K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2013, 19:15   #1
Langeskov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Langeskov er ny på vejen
God psykolog?

Hej! Gode psykologanbefalinger? Gerne en psykolog, der har erfaring og forståelse for patienter, der lider af piskesmæld eller hjernerystelse eller lign. Gerne forståelse for de følelsesmæssige konsekvenser længerevarrig sygdom (den følelsesmæssige stress og isolation en længere sygemelding kan have), og at man er en lille mand i systemet.
Langeskov er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 21:34   #2
ihogåh
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2009
Indlæg: 58
Styrke: 15
ihogåh er ny på vejen
Og hvor bor du? Er det Langeskov ved Odense?
ihogåh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 22:04   #3
Langeskov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Langeskov er ny på vejen
Det skal helst være i København eller i Odense eller i omegnen af de to byer.
Langeskov er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 22:32   #4
ihogåh
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2009
Indlæg: 58
Styrke: 15
ihogåh er ny på vejen
Desværre kan ikke hjælpe dig. Kun i nærheden af Herning.
ihogåh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 15:30   #5
Gemini
På vej til at lære K10
 
Geminis avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
Gemini er ny på vejen
Hej Langeskov

Jeg kan varmt anbefale dig, at kontakte Lene Kaslov.

Du kan ikke få nogen bedre, taler af egen erfaring. Uden hende havde jeg ikke siddet her i dag.

Hun har praksis både i Hvidovre tæt på Kbh. og Helsingør.

http://www.psykologhuset-i-hvidovre....arrativ-metode

Held og lykke, rigtig god bedring, samt en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår 2014.

Tanker herfra "Gemini"
Gemini er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 20:34   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Man skal bare være opmærksom på at det der er en god psykolog for den ene, kan være en forfærdetlig oplevelse for en anden.

Det er så personligt hvad man får ud af behandlingen hos en psykolog, og selvom det er en 5-stjernet psykolog man får anbefalet er det bare ikke sikkert at det er det rigtige.

Min ynglings historie i den forbindelse er at jeg i en længere periode havde gået hos en psykolog og det fungerede enormt god.
En dag kommer jeg til at tale med min nærmeste veninde om det, og hun siger at ham har hun da også været hos for nogle år siden og det var da noget af det mest besynderlige menneske og at det da aldrig var et sted hun kunne forestille sig at komme igen.

Det fortæller bare lidt om hvorfor man ikke ukritisk kan regne med at få en god psykolog ud fra anbefalinger.

Ps.
Grunden til at min veninde og jeg rendte til psykolog i tide og utide, var fordi det nærmere var reglen end undtagelsen i den branche vi var i (vi var IKKE ansat på samme arbejdsplads)
arbejdsgiverne betaler nærmest "uhæmmet" for psykolog indenfor den branche, frem for at ændre på arbejdsforholdene.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 22:05   #7
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
http://psycare.dk/ - psykologer over hele landet

http://www.whiplashforeningen.dk/ - kan måske anbefale nogen


http://www.sdu.dk/om_sdu/institutter...+fyn+nyhederne

Institut for Psykologi i Odense er netop specielt interresserede i whiplashtraumer - måske de kunne komme med forslag eller du endda kunne komme med i noget hos dem - hvis pengene svært rækker til egenbetaling.

Lad os gerne høre, her i din tråd (fortsæt dialogen ét sted kun, så vi ikke mister overblik og vigtig dele-info) hvad du erfarer.

- du er IKKE alene længere, i kampen mod systemet.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2013, 17:01   #8
Langeskov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Langeskov er ny på vejen
Tak for svarene :-)


Gemini: Den psykolog, du snakker om, er den en, der har erfaring med de ting, jeg skrev?
Langeskov er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 01:12   #9
funklen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2013
Indlæg: 56
Styrke: 11
funklen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Langeskov Se meddelelser
Hej! Gode psykologanbefalinger? Gerne en psykolog, der har erfaring og forståelse for patienter, der lider af piskesmæld eller hjernerystelse eller lign. Gerne forståelse for de følelsesmæssige konsekvenser længerevarrig sygdom (den følelsesmæssige stress og isolation en længere sygemelding kan have), og at man er en lille mand i systemet.
Jeg kan VARMT anbefale Psykolog Anja Hansen, der hører til i dronnnigengården i Odense.. Jeg har været ude til en psykologisk undersøgelse og aldrig har jeg mødt et mere behageligt menneske..
Samtalen tog lidt over 4 timer, hun ku se ting, jeg ikke engang fik sagt til hende... Det var så positiv en oplevelse at jeg har anbefalet hende til flere.. Hun er et meget behageligt menneske, der møder dig lige der, hvor du er i din situation Håber på det bedste for dig og dit videre forløb
funklen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 21:29   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg kan anbefale Ulla Wattar fra Wattar gruppen omkring Kongens Nytorv i Kbh. Ulla er fantastisk, har selv haft hende gennem 2 år. Hun ejer praksisen, men hendes ansatte er super. Fik selv anbefalet hende ved en psykiater på Riget som jeg fik lavet en special lægeerklæring ved. http://www.wattar-gruppen.dk/
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension