K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2012, 00:44   #11
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 57
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af samp Se meddelelser
Kunne man ikke forestille sig at den læge der opererede dig også kan skrive til kommunen at du er sygemeldt de næste 4 mdr.??

Jeg har selv været sygemeldt i flere perioder mens jeg var på sdp.

Der er vel heller ikke så meget at "følge op på" lige pt. i din sag og som tidligere skrevet kan kommunen vel blive oplyst via. telefon eller brev fra læge???

/SAMP
præcis, der er skrevet at jeg skal ses ambulant efter 3 mdr, hvorefter man tager stilling til hvordan genoptræning skal foregå..

Jeg ringer riget i morgen, og følger op på den..

har egen læge i ryggen..

bevares, kan jeg bevæge mig, møder jeg sgu da op, det var ikke det den gik på, men snarere at man indkalder pludselig 2 gange på 3 mdr når man intet har hørt fra dem i næsten et år, hvilkdet jeg vist ikke fik skrevet i mit indlæg, den lå i hjernen men ikke i fingrene
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 00:54   #12
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 57
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Inden man involverer hverken læge eller andre, synes jeg man skal undersøge om der behøves flere bevises for at man kan melde afbud lovligt.
Hvis de skal bruge noget fra en læge skal de da nok bede om det.

Hvis man akse begynder at skaffe alt muligt ud af det blå, bare fordi man kunne tro at nogen skulle bruge det,træ kan man jo få nok at lave.

Der kommer et åbent venligt brev, så i skal se, man er nok også så venlig at man også hjælper lidt på vej, hvis tingene skal være på en bestemt måde.

I det hele taget synes jeg denne tråd er lidt absurd!
Det er nærmest som om ethvert brev fra kommunen SKAL mistænkeliggøres.
Det tyder svarene i denne tråd i hvert tilfælde på.

Den der automatisering i kritik, bryder jeg mig ikke om.
Det jeg ikke fik skrevet med i min indledning, beklager, er jo netop at jeg i dec. havde et telefonisk "møde" med dem, efter ikke at have hørt en skid i næsten et år, og jeg tør næsten vædde på at når jeg nu møder op til samtale, så bliver det som sidste gang jeg blev opereret hvor jeg også blev kaldt ind 5 uger efter operation, til en samtale der udmønter sig i : hvornår tror du at du er klar til arbejdsmarkedet igen....

sorry men sådan er det

fakta er bare at jeg som sikkert mange andre også er, er mistroisk over for kommunen i alle henseender, indtil modsat er bevist, som du kan se i en anden af mine tråde er jeg "måske" blevet "snydt" for noget det ligner 170 K da de jo ikke bare sådan informerer de kære borgere om nye bekendtgørelser med mindre det falder i deres egen jord..

hvis du syntes tråden er absurd, så står det dig frit for at liste videre, der er sikkert mange andre tråde, hvor folk måske udtrykker sig mere positivt end jeg gør...
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 12:42   #13
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af energizer Se meddelelser
Det jeg ikke fik skrevet med i min indledning, beklager, er jo netop at jeg i dec. havde et telefonisk "møde" med dem, efter ikke at have hørt en skid i næsten et år, og jeg tør næsten vædde på at når jeg nu møder op til samtale, så bliver det som sidste gang jeg blev opereret hvor jeg også blev kaldt ind 5 uger efter operation, til en samtale der udmønter sig i : hvornår tror du at du er klar til arbejdsmarkedet igen....

sorry men sådan er det

fakta er bare at jeg som sikkert mange andre også er, er mistroisk over for kommunen i alle henseender, indtil modsat er bevist, som du kan se i en anden af mine tråde er jeg "måske" blevet "snydt" for noget det ligner 170 K da de jo ikke bare sådan informerer de kære borgere om nye bekendtgørelser med mindre det falder i deres egen jord..

hvis du syntes tråden er absurd, så står det dig frit for at liste videre, der er sikkert mange andre tråde, hvor folk måske udtrykker sig mere positivt end jeg gør...
Bevares, jeg er da også ved at SKIDE over hvad kommunen kan finde på, derfor synes jeg også at vi alle har til opgave at standse hinanden hvis det går i selvsving og vi tror at kommune ALTID er ude på at genere os.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 13:58   #14
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Bevares, jeg er da også ved at SKIDE over hvad kommunen kan finde på, derfor synes jeg også at vi alle har til opgave at standse hinanden hvis det går i selvsving og vi tror at kommune ALTID er ude på at genere os.

Måske fordi kommunerne stort set altid er ude på at genere os. De enkelte breve/henvendelser der ikke er - er til at overse.

Jeg blev f.ex. truet med løntræk p.g.a. tre sygedage sidste sommer. Efter 1 1/2 måneds sygdom havde jeg nemlig ikke krav på løn under sygdom når jeg ikke ville aktiveres m.m. Lønkontoret havde styr på sagerne, men ydelseskontoret kunne bare ikke få ind i deres fine PC-systemer at jeg var raskmeldt forlængst. Det krævede 4 telefonopkald fra mig til kommunen undervejs - for at få dem til at rette DERES fejl.
Bare en af mange tåbelige fejl - som heldigvis ikke kostede mig noget, udover tlf.opkaldene.

Marianne

Sidst redigeret af MarianneNM; 13-02-2012 kl. 14:04.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 14:35   #15
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MarianneNM Se meddelelser
Bevares, jeg er da også ved at SKIDE over hvad kommunen kan finde på, derfor synes jeg også at vi alle har til opgave at standse hinanden hvis det går i selvsving og vi tror at kommune ALTID er ude på at genere os.

Måske fordi kommunerne stort set altid er ude på at genere os. De enkelte breve/henvendelser der ikke er - er til at overse.

Jeg blev f.ex. truet med løntræk p.g.a. tre sygedage sidste sommer. Efter 1 1/2 måneds sygdom havde jeg nemlig ikke krav på løn under sygdom når jeg ikke ville aktiveres m.m. Lønkontoret havde styr på sagerne, men ydelseskontoret kunne bare ikke få ind i deres fine PC-systemer at jeg var raskmeldt forlængst. Det krævede 4 telefonopkald fra mig til kommunen undervejs - for at få dem til at rette DERES fejl.
Bare en af mange tåbelige fejl - som heldigvis ikke kostede mig noget, udover tlf.opkaldene.

Marianne
Jamen netop det, at man oplever alle de idiotiske ting fra kommunen skulle da virkelig ikke kunne få så meget magt, at man skal betragte det negativt hvis de finder på at gøre noget godt.

Men nuvel, jeg ville da også straks blive mistænkelig hvis de pludselig sendte mig en chek og sagde at de her penge skal du da have fordi vi synes du har det svært, og gerne vil hjælpe dig.
Det er da klart at jeg i sådan du tilfælde ville fortsætte min allerede manifesterede vrede over dem...

Kan du se logikken ?
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
indkaldelse til en kontrol beha Alt det andet 1 27-02-2012 12:22
indkaldelse den hedder LÆ 132 nono222 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 30-08-2011 07:25
indkaldelse hvor ofte? V_Brask Alt det andet 10 15-08-2010 08:52
Indkaldelse til pensionsnævnet Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 25-02-2009 23:26
Indkaldelse til Kontaktforløb. Wersi 56 Spørgsmål ang fleksjob 7 08-02-2008 12:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension