K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2011, 11:45   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Idé:

Hvad med at vi afskaffer parti politik i DK?

-ville det så være lettere at sætte sit kryds?

Personligt har jeg også -for første gang i mit vælger liv - svært ved at beslutte mig, endegyldigt!

Jeg er IKKE i tvivl om hvilke værdier og holdninger jeg har MEN jeg syns nu godt nok, at jeg kan være mere end i tvivl om hvad de partier jeg vælger at evt stemme på, har rigtig rigtig svært ved at tilkendegive(og samtidig være troværdige!) OM det mener hvad de gør og OM de er VILLIGE OG VIL FASTHOLDE deres såkaldte løfter -HMMMM.....!

I det hele taget: hvem er RØD og hvem er BLÅ -helt ind til benet!

ALLE partier syns jeg jo, har alle noget godt og noget skidt og hvorfor skal det være så svært at fordele landets goder ligeligt og RETFÆRDIGT!

"Dem med de bredeste skuldre, må bære de største byrder!" -ja, det mener jeg fortsat, deri ingen hemmelighed og det gælder i ALLE livets forhold, mener jeg

I år, kigger jeg mest på, hvem der vil det bedste for de unge mennesker og det er jo nok i sagens natur, fordi jeg selv har børn, der i den grad blir ramt af udtalelser som: café penge, dovne osv osv.... -når sandheden/virkeligheden er en fuldstændig anden!!!

Ha en fortsat go dag -alle sammen, røde, blå, gule, grønne og hvide (udtalt af en boligejer! OG gift ftp!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 12:04   #12
slavteren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Lokation: Lolland
Alder: 46
Indlæg: 47
Styrke: 14
slavteren er ny på vejen
Vil bare lige minde om at tiderne hvor man var velhavende hvis man ejede sit hus er forbi...
Samtidig vil det jo ikke kun ramme dem der ejer selv. Med mindre du bor i et træ i skoven, så har din udlejer kun et sted at kradse den ekstra udgift ind...
Når det så er sagt, så har jeg intet imod at de hæver ejendomsskatten inden for rimelighedens grænser, intet er gratis, og det er nu engang en skat der for størstedelen rammer hårdest hvor der er bedst råd.
slavteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 12:20   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
extra - selvom jeg nu har kæmpet i 10 år...oveni min arbejdsskade - har jeg da en stor portion medfølelse og empati for andre, den forsvinder da ikke "bare" fordi man ike får som man ønsker......

Ja..jeg giver nok Hexi ret - den røde blok får nok mit x... :-)
Mere omsorg - mere respekt ja...det håber jeg da på, de stadig har
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 13:00   #14
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Når jeg sætter mit kryds hos rød blok alligevel, så gør jeg det ikke fordi jeg kan lide deres politik, men fordi jeg fravælger VCOI's RETORIK!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 21:24   #15
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
ja trist man skal kæmpe for sin ret kan man vel kalde det.selv kæmper jeg på snart tja 15 år snart med arbejds skade.men stadig i tvivl vi får se vhad der sker engang efter sommer ferien.kan være der er en side der står frem.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2011, 00:14   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg tror at jeg må sætte kryds ved Enhedslisten, for at være sikker på at politikken bliver vendt den, efter min mening, rigtige vej.

De slås for de allersvageste, indæt, hver gang, det er der brug for!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Europæiske socialdemokrater uenige med Thorning halse Politik og Samfund 1 14-03-2012 14:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension