K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2009, 12:29   #11
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Av, for den lede ..... Skal man nu også til at indlevere sine dagpengeskemaer til Borgerservice mod kvittering, for ikke at miste sine sygedagpenge?

Du må, for guds skyld, gå op og skabe dig godt og grundigt over at de stopper refunderingen til din arbejdsgiver, for du HAR sendt det dagpengeskema, og så iler du ned på posthuset, og sender en efterlysning af det dagpengeskema og det knalder du i hovedet på dem; men altså på følgende måde:

Du får en kopi af efterlysningen og tager en til, som du tager ned i borgerservice og afleverer med medfølgende forklaring og så skal du have en kvittering for at de har modtaget det.

Samtidig sender du også et lille brev samt endnu en kopi af efterlysningen til din arbejdsgiver.

Du skal også gøre den person opmærksom på at der mangler 3 mdr. som har lavet papirerne. Det er også vigtigt!!

F.....'s at man da også skal gøre deres arbejde for dem, når man ikke engang får løn for det
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2009, 12:34   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna vil lige sige at vi meget længe har anbefalet folk her på siden at aflevere også sygedagpenge skemaet i borgerservice det er ikke så få der har oplevet at det også er "blevet" væk ...

Så et godt råd må være følg dine breve på kommunen læg det i hånden på borgerservice få en kopi en underskrift og alt ...

Jeg havde også et dagpengeskema der blev væk og he he selv om jeg havde kvittering og alt så blev kommunen VED med at påstå at de ikke havde modtaget det og der skulle en klage til før end de accepterede deres egen underskift og så lød undskyldningen at det nok var en vikar der havde lavet rod i det hele ... snak om at tage ansvar ... det kunne kommunerne sq lære ..
  Besvar med citat
Gammel 27-09-2009, 15:07   #13
hwm
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
hwm er ny på vejen
Tak alle sammen for jeres hjælp.
Jeg vender tilbage imorgen,hvor jeg har talt med kommunen.
God søndag
hwm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2009, 16:04   #14
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, du har selvfølgelig ret, Hejdien .... Det første man skal lære i det kommunale cirkus, er at få tampet ind på rygmarven at ALT skal afleveres i Borgerservice, og at man skal have en kvittering for hver en stavelse, kommunen kræver af een + det man selv 'sender' til dem, så at den sidder som en rygmarvsrefleks

Hwm ... Er meget spændt på hvad din kommune siger, for det er ikke til at holde ud at tænke på at du måske mister penge, fordi 'nogen' har klokket i det

Krydser alt, hvad krydses kan, for at du møder et 'menneske' i morgen og ikke en 'hjerteløs' systemrytter!!!! .... Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 12:11   #15
helena06
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2009
Indlæg: 18
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
helena06 er ny på vejen
hej, er blevet fyret ,og får løn fra mit arbejde til og med october.jeg skal lige høre om sygedagpenge ,de 52 uger,starter derfra 1.nov. eller siden min første sygdag fra februar? mange hilsner her fraaaaaaa Helena06
helena06 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 14:10   #16
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Helena

Hvis du har været syg siden Februar, er det derfra sygeperioden regnes fra.
( 52 uger )
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 14:24   #17
hwm
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
hwm er ny på vejen
Lang om længe,fik jeg svar ang.sygedagpenge stop. Har været på kommunen,mandag-ringede op til flere gange igår,og idag var der så hul igennem og de var meget kede af det men den havede forputtet sig..ja det er jo super fint at de har styr på papirene he.Nå men det er ude af verden nu. Arbejdsgiver fik jeg også talt med og idag kom et tillæg til min opsigelse så det nu er 8 månder,det var en smutter...
Ja hvis de bare viste hvor meget ballade og spekulationer de påføre en,så kunne det godt tænkes at de tjekkede tingene en ekstra gang..
hwm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 09:28   #18
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Puuuh .... Det var en dejlig nyhed, selvom man kan få grå hår i hovedet over deres rod i papirerne

Men du FIK da en en undskyldning

God vind
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Råd søges til langtidssygemeldt NellieD Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 06-09-2013 21:08
Holder min sag "fri" mens sagsbehandleren er langtidssygemeldt? BSR Spørgsmål ang fleksjob 21 08-02-2012 11:35
Langtidssygemeldt og ferie Simmer Alt det andet 14 15-11-2010 09:26
Langtidssygemeldt... Kjersti Spørgsmål ang fleksjob 5 01-03-2009 22:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension