K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2010, 12:09   #1
jyden74
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2009
Indlæg: 21
Styrke: 15
jyden74 er ny på vejen
God køge læge søges????

Hej Alle,

GOD KØGE LÆGE SØGES
Jeg vil gerne skifte min egen læge ud med en læge, som vil mig og mit helbred det bedste, samt vil sætte sig ind i min sag og tage mig seriøst

Min egen læge samarbejder ikke med mig. Jeg føler, at han ikke tager mig seriøst, samt han udtaler sig til kommunen/drager forhastede konslusioner, uden at kende til mig/min sag!!
Han nægter, at bruge tid på at læse speciallægeerklæringer.
Istedet vil han gerne skrive smertepiller ud på recept, men afviser, at jeg skulle ha smerter.

Istedet udtaler han sig til mig og Kommunen, at jeg er for ung til Flex/førtid, så jeg skal bare spise piller og arbejde!!!

Hilsen

Jyden
jyden74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2010, 13:16   #2
BRANDO
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 24
Styrke: 15
BRANDO er ny på vejen
Jeg bruger skensved lægerne , (Connie) jeg kan kun sige jeg er SÅ tilfreds med hende , hun taler virkelig min sag ! de andre i lægehuset er også gode , de ta sig virkelig tid til en når man er der , eller ringer...
BRANDO er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2010, 09:18   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der er en del gode læger i Køge men ved gud også en del rådne ..

problemet er bare at de gode for en stor del har lukket for tilgang lige som lægehuset i Bjæverskov ikke tager folk fra områderne omkring ...

Jeg sender dig lige en pb med min læges navn hun er sindssyg god , desværre er der lukket for tilgang pt men skriv dig op hvis du har mulighed for det, evt tag Lægehuset i Bjæverskov de har også et par gode læger ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Læge søges i Svendborg. nielsine Alt det andet 0 01-07-2012 11:42
Ny læge søges!!! Maja44 Alt det andet 4 26-01-2012 15:48
Gode råd om læge i Ikast søges... tigerbia Dit og Dat 1 20-07-2011 21:31
God læge søges i København amalie Alt det andet 2 27-05-2011 10:06
whiplash læge søges Huldra Alt det andet 20 09-07-2008 14:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension