K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2010, 13:36   #31
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ja, jeg har også bedt om det, men det er kikset. Derfor glemte jeg alt om det. Tak for påmindelsen.
Jeg undrer bare på, om det er normal procedure, at sagen, efter arbejdsprøvning går til jobcenterets jurist?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 16:16   #32
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Har talt med sagsbehandleren.
De kan ikke finde ud af, hvor de skal placere mig.

Mine fysiske problemer og mine sygemeldinger under arbejdsprøvningen duer åbenbart ikke.
At jeg har trådt en forfod ned under forløbet og ikke rigtig kan træne den op igen er noget, jeg selv skal bevise.

Problemet er, at jeg fungerer godt på en arbejdsplads, men ikke kan tåle de ting, jeg muligvis kunne få lov til at gøre, hvis nogen altså ville have mig, - hvilket jeg seriøst betvivler efter 10 år.

Nu skal jeg sendes i udredning for nedsatte kognitive evner, dårlig hukommelse osv. Der finder de nok heller ikke noget.
At min stressbarhed efterhånden er sådan, at jeg får psykisk panik og fysiske smerter og ikke kan holde sammen på noget ved det mindste uforudsete krav udefra er heller ingenting.

Min sag sejler stadig, siger sagsbehandleren, som gerne ser mig komme i en eller anden retning.
Nu prøver jeg at tage den udredning og har presset mig til en tid på Frederiksberg reumatologisk, - men det tager man sig nok heller ikke af.
Gad vidst, hvor længe jeg skal sejle rundt. Jeg frygter den dag, hvor sagsbehandleren meddeler: "Desværre, jeg kan ikke gøre noget".

Sidst redigeret af mukke; 23-09-2010 kl. 16:20.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
ressourceprofil? maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-09-2010 19:54
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
www.di.dk/Opinion/blog/ Stella Et godt link! 0 31-01-2008 20:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension