K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2010, 23:21   #11
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Det bliver mere og mere komisk.
Mailedede chef for jobcenter og fik svar at de ville sende det i følge forvaltnings loven jeg skulle have. men har stadig intet modtaget, hvor klager man henne nu.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2010, 00:15   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- har du husket at de har ti arbejdsdage til at fremsende det i?? dvs 14 dage inkl weekender. (Bare inden du klager, og der lyder et klask i postkassen en af dagene)...

Og husk, det er kun NOGEN papirer du må få aktindsigt i. Andre papirer er det KUN kommunen der må være i besiddelse af, det drejer sig bla om interne skriverier...korresponcande mellem sagsbehandlere, korrespondance mellem sagsbehandler og feks lægekonsulent og den slags. Du må KUN få de papirer sagsbehandleren skriver om dig/opfølgninger/alm møder ect.

Når man får aktindsigt vil man ret ofte opdage 'at der mangler noget' og det er altså alle de interne skriverier som man ikke må få udleveret.

Jeg fik således en ordenlig røvfuld papirer sendt i forbindelse med min førtidspensionssag, og blev rystet over alle de lægepapirer de havde liggende på mig....papirer og erklæringer jeg ikke ANEDE eksisterede.....gisp! Men som sagsbehandleren frigav i forbindelse med sagen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2010, 03:09   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kun interne papir har de lov til ikke at udlevere og så papir som du må formodes at have i forvejen man kan bestemt ikke gå ud fra at fordi der mangler papir så er det fordi de ikke har pligt til at udlevere dem ....

Min første aktindsigt var på 2 sider da jeg bad om en liste over papir i min sag og sendte den om aktindsigt som er her på siden fik jeg en kuvert som en telefonbog
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anke på flex afslag kan ikke ændres grundet mangelfuld dokumentation gipsyrose69 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 3 04-03-2013 13:38
aktindsigt tjele88 Alt det andet 12 26-11-2011 21:22
Aktindsigt Mariepigen Alt det andet 4 10-07-2010 23:24
Aktindsigt CHNEVIDE Spørgsmål ang fleksjob 30 17-07-2009 11:32
Mangelfuld opfølgning på fleksjobbere zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 14-10-2008 22:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension