig om) hun arbejder et andet sted og ved ikke om hun er ærlig omkring om jeg skal betale eller ej.

Og det er vel for frækt at ringe til en anden og spørge?! Når jeg nu ik vil gå der..
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 14:45   #28
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Lightbulb

Citat:
Oprindeligt indsendt af pige29 Se meddelelser
Jeg har ikke fået papiret i hånden. Og den fys jeg gerne vil prøve (de andre i byen, har jeg ikke brudt mig om) hun arbejder et andet sted og ved ikke om hun er ærlig omkring om jeg skal betale eller ej.

Og det er vel for frækt at ringe til en anden og spørge?! Når jeg nu ik vil gå der..
Ærlig, hvad i alverden mener du ?
Hun er jo fuldstændig ligeglad med hvem der betaler !
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 14:46   #29
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
a) Jeg synes det er en ekstrem fornuftig prioritering du foretager. Husk at beskrive nøje overfor kommunen/din kontaktperson i arbejdsprøvningen hvordan du har det og hvordan det at arbejde påvirker din hverdag, herunder at du må fravælge nødvendige lægebesøg pga manglende overskud.
b) Jeg opfatter det på ingen måde som om du kommer med selvmordstrusler, bare at du siger du ved du vil reagere sådan hvis du bliver kørt for langt ned. Det gør jeg også selv.
Du fatter ikke hvor meget det betyder for mig at du skriver det. Jeg var virkelig ked. Og var ved at droppe ud herinde fra.
Havde en veninde til at læse det og hun kunne heller ik se noget forkert i det.
Men jeg var virkelig i tvivl... Så godt at du lige fik den kommentar ind. Tak!
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 14:58   #30
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Papaya Se meddelelser
Ærlig, hvad i alverden mener du ?
Hun er jo fuldstændig ligeglad med hvem der betaler !
Drop det Pap... Jeg lytter ikke til dig mere. Du hjælper jo ikke på hverken den ene eller anden måde....
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Regler angående dækning af patienthotel ophold for pårørende majse4970 Alt det andet 6 10-12-2012 11:14
Dækning af arbejdsrelaterede udgifter Bo Spørgsmål ang fleksjob 5 14-08-2012 18:22
Dækning af udgifter ved indhentning af oplysninger forlangt af komunen. thermik Alt det andet 18 14-12-2011 08:16
Dækning af midlertidigt erhvervsevnetab Nordea hvorformig Dit og Dat 7 02-02-2011 21:04
Fleksjobbere får dårligere dækning Webmaster K10 Nyheder 0 09-09-2009 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension