K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2009, 16:19   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Den guddommelige beskæftigelsesminister

Sarkasme er nogle gange en dyd... nogle gange nødvendigt...Inger støjbergs forsøg med alvorligt syge mennesker er under enhver menneskelig standard. der med vil jeg ikke engang kalde hende for et menneske .

Denne bloq er altid spændende læsning...syntes denne artikel om hendes guddommelige ideer...råder over LIV som en gud ...vi får se hvor mange lig der skal på bordet...det er fuldstændig i strid med menneskerettighederne...og hvor er EU i det her...

Citat:
Dette strålende eksempel på medmenneskelighed og absolut viden om mennesker og deres natur, har gjort det fantastisk.

Lige i Claus Hjorts ånd har hun fremsat et lovforslag som må få os alle til at bukke i ydmyghed over hendes nærmest Ghandi-agtige visdom og alt omfavnende medmenneskelighed der bør få os alle til at skamme os over at være egoistiske bedrevidende noksagter.
...

(...)

Citat:
Det er direkte guddommeligt af vores af guds nåde udvalgte beskæftigelses minister, Inger Støjberg, at gribe ind overfor kommunernes slendrian ved at fratage dem økonomiske midler for at tvinge dem til at gøre noget ved de syge, der keder sig uden noget at tage sig til, mens de sidder der med deres kemodrops eller tager blodfortyndende medicin efter en trippel bypass.
(...)

http://blog.tv2.dk/v_for_vogter/entry318299.html

... godt set ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 16:47   #2
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Det ser ud til, at bloggeren fik to af sine andre blogindlæg slettet af TV2. TV2 er ikke en uafhængig kilde til at kunne tage temperaturen på borgernes holdninger, når vi ikke kan være sikre på, at også alle indlæg er med, når vi logger på for at læse med. Jeg fatter ikke, at folk overhovedet gider skrive derinde, når der er så mange FRIE blogs man kan oprette på nettet.

(Jeg gider ikke mere se TV2s nyhedsudsendelserne eller deres politiske programmer i det hele taget, for så kunne man lige så godt nøjes med at læse Jyllands-Posten. De gør sørme forskel på folk de interviewer, hvem kan få lov til at holde enetaler for åben skærm, og hvem SKAL forsvare sine synspunkter. Bwadr!)
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 22:54   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
(Jeg gider ikke mere se TV2s nyhedsudsendelserne eller deres politiske programmer i det hele taget, for så kunne man lige så godt nøjes med at læse Jyllands-Posten. De gør sørme forskel på folk de interviewer, hvem kan få lov til at holde enetaler for åben skærm, og hvem SKAL forsvare sine synspunkter. Bwadr!)
Citat:
Bwadr!
he he...jeg gider heller ikke se tv2 og får nærmest kvalme af det.

Ham her er vist Enhedslistemand og LADF mand...måske er det for at skrive til alle Venstre kanalens fans...



Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stil et spørgsmål til beskæftigelsesminister østerbro Politik og Samfund 0 07-11-2011 10:08
Enslydende svar fra Beskæftigelsesminister! buster Politik og Samfund 3 06-09-2011 07:39
DK´s nye Beskæftigelsesminister? buster Politik og Samfund 2 10-05-2011 13:18
FOA: Beskæftigelsesminister er på afveje Webmaster K10 Nyheder 0 16-12-2009 21:10
Søger jobbet som Beskæftigelsesminister zuza Politik og Samfund 3 02-06-2008 09:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension