K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2012, 12:49   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nej, men den vurdering lægekonsulenten har lavet og sendt til sbér kan man godt få. Jeg har selv to vurderinger fra lkén i min sag.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 13:11   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
ud fra det som er skrevet, kan jeg ikke se pension er vejen frem
men mere fleks og det er så her der er en lille konflikt mellem arbejdsprøvning og lægepapir

samt du nok skal have fjernet den med muligvis, da det skal være varigt for fleks eller pension.
min lægekonsulent har skrevet at det ordinær arbejdsmarkedet er udelukket
men ellers intet omkring arbejdsevne og det skal en lægekonsulent heller ikke forholde sig til.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 14:09   #13
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Der er slet ikke taget stilling til flex/pension. Lige nu skal vi finde ud af hvorjeg står....

PiaCP : Ved jeg godt, men mener at have læst et sted, at lige så snart der bliver citeret fra lægekons. vurdering er det ikke længere et internt dokument.
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 16:14   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Nej, men den vurdering lægekonsulenten har lavet og sendt til sbér kan man godt få. Jeg har selv to vurderinger fra lkén i min sag.
Der er også forskel på at få en vurdering fra lægekonsulenten, og så få de interne nota mellem sagsbehandler og lægekonsulent.

Alle får før eller siden, deres vurderinger.
Men ingen kan nogen sinde få fat i de interne noter hvor sagsbehandler og fx lægekonsulent drøfter sagen, præcis som man heller ikke kan få aktindsigt i nota mellem sagsbehandler og egen læge.

Man kan KUN få selve vurderingen. Bare for at lige slå loven fast som PiaCP rigtigt skriver.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 23:57   #15
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når en vurdering bruges i et dokument, skal du selvsagt have adgang til denne.

Interne dokumenter er kun interne, sålænge de ikke bruges til andet, men..

Som sagt; Du har KRAV på at se dette, når de har brugt denne i Ressourceprofilen! BASTA!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 23:52   #16
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Status :

Skal have lavet ny statusattest fra egen psyk og så tager jeg den derfra.

Overvejer at få en privat Sb til at indhente mine papirer og gennemlæse dem, da jeg efterhånden synes jeg har mistet overblikket og perspektivet...( har "været i gang" siden 2010)
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2012, 06:16   #17
wind
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Kbh omegn
Indlæg: 122
Styrke: 15
wind er ny på vejen
Synes at det lyder som en god ide at få en anden -evt en privat SB til at

søge aktindsigt og hjælpe med overblik.


TIL CARMEN og MTVRVI :

Det KAN være til Borgers fordel når en Læge / Overlæge udtaler sig

om arbejdsevnen.... omend de KUN er blevet bedt om at beskrive

funktionsevnen...........Hvor finder I belæg for påstanden om hvorvidt de

ikke må udtale sig / skrive om Borgerens arbejdsevne.........??

På forhånd tak og god tur til dig Chas
wind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2012, 21:08   #18
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
(Godt?) Nyt...

..fik lavet en ny status hos min psykiater mandag. Hun kender mig rigtig godt og kunne med det samme se på mig det ikke var godt . Vi fik gennemgået godt og skidt i forløbet og evalueret på det.

Konklusion : Tåler ingen pres eller stress. Kronisk stationær lidelse uden udsigt til bedring. Ingen arbejdsevne....

Sagsbehandleren kontaktede mig dagen efter ( nogen gange er de åbenbart hurtige!) Hun havde aftalt med min jobkonsulent at min praktik slutter fra næste uge og at jobkons skriver en evaluering/opsamling af forløbet hurtigst muligt. Hun skriver herefter RP færdig så den er klar til næste mand der tager over - hendes vikariat stopper nemlig her d. 25.

Så har lidt at fordøje lige nu.....
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 21:28   #19
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Nyt..

Så skulle min Rp være færdig og komme posten imorgen. Hvis jeg kan nå at kommentere så min - nye - sb kan have den igen senest tirsdag kan den komme på teammødet d 25/6

Siden jeg skrev på denne her tråd sidst er det gået hurtigt ned ad bakke og er havnet i en giga dep igen Derfor bliver det en pensionssag....er lettet over at jeg er ved at kunne se enden på forløbet, men ærgelig og ked over at det endte sådan. Nu må jeg bare vente at se, hvad de siger. Intet er sikkert før man har det sort på hvidt!
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 21:42   #20
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
CHAS

det skal nok gå..men må sige det er hurtigt - hvis og hvis ,når du først får din rp til rettelse imorgen...
jeg synes det værste var ventetiden- da man ventede på at få a vide om de ville indstille en...og så om den gik igennem og ja det gjorde den jo ved mig..
vær optimistisk og positiv - så vidt du ka og tænk nu har det snart ende

og det er sikkert tiltrængt..og nej ingen ønsker at lande der frivilligt,hvor vi får ftp...det vil 99.9 procent ftp-er sikkert også sige..men så gælder det bare om at få det bedste ud af livet - som man nu kan...

stribe førtidspensionist 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En lille bøn! Peppe Dit og Dat 8 10-02-2011 07:01
Hva nu lille du... Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 05-12-2010 23:25
Et lille suk. Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-10-2009 11:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension