K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2009, 09:15   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Viper og Hejdien hvorfor er det lige at fagforeningens navn skal køres i det skjulte.

Et offentligt pres har da den samme hvis ikke mere effekt for Tullee og hendes søn, men giver også sidens andre brugere den mulighed for at fravælge det fagforbund.!!!
Hvis hovedafdelingen ikke sætter afdelingen på plads og udbetaler efter reglerne.


Mvh.
Jsn
Det syntes jeg bestemt heller ikke at den skal stod det til mig så skrev man både fagforening navn på kontaktperson og afdeling

Men man må respektere at hvis nogen står midt i en sag kan de have lige så svært ved at sige hvilke fagforening de har som mange har ved at sige hvilke kommune de kommer fra...

Vi er efterhånden ved at leve i et land hvor det er sådan at div instanser ikke holder sig for gode til at true evt kværulerende borgere på deres forsørgesesgrundlag og der er jo også set folk der har mistet deres job ved at skrive herinde .. samt folk der har fået at vide at de ikke kan have så nedsat evne og så skrive på K10.

Så det er af hensyn til Tulles søn at jeg skriver det , fordi jeg mener at det er bedre at han får sine dagpenge end at vi lige hagler en fagforening igennem

Men tro mig når det kommer til det, og hvis man får dagpenge tilbage og man er kommet sikker i land så vil jeg til hver en tid opfodre folk til at offentliggøre oplysninger her på siden .. men lige nu må det være det økonomiske grundlag der er mest nødvendigt at få afklaring omkring ...

Når vi lige er igang med den alligevel , så lad mig også sige at jeg jævnligt får både pb og mail hvor bruger beder mig om hjælp til noget konkret i deres sag og hvor jeg altid beder dem om at de lægger det ud i trådene så vil jeg prøve at hjælpe så godt jeg kan der ...

Jeg syntes det er en rigtig dårlig ide at sidde og hjælpe hinanden i feks pb og mail da mange informationer der kan hjælpe de andre bruger på den måde kan gå tabt og så mister siden her jo sit formål

Når det så igen er sagt så har jeg valgt at hjælpe nogle privat (via pb og mail og telefon ) men har altid bedt dem om at når de er kommet sikkert i land så offentligøres det , sådan at andre også kan få glæde af det ...

Men ikke alle tør og jeg mener vitterligt tør stå frem og skrive deres sager her på siden ... det syntes jeg er tragisk ...

Jeg er selv blevet truet pga mine skriverier her på siden og jeg har indset at det må være en sag mellem mig og mig , hvad er vigtigst for mig at komme igennem min sag eller at bevare min ytringsfrihed , og jeg har besluttet mig for det sidste ...

Bliver det så sådan at jeg ikke får min pension pga K10 jamen så må jeg jo vente og se hvornår kommunen kan skaffe mig et fleksjob hvor jeg kan være de meget begrænset timer jeg kan om dagen ..

Men i det store og hele så¨syntes jeg at man skal lægge så mange oplysninger man kan her på siden i trådende men jeg respektere også at nogen ikke tør ...

Jeg håber tænker og tror at ikke for mange sidder og hjælper hinanden i pb og mail med stort viden tab for andre på K10 ..

Også kom vi vist helt uden for emne her

Så skal vi snakke mere om den problematik så lad os starte en selvstændig tråd
  Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 09:55   #12
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
hvor er det ringe

at din søn bliver behandlet på den måde. Selvfølgelig skal han da have dagpenge. Der står ikke noget i betingelserne for at modtage penge at man ikke må have været syg men nu rask. Jeg er ret sikker på at en advokat i et enkelt brev kan få dem til at forstå det.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 11:56   #13
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Så det er af hensyn til Tulles søn at jeg skriver det , fordi jeg mener at det er bedre at han får sine dagpenge end at vi lige hagler en fagforening igennem
Det er det skam også.!!
Den vej tænkte jeg ikke lige på det.

Mvh.
Jsn ( som går ind og ligger sig )
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 16:33   #14
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Dagpenge og Førtidspension

hej Viper.

Jeg vil såmænd bare lige fortælle dig at vores søn vandt sagen m.h.t. at få sine dagpenge tilbage med tilbagevirkende kraft hos sin fagforening - afgørelsen har han først fået i dag kl. 16 - py- ha - sikke en lettelse.

Du spurgte mig om hvilken fagforening vores søn er medlem af? han er medlem hos Krifa.

Jeg er ikke ret meget inde i hvordan K 10 fungerer - så jeg har ingen anelse om hvordan jeg kan skrive til nogen lidt mere personligt inde på denne her side? så derfor gør jeg det sådan her - endnu en gang tusind tak for din måde at være på.

Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 22:21   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Tulle det var da en glædelig udgang hils ham og sig tillykke med det , og det manglede da bare andet
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 02:17   #16
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Yes!!!

Hej Tullee

Gider du at give din søn et stort tillykke fra mig. Jeg er bare SÅ glad på hans vegne.

Til Jsn.

Også jeg giver dig ret i det du siger i dit første indlæg. Sådan noget skal de bare ikke begynde på. Til gengæld var min mening med at bede om en PM at den jo i givet fald skulle indeholde navn, adresse og personnummer på Tullees søn. DET er jo oplysninger der ABSOLUT ikke vedkommer andre end dem der arbejder på sagen, if you know what I mean

Til gengæld synes jeg nu ikke du skulle gå i seng med bad feelings over at du ikke lige så dette. Den fejl har jeg sq også lavet Lær bare fra det, lad være med at bebrejde dig selv og husk at "Errare humanum est!" (At fejle er menneskeligt) Desuden er vi jo begge 2 møjt møjt enige med Hejdien, den vise pige

Natti natti til jer alle. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fra SDP til alm. dagpenge imzadi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-01-2012 11:42
Dagpenge thmn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-04-2011 18:55
Ansøgning om førtidspension og dagpenge FSP Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 04-06-2010 23:38
Førtidspension og dagpenge Danskerdude Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-07-2009 07:42
Kan man søge førtidspension hvis man ikke er på kontanthjælp eller dagpenge? tbbe Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 29-01-2009 23:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension