K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2012, 09:09   #1
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Uegnet til fleksjob!!

Faldt bogstavelig talt på halen over denne her midt i morgenkaffen.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2...-fra-jobcenter

Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 09:23   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
''- Jobkonsulenten sagde direkte til mig, at flexjob kun er for folk uden uddannelse og mindre begavede. Det er jeg forarget over, for det passer jo ikke, siger hun'' citat slut.

Sikke dog en påstand!!

Dog har jeg mødt en jobkonsulent engang der sagde, at man ikke kan få fleksjob, hvis man kan blive selvforsørgende eller delvist selvførsørgende i et ordinært job. Om det passer ved jeg ikke. Men man kan godt synes at det er standart tale, hvis hendes jobkonsulent siger det samme.......???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 10:55   #3
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
øv øv hvad sker der lige for danmark, syndes efterhånden det er hver dag og op til flere gange.... at man høre om Kommunernes egen måde at håndtere sygesager på deres helt egen overlegen måde..... (
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 12:52   #4
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Heidi Larsen tilføjer, at forvaltningen også har sagt, at hun har en depression.

- Men jeg er undersøgt af flere psykologer, og de siger, at jeg ikke fejler noget psykisk. Jeg reagerer bare normalt på den pressede situation, jeg er i.
Ciatat slut.


Ja, desværre er det jo blevet helt normalt, at sygemeldte bliver mere syge når de møder "det syge system"... -sagsmishandlerne skaber flere tusinde ekstra diagnoser ved deres sv!nske og ulovlige måder at gennemføre sygedagpengesagerne på

Der burde være en artikelbase med alle disse skræklige fortællinger fra hele landet... -så kunne alle se hvor massivt der bliver begået ulovligheder indenfor; det syge system



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 13:27   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
''-

Dog har jeg mødt en jobkonsulent engang der sagde, at man ikke kan få fleksjob, hvis man kan blive selvforsørgende eller delvist selvførsørgende i et ordinært job. Om det passer ved jeg ikke. Men man kan godt synes at det er standart tale, hvis hendes jobkonsulent siger det samme.......???
Det lyder jo meget rigtigt for det siges jo at arbejdsevnen skal være nedsat med 50 % for at få flex, så kan der arbejdes omkring 18 timer gives der ikke fleksjob.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 13:37   #6
Peter79
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2012
Indlæg: 11
Styrke: 13
Peter79 er ny på vejen
err, ok mente nu ellers at fleks var hvis du fik løn for de 18 timer og kommunen betalte resten (1/3 eller 2/3 af løn)
Peter79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 16:10   #7
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Det lyder jo meget rigtigt for det siges jo at arbejdsevnen skal være nedsat med 50 % for at få flex, så kan der arbejdes omkring 18 timer gives der ikke fleksjob.

STOP nu disse direkte forkerte informationer... -hvorfor bringe noget: ...for det siges jo... -hvem og hvor siges det ??? -der er flere sagsmishandlere - også herinde - der har fremført noget lignende, men det er altid modsagt af gældende lov


Ps. Og hvorfor mon der også er 2/3 tilskud ?????????????????????


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 16:13   #8
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter79 Se meddelelser
err, ok mente nu ellers at fleks var hvis du fik løn for de 18 timer og kommunen betalte resten (1/3 eller 2/3 af løn)

Du har helt ret... -bortset fra det er 1/2(50 %) eller 2/3(66 %) tilskud + det løse



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvist til fleksjob på trods af erklæret uegnet til arbejdsmarkedet til_grin Spørgsmål ang fleksjob 4 06-03-2012 03:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension