K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2011, 20:01   #11
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Hva bilder de dem ind, hvis ikke fagforeningerne vil være der for deres sygemeldte/ramte medlemmer ja, så syns jeg saft susme at de skal melde klart ud: vi vil IKKE have noget at gøre med de medlemmer!!!
tja man skal også huske fagforeningerne skla kunne have en ordeligt samarbejde med komunerne arbejdsskiverne osv.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 20:42   #12
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
tja man skal også huske fagforeningerne skla kunne have en ordeligt samarbejde med komunerne arbejdsskiverne osv.
Det svar forstod jeg vist ikke. Mener du at de ikke både kan være der for deres medlemmer og samtidig have et samarbejde med arbejdsgivere og kommune?
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 20:44   #13
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Mener du at de ikke både kan være der for deres medlemmer og samtidig have et samarbejde med arbejdsgivere og kommune?
nej ikke nå man ser hvor mange der er blevet ja røvrent af sin fagforening.og de ord er fra min sagsbehandler fra 3f det var det hun sagde.de kan jo ikke abre fare frem som en trold i en æske.skal så siger hun har været det hjælp til UG ang min sag hele vejen igennem enda hjulpet mig med at være par skridt for and komunen
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 20:59   #14
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Åh ok så er jeg med. Manglede at se den ironiske tone det har skrevet med
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tør jeg bede om indstilling til flexjob. Henrik D. Spørgsmål ang fleksjob 10 29-03-2012 08:12
Nu må jeg også bede om hjælp. Bella67 Spørgsmål ang fleksjob 66 03-10-2011 14:46
Fleksjob-bevis, bør jeg bede om det? Mama Spørgsmål ang fleksjob 4 01-07-2011 10:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension