K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2009, 13:17   #21
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Det jo det....

....for at bruge et populært udtryk.

De allerfleste Fib patienter har jo ikke "bare" fibromyalgi, de har også andre målbare diagnoser, som jeg selv der har en dårlig ryg (ses røngten), slidgigtforandringer i nakken (ses på røngten), trigeminus neuralgi (Kan måles og ses), en autoimmun bindelvævslidelse (kan ses i blodprøver), og min FP blev ej heller givet på grundlag af fib, men fordi jeg var nedslidt og havde trigeminus neuralgi.

Jeg var til min nieces 30 års fødselsdag i går, og de spurgte til min mand og hans ophold i Danmark, og stod meget undrende over hvorfor han ikke kan få en opholdstilladelse, de kender os og har kendt os i mange år, vi har været sammen i ni år, og gift i 6 år, men fordi der er 12½ års forskel på os, så bliver vort ægteskab betragtet som mistænkeligt, det er nemlig et skuffecirkulære der siger et ægteskab er hvis der er mere end 8 år mellem ægtefællerne.

Sådan som det er er det i alle offentlige institutioner i Danmark idag, klient er blevet lig en mistænkelig person. Og det er utroligt at se og høre hvordan "almindelige" mennesker er totalt uvidende om hvordan systemet fungere i dag. Og hvordan vores velfærdssystem er blevet udhulet, de har ingen anelse, de tror vi har verden bedste velfærdssystem, og lever i glad fortrøstning om at skulle det gå galt så samler systemet mig op. Nej det gør det ikke, ikke på den måde de tror.

Men jeg var glad for at vi fik den samtale igår, jeg tror nok der var et par stykker der gik noget rystede derfra.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 17:27   #22
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Et forum, hvor folk kan sidde og hjælpe hinanden med, hvordan de bedst kan kringle den her, hvis de gerne vil have et fleksjob.«

utroligt vi har netop denne hjemmeside fordi ingen ved noget som helst. Man skal jo læse jura for at kunne få et flexjob eller FP. Det er en jungle af regler som kommunerne heller ikke kan eller retter sagt vil gennemskue.
alle sagsbehandler og lægekonsulenter skulle nemlig ikke være afhængig af kommunens økonomi. De er jo inhabile i en hvis udstrækning.
de skal jo netop hjælpe en borge, men desværre går det ikke altid sådan.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 18:23   #23
Mælkebøtten
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mælkebøttens avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2009
Lokation: Hedensted
Alder: 50
Indlæg: 23
Styrke: 16
Mælkebøtten er ny på vejen
Jeg må indrømme at jeg heller ikke lige kunne læse mig frem til hvor hende Mik-Meyer er henne af.. Men hælder man lidt til alle sider kommer man vel heller ikke helt galt afsted. Som min far ville kalde det : Hyle med de uvle man er blandt

Det er efter min mening kun manglende forskning der gør, at det kaldes diffuse smerter...
Jeg er ikke langt uddannet, men under min KORTE uddannelse lærte jeg da nogle gode ting.

Feks lærte jeg at man behøver altså IKKE at have feber for at være syg..

Og så hørte jeg en sjov historie; Engang for længe siden var der nogle mennesker som kastede sig ned på jorden med fråde om munden.. Folk flygtede nærmest fra disse mennesker - for de måtte da være besat af djævlen

År senere var der stadig mennesker som kastede sig ned på jorden med fråde om munden. Folk omkring dem holdt dem lidt, men flygtede ikke så meget mere. Men de måtte da være gale i hovedet.

År senere igen, kastede mennesker sig stadig ned på jorden med fråde om munden. Men nu kunne man så hjælpe dem, give dem noget medicin så de fik det bedre igen.
Så blev det kaldt for epilepsi


Så ja, det er forskning der skal til. Måske engang om (mange) år, har os med diffuse smerter en reel sygdom og ikke bare "ondt i livet".

Havde jeg magtet en længere uddannelse, kunne jeg måske forske i det.

Mælkebøtten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 23:53   #24
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
»Hvis de overhovedet er opsøgende, så er det i forhold til at finde oplysninger om deres sygdom. (…) Den meget fine hjemmeside K10, den er meget spændende. Det er om fleksjob og førtidspension. Et forum, hvor folk kan sidde og hjælpe hinanden med, hvordan de bedst kan kringle den her, hvis de gerne vil have et fleksjob.« (udtaler en sagsbehandler)http://www.information.dk/204127

Jeg blev helt rasende da jeg har læst den udtalelse. Derfor har jeg kopieret nogle af mine spørgsmål som jeg ha´ stilet her på K10. Jeg er helt sikker på, at hvis jeg blev så uvidende som jeg var, så var jeg tabt i systemet. Jeg vil tilføje at jeg er sygemeldt siden november 2008 og min RP blev først lavet, da jeg ha´ søgt om aktindsigt i juni 09 (om aktindsigt og RP først ha´ jeg læst også på K10).

”23.06.09:
Som ny har jeg spørgsmål: hvem er min ”sagsbehandler”, er det jobcenters medarbejder? .....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
25.06.09:
I alle sammen skriver om sagsbehandler. Jeg forstår det er en kommunal ansæt.
Mit spørgsmål er: hvordan og hvornår I har fået sagsbehandler på sagen?..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
.....Nu svarer jeg på dine spørgsmål:
- jeg har aldrig været kontaktet af nogen sagsbehandler fra kommunen, kun jobkonsulent fra jobcentret (hun er da også ansæt på kommunen - da jeg ringer på kommunen, hvis jeg vil taler med hende),
- ved ikke hvad "syge opfølgning" eller "ressourceprofil" betyder, måske jobkonsulenten har lavet noget, men jeg har ikke fået noget papirer,
- hun (jobkonsulenten) har en gang i mellemtiden kontaktet min læge om mit helbred…,

Er det absolut umuligt, at hende fra jobcenter kan være min sagsbehandler?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.07.09 (før min opfølgninssamtale)
....Så kommer mine spørgsmålene:
1) skal man underskrive noget som helst på sådan opfølgningssamtale?
2) skal man tage stilling til noget påstand på stedet, eller kan man komme med den senere?
3) hvad kan hun finde på, som i andre har oplevet i sine sager?
4) hvad jeg må og ikke må under mødet?
5) hvad er "en plan for din tilbagevenden til arbejdsmarkedet”?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.07.09
Jeg har spørgsmål til dig - hvad betyder at sagsbehandleren opfylder sit notat pligt?”
__________________________________________________ _________________________

Kan man kalde de spørgsmål som ”kringle” om fleks eller FP? Nej det kan man ikke, hun vil ikke hvad hun tale om. UHA!

K10 er den eneste som hjælper de hjælpeløse at bevæge sig i systemet.
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 08:47   #25
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ragnoll.
Du skriver at en autoimun bindevævslidelse kan ses på blodprøve?
Der er du misinformeret! 40% former for ryghvivelsøjlegigt, tilhører gruppen af bindevævslidelser, ses IKKE på blodprøver.
Derfor mit tidligere indlæg, hvor jeg godt kan se en stor gruppe af de nævnte i artiklen, kunne betragtes som udefinerbare.
Men når læger skriver overvejende sandsynlig m.v. skal det tolkes, som næsten sikker.
Men sådan opfattes det ofte bare ikke i systemet.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 09:46   #26
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Hold da op, jeg er dybt rystet over at læse den artikel, og som flere andre der har kommenteret her, har jeg også svært ved at finde ud af hvor Nanna Mik-Meyer selv står i forhold til os der er syge. Er hun med eller i mod, det kommer vist helt an på hvilke øjne der ser på det (og hvilke følelser man tager i brug).

Jeg har ikke diagnosen Fibromyalgia, men føler mig dælme også ramt med de lidelser jeg har.... og jeg har hele tiden i de snart 4½ år jeg har været i systemet siden jeg blev sygemeldt i maj 2005 følt at ingen på kommunen har taget mig alvorligt. At de bare mener jeg faker, ikke gider arbejde (jeg blev fyret fra mit job pga. sygdom) osv osv osv. Det kan man jo bare se på det de har skrevet i mine opfølgningsplaner... tilbage til arbejdsmarkedet med mig.

Mine hovedproblemer er psykiske lidelser som depressioner, generaliseret angst og meget lav stresstærskel pga. jeg tidligere er gået ned med stress på mit arbejde (det gjorde jeg i marts 2003). Jeg har fået konstateret posttraumatisk belastningsreaktion af min psykolog og både min læge og psykolog mener jeg har en sårbar og skrøbelig psyke og at det er noget jeg har haft siden barndommen.

I de sidste 1½ års tid har jeg haft 5 episoder med flere ugers voldsom træthed, med diffuse muskelsmerter, udmattethed, ingen energi, ingen appetit. De perioder har varet op til 5-8 uger før jeg er kommet langsomt ovenpå igen. Aner ikke hvad det er, men kan bedst beskrives som at gå rundt med influenza i kroppen uden at have influenza. Jeg blev så monster forskrækket første gang jeg fik det, men det blev slået hen med af det etablerede system, at det er psykosomatisk. Det kan sgu godt være, men jeg havde ondt og var træt alligevel, så det var jo reelt nok. De andre gange jeg har haft sådan en episode har holdt det for mig selv, da jeg ikke orker at skal blive ved med at høre, at alt hvad man fejler er psykisk. Da jeg havde en episode først på året, drøftede jeg det med fysioterapeuten og han mente absolut ikke det var psykisk betinget.

Nu har jeg rendt rundt med en skadet højre skulder siden midt i januar, og ja, også her mener det etablerede systemet det er psyskisk, for ingen kan finde en forklaring på hvad det er... lige med bortset fra den fysioterapeut jeg gik ved fra december til jeg blev sygemeldt igen i april. Han har en hel klar mening om hvad det er, men ingen i systemet gider høre hans mening. Hvad fanden gør man så?!

Det er så nemt at sige at vi snyder osv. Når man bliver ved at med at blive mistænkeliggjort, nedgjort, latterliggjort og ikke taget alvorligt, så ender man med at tie stille. Jeg har ikke lagt alt på bordet om min tilstand, at jeg har de episoder med træthed, muskelsmerter osv. At min ryg har problemer pga. en gammel skade, at mine knæ, ankler og fødder brokker sig efter mange års massivt overvægt. Hvis I vidste hvor mange år der er gået med, at jeg har fået at vide, at jeg skal bare tabe mig så bliver alt godt og i øvrigt så er resten da bare psykisk. Jeg har en fysioterapeuts ord på, at jeg har de problemer og at de er fysiske, men når kommunen ikke engang gider indhente noget fordi de mener det er for gammelt, hvad skal man så gribe og gøre i?

Nej, de tager os ikke alvorligt. De tværtimod nedgør os og mener vi kringler den for at få fleksjob, pension, blive sygemeldt osv.

Det er så uværdigt som noget kan være og alt i mens griber vi de få halmstrå vi kan finde for at overleve, deribland at bruge et sted som K10 for at finde støtte, hjælp af andre der er endt i systemet som en selv. Og selv det er åbenbart forkert!
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 21-09-2009 kl. 09:50.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 13:49   #27
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dette er en kamp som vi aldrig kommer til at vinde aligevel... altså den omkring samfundsholdningen generelt... Det er blevet IN, at se ned på alt der ikke kan "stå selv" imens vi har haft den regering vi har nu.

Det handler ikke om at bevise noget som helst overfor dem allesammen... det er de nemlig fuldkommen ligeglade med derude, for selv når man kommer med forklaringerne og beviserne, så rynker de aligevel på næsen. Man kan jo se flere gange, at selv om man har beviserne, har vundet en sag, og forklarer sammenhængen, så passer det aligevel ikke ind i samfundets sygesyn, og man får på fornemmelen, at det bare bliver kastet hen som "blødsødent system", eller "snyd og bedrageri"... så skal det pludseligt laves om, for hvis lovgivningen ikke passer ind i deres ideologiske syn på sagen, så er det loven den er gal med... hver gang.

Vi er nået et punkt, hvor accept og forståelse ikke længere kan fås via lovgivning og fakta, men hvor ideologi er det der bestemmer om vi får accept og forståelse. Man lukker simpelthen virkelighedens verden ude, hvis den strider imod ens fordomme og ideologier... "FINDES IKKE!! LALALALA!!!!"

Derfor kan det være flintrene ligegyldigt HVAD Ninna Mik-Meyer og alle de andre bedrevidende "professorer" mener, gør og siger, for selv om deres research er lodret forkert, så ER det sådan, når de raske og kloge har sagt det! ... og samfundets favorisme for ideologier gør, at der ikke stilles spørgsmålstegn ved noget af det overhovedet. Man kunne fristes til at spørge: "Hvem er det egentligt der er indbildsk? ... professorerne og samfundet der siger at kvinden ikke er syg, eller den syge kvinde der siger hun ER syg?"... HVORFOR er det partou de raske professorer og samfundsborgere der altid har ret, når en sag ikke kan belyses? ... det er det fordi vi er blevet så individualistiske og selvcentrerede i vores opfattelse af vores samfund, at andres mening ikke længere betyder noget... hvis JEG siger det er sådan, så ER det sådan! ... som Hjort; "Kom ikke med fakta til mig, jeg har taget min beslutning!", eller Pia Kjærsgaard der udtaler om sin Peberspray, at det er hun sikker på danskerne godt kan forstå er nødvendigt... på trods af at det er ulovligt... det betyder intet, for Pia's ideologi har prioritet over lovgivningen.

Bare det, at man når man ikke kan finde en lægelig forklaring på en sygdom/lidelse, pr. definition sætter mennesker i bås som "bedragere" siger det hele... tvivlen kommer ikke længere den tiltalte til gode... man er kriminel til det modsatte er blevet bevist, og behandles derefter i det sociale system, og ude i samfundet generelt.

Egentligt er det jo lidt grinagtigt, for disse professorer og researchere der sider derude og laver disse ideologiske forklaringer, har aldrig selv været syge... de er ikke læger... de kan ikke svare på, om disse kvinder vitterligt ER syge, for det kan lægerne ikke engang... og aligevel tillader de sig, at dømme og tro, at de har svaret på andre menneskers problemer... ja man må da sige, at det er noget af en bedrift, når man tænker på, at alt det de påstår, er umuligt for dem at smide fakta ved... det er ideologi hele vejen rundt, og det værste er, at dem de fortæller det til (samfundet) pr. definition tror på det... sansynligvis fordi de gerne VIL have at ideologierne og påstandende er rigtige.

Man tillægger ikke noget som helst af det de syge selv fortæller noget form for værdi... det er som om der bliver sagt "Kæft! ti' stille, og sæt dig tilbage i stolen, imens vi taler om dig!"... og det gør man, selv om den der er syg, nok er den der ved bedst hvad problemet er... man vil ikke tillægge vores udsagn nogen værdi, fordi vi potentielt kan være snydere og bedragere... og man ønsker ikke at briste sine ideologiske holdninger med fakta.

...man kan så bare undre sig, at både professorer, kommuner og regering på ingen måde er underlagt nogen form for mistænkeliggørelse... man spørger ikke engang om beviser mere inden man danner sig en fordom eller holdning til noget.

som jeg skrev i starten; det er blevet IN, at sparke til alt hvad der ikke kan stå, I bedste Fogh stil... sikkert fordi de fleste i samfundet ikke har haft brug for solidaritet over de sidste 8-10 år... det er blevet IN, at sørge for sig selv, at være selvisk... solidaritet og fællesskab har kunnet undværes fordi vi kunne købe hele verden.

så vi kan brokke os lige så meget her på K10 som vi lyster... vi kan skrive lige så mange artikler rundt om på nettet og informere... vi kan forklare os, komme med fakta og lovgivning, det nytter ikke en hujende fis, for det vil tage årevis at ændre den samfundsholdning tilbage igen.

Det eneste vi har, er en lovgivning lavet på et tidspunkt, hvor solidaritet og fællesskab kombineret med retsikkerhed var en dyd... det der er tilbage af den i hvert fald... den kan vi bruge juridisk til at kræve vores ret... men at forvente en samfundsholdning der ændrer sig bare fordi vi smider fakta på bordet og har en lovgivning bag os skal vi ikke forvente... vi lever i et samfund der mener, at hvis deres ideologier ikke kan gennemføres fordi der findes lovgivning i vejen, ja så laver man bare lovgivningen om.

Hvis dette nogensinde skal tilbage igen, så skal denne krise vi har pt. vare længe... længe nok til at samfundet ændrer holdning til solidaritet og fællesskab... dette vil give en ny regering, som åbner mulighed for at rydte op i de borgerliges ideologiske værker i det sociale system... og ikke mindst det menneskesyn det har ført med sig... her efter kan kommunerne rette ind...

Ind til da, vil "Mig Selv A/S" bestemme hvad vi er, gør, kan, skal , vil, må, bør... og ideologien er værktøjet, ikke fakta... for dem ER ideologien fakta.

Sidst redigeret af Razmo; 21-09-2009 kl. 14:25.
  Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 19:06   #28
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Først og fremmest vil jeg lige pointere noget om den artikel, der startede det hele: Som mange af jer selv tager med i jeres citater, men jeg har en mistanke om, i måske overser alligevel (baseret på jeres efterfølgende kommentarer og holdninger) er, at det faktisk ikke er Nanna Mik-Meyer, der har sagt noget grimt om K10, men en anonym sagsbehandler. Læg især mærke til ordet "anonym". Hun har røv nok i bukserne til at udtale sig om noget, hun ikke har sat sig det mindste ind i, men har hun røv nok i buskerne til at stå ved det? Næ nej!!! Og hvis ikke DET er typisk kommunalt, så ved jeg efterhånden ikke, hvad der er!!!

Jeg vil alligevel godt give flere af jer ret (i tilfælde af, jeg ikke gjorde det klart nok til at starte med), at den kære Nanna alligevel benytter en terminologi, der, som mange af jer siger, virker meget nedladende! Her er jeg enig med jer! Det jeg tolker som værende positivt i hendes udtalelse er, at hun indrømmer, at hun ikke er læge og at hun ikke er jer og derfor ikke ved, hvorvidt jeres lidelser er fysiske, psykiske eller en blanding af de to. Hun siger dog alligevel, at hun ikke er i tvivl om, at i har det skidt og at det under ingen omstændigheder er noget i "lader som om", som kommunerne så gerne vil have det til at lyde! At det ikke har NOGET SOM HELST med uddannelsesniveau at gøre, kan vi absolut kun blive enige om og HER er hun galt afsporet!
Hovedbudskabet i det HUN siger, forstår jeg alligevel som: "De her mennesker er ikke fulde af l..t! Fat det dog og hjælp dem i stedet for at mistænkeliggøre dem!" og det er vel positivt nok, er det ikke?

Razmo:

Jeg kan kun sige, at dit indlæg er mesterligt skrevet og jeg er meget enig med dig på mange punkter! Accept og forståelse opnås i dag via ideologier og disses tilpasning af omverdenen frem for fakta og omverdenens tilpasning til disse. Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. Men er det virkelig noget nyt?
Jeg synes at mindes en Galileo Galilei, en Leonardo Da Vinci og mange andre, der led under samme opfattelse. Her var ideologien bare udelukkende religiøst betonet, men princippet var da det samme som i dag: Mener du ikke, hvad vi mener og falder du ikke ind under de normer, vi dikterer, så mistænkeliggør og fjendtliggør vi dig overfor resten af samfundet, indtil du ikke kan være i fred nogen steder.

Hvis man ser på det rent verdenshistorisk, så er der næppe tale om, at vi er på vej ind i en periode med forværring, men nærmere, at vi er på vej VÆK fra en periode med forbedring. Se det på den her måde:

Er medmenneskelighed og næstekærlighed til hele arten Homo Sapiens virkelig en del af det enkelte menneskes natur, eller er det et forherliget ideal? Hvad har hersket længst?
Den eneste reelle periode, jeg kan komme i tanker om, hvor næstekærlighed og fred for freds skyld, er det, der har været på tale i længere tid i hele Verdens nedskrevne historie, er de sidste 40-50 år. Tiden efter 2. Verdenskrig. Resten af menneskets sørgelige historie er præget af mistænkeliggørelse, undertrykkelse, had og ødelæggelse af alt andet end det og alle andre end dem, man umiddelbart havde tættest på sig selv.

Vi taler ikke om en forværring af tidligere tilstande, men om, at "frikvarteret" er slut og nu vender vi tilbage til den virkelige verden. Det er sørgeligt at tænke sådan og mange af jer vil sikkert (fordi jeres ideologiske overbevisning byder jer det) være uenige med mig, men det er en kendsgerning, at vi mennesker, ligesom alle andre arter på vores planet, føler os bedst tilpas blandt ligesindede og ligestillede og føler en instinktiv mistanke overfor alle, der ikke er som os, eller på nogen måde truer vores måde at leve på. På det punkt er vi ikke bedre end løver, hunde og rotter. Desværre...
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon

Sidst redigeret af Maro; 21-09-2009 kl. 19:09.
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 19:17   #29
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maro Se meddelelser
Først og fremmest vil jeg lige pointere noget om den artikel, der startede det hele: Som mange af jer selv tager med i jeres citater, men jeg har en mistanke om, i måske overser alligevel (baseret på jeres efterfølgende kommentarer og holdninger) er, at det faktisk ikke er Nanna Mik-Meyer, der har sagt noget grimt om K10, men en anonym sagsbehandler. Læg især mærke til ordet "anonym". Hun har røv nok i bukserne til at udtale sig om noget, hun ikke har sat sig det mindste ind i, men har hun røv nok i buskerne til at stå ved det? Næ nej!!! Og hvis ikke DET er typisk kommunalt, så ved jeg efterhånden ikke, hvad der er!!!
Når så mange kan falde i den "fælde", at man tror det er Nanna Mik-Meyer, må det være et bevis på, at den artikel er UFATTELIGT dårligt skrevet.

Nu har jeg læst ca halvdelen af artiklen igennem igen og jeg kan faktisk stadig ikke se hvornår hvem siger hvad.. altså hvem det er. Det er da utrolig ringe og meget meget meningsforstyrrende.

Så tror sig pokker, at folk (ink. mig selv) misforstår budskabet
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 21-09-2009 kl. 20:17.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 20:11   #30
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Helt enig! Usandsynligt dårligt skrevet!!!
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
information idag, helbredsoplysninger hos læge østerbro Politik og Samfund 0 25-11-2010 09:39
k10 i Information!!! zuza Politik og Samfund 13 26-06-2010 17:06
Information om hjemmegående. Louise-Sarah Alt det andet 2 29-07-2009 15:17
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension