K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-06-2010, 18:58   #1
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Klage til patientklagenævnet

Nu da jeg er godkendt til fleksjob, sidder jeg og overvejer at gå til patientklagenævnet med en bestemt læge.

Denne læge har lavet dokumentfalsk, forsøgt at få ændre årsagen til min sygemelding, fået lavet censur på min hjemmeside og blog.(der lå i linjerne at jeg ville miste mine sygedagpenge pga samarbejdsvanskeligheder hvis det ikke blev fjernet.)

Men da jeg nu er færdig sygedagpengeområdet, overvejer jeg at gå videre med sagen.
Men kan det svare sig at gøre det, eller er det spild af tid.?
Er der nogen der har erfaringer med det.?

For hvis ikke så gider jeg ikke prøve, så vil jeg hellere hjælpe andre hvor det kan betale sig at gøre det.!

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2010, 19:34   #2
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Min sag er netop afsluttet ved patientklagenævnet - efter 2 år!!

Der er sået tvivl om eksisterende diagnose, der er tilsidesat diagnose, der er stillet en psykisk diagnose, som efterfølgende er erklæret ikke lægefaglig mulig mv.

Patientklagenævnet FRIKENDER sociallægen, idet hun bare har givet udtryk for sin usikkerhed
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2010, 22:59   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jsn, jeg aner ikke hvad du skal vælge.. men kender godt den med at have brug for at blive retfærdiggjort. af den simple grund at vi har ret..
men som du siger, kampe skal vælges med omhu..

til odenseaneren, hold op noget bavl.. hvis hun er så usikker i sit virke bør hun da omgående finde nyt job..

sender jer mange tanker..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 08:25   #4
Bare Mig
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2010
Indlæg: 11
Styrke: 14
Bare Mig er ny på vejen
Jeg fik svar fra patientklagenævnet i sidste uge (en måndet efter jeg sendte klagen til dem), der er ca 12 månders vente tid, de vil kontakte mig hvis der er længre.

Jeg har klaget til dem over en "alderledes" speciallæge erklæring, jeg fik lavet.

Jeg ander ikke om det kan betale sig, men blev anbefalet af nogle til at klage, da det var FOR "anderledes" det der var skrevet...
Bare Mig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 18:04   #5
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
@Hulda problemet er så bare om dette er en kamp der er det værd, for jeg ved at hun konsekvent forsøger at få piskesmældsramte ned med nakken.
Skriver at man lyver, at smerterne skyldes overvægt og i den dur.

i min sag har hun
bevist ændret mine udtalelser, så de passer til hendes overbevisning.
bevist taler mod bedre viden, selvom at min bisidder, jeg selv og mine optagelser siger noget andet
At hun tiltros for at ingen andre læge stiller spørgsmål ved min beskrivelse af gener skriver at jeg spiller for at få en større erstatning.
hun ringer til min egen læge for at få hende til at ændre den årsag jeg er sygemeldt da hun vil have mig sygemeldt som værende en psykisklidelse frem for den fysiske der forligger.
At hun bevist bruger sin position til at få Aalborg Kommune til at lave censur på min hjemmeside.
Har det også bare sådan at den møgsæ.... ikke skal have lov til at forsætte med hendes fis.
Så jeg er som i nok kan forstille jer meget splittet om hvad der skal ske
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 18:46   #6
hansemand
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 126
Styrke: 14
hansemand er ny på vejen
Jeg er oppe og hyppe på borgerRÅDGIVERhesten idag, fordi jeg kan se hvor helt vanvittigt mange kræfter syge og nedbrudte mennesker herinde bruger på at "føre deres sag" overfor diverse instanser.

JA, det virker jo som retssager, hvor den syge pludselig er den anklagede, og SystemKolossen den lille spirrevip, som alle os på overførsel voldtager og udnytter i det uendelige - det er sgu da DET der er sygt

Har du konkrete beviser for manipulationen og fordrejningerne, samt kompetenceoverskridende handlinger, ville jeg gå til borgerrådgiveren og sætte ham på sagen.

Og så leve livet videre, mens den tager den tid den tager.

I dit tilfælde er det jo ikke en pengeting der er vigtig for hele din fremtidige situation, men behovet for at få genoprejsning, for den krænkelse det er, at blive tilsværtet og udhængt, på falsk grundlag.

Jeg kender fornemmelsen!

Mit tommetykke ringbind hygger sig også ved tanken om, at jeg snart har genvundet kræfter til, at finde præcis det rigtige sted "at sætte tændstikken til" (læs, sted at klage hvor det rykker noget), for der bliver ikke tit, men alligevel oftere end før, givet erstatning for den slags slinger i valsen.

Så hvis du orker, så tag dog en snak med BorgerRådg., og få en fornemmelse af, om det overhovedet kan betale sig at lægge kræfter i.

Synes dog din hjemmeside er FANtastisk godt stillet op, og at der allerede er lagt et kæmpe stykke forarbejde der - tag en bærbar med mobilt modem med til Borgerrådg.og vis med et enkelt klik, hvor meget han i givet fald vil "få forærende" - han har garanteret også en eller anden succeskvote på, hvor mange sager han hjælper igennem systemet om året - uanset udfaldet.
hansemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 19:14   #7
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Beviserne har jeg skam i orden.
Vi har ikke en borgerrådgiver, så vi skal bruge de sociale nævn. Men ved på forhånd at deres kommentar vil være at de ikke har kompetence til at kunne komme med en afgørelse.

Men jeg tror jeg tager en snak med den alligevel, for at se om de kan sige noget om det kan betale sig eller ej.

Og takker for de rosende ord om min hjemmeside.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 20:03   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, sigenstrøm, det er et dillemma spørgsmål for som du selv så rigtigt sir: vælg kampene m omhu!

Kan SAGTENS forstå din indædte kamp for retfærdighed for det er jo det, det dybest set handler om -sådan havde og har vi det stadig!

Kan ikke have siddende på mig/os at vi skulle være nogle løgnagtige, udnyttende svinepelse eller hva ved jeg -lige præcis dér går min grænse!

Men man skal helt klart forsøge at gøre sig klart hvad man vil opnå med dette?

Kan man opnå noget?

Kan det ændre noget?

Og ikke mindst, gøre sig klart, at det vil være Davids kamp mod Goliath!

Efter knapt 9 år i systemets vold ja, da var vores største følelse også: vi vil have oprejsning for den uretfærdighed man bød os

-dog gjorde vores advokat os klart, at det var MÅSKE muligt at opnå EN FORM FOR RETFÆRDIGHED men langt fra sikkert(skønt beviserne var mere en gangbare og MANGE) -det ville koste MANGE ressourcer både fysisk, psykisk og økonomisk -
OG ikke at forglemme har systemet jo uanede UBEGRÆNSEDE muligheder for at forsvare sig mm.

Omvendt rundt, kan man jo også sige: hvo intet vover, intet vinder

Tilgiv mig, nu kan jeg ikke præcis huske hvordan og hvorledes i din sag -men har du evt overvejet at gøre noget ved sagen/udtalelserne via lægeforeningens eget råd?

Er stadig så naiv at tro at man blandt læger hader at blive miskrediteret blandt sine egne!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 20:09   #9
nille1979
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2010
Lokation: Holbæk
Alder: 44
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
nille1979 er ny på vejen
Hej jsn

For ca 8 år siden prøvede jeg at klage over en læge (alm praktiserende). Jeg havde en tid hos ham, hvor vi skulle snakke om div risici ved en operation jeg skulle igennem. Information han havde lovet at finde, så vi kunne snakke om det. Da jeg kommer der ned havde han slet ikke set på det, og samtidig ville han ikke forlænge min sygemelding, selvom ingen vidste hvad jeg fejlede, eller hvor lang tid der ville gå før de fandt ud af det. Jeg fortalte ham min mening om det, på en meget pæn og præcis måde. Han flippede fuldstændig, tog mig i armen og smed mig ud af sin konsultation.
Jeg var måløs da jeg gik hjem for at finde en ny læge.

Da jeg var nede hos min nye læge første gang, bad han mig om at trække ærmerne op, så han kunne se mine arme. Min "eks" læge havde, efter han smed mig ud, skrevet i min journal, at jeg var "tidligere stofmisbruger". Så derfor var han nødt til at tjekke for stikmærker...... Jeg var mundlam....

Jeg gik direkte hjem og kontaktede embedslægen, som fortalte mig, at hvis jeg klagede over det, var det vildeste der ville ske være, at "eks" lægen fik en "næse"....
Ingen ville kunne se det nogen steder bagefter...

Det er min erfaring mht at klage over læger...

Jeg "elsker" den almindelige danskers mulighed for retfærdighed!!!!!
nille1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2010, 20:18   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
@Hulda problemet er så bare om dette er en kamp der er det værd, for jeg ved at hun konsekvent forsøger at få piskesmældsramte ned med nakken.
Skriver at man lyver, at smerterne skyldes overvægt og i den dur.

i min sag har hun
bevist ændret mine udtalelser, så de passer til hendes overbevisning.
bevist taler mod bedre viden, selvom at min bisidder, jeg selv og mine optagelser siger noget andet
At hun tiltros for at ingen andre læge stiller spørgsmål ved min beskrivelse af gener skriver at jeg spiller for at få en større erstatning.
hun ringer til min egen læge for at få hende til at ændre den årsag jeg er sygemeldt da hun vil have mig sygemeldt som værende en psykisklidelse frem for den fysiske der forligger.
At hun bevist bruger sin position til at få Aalborg Kommune til at lave censur på min hjemmeside.
Har det også bare sådan at den møgsæ.... ikke skal have lov til at forsætte med hendes fis.
Så jeg er som i nok kan forstille jer meget splittet om hvad der skal ske
ja så skal hun have tæsk.. uden tvivl... for jeg har jo selv piskesmæld med følger.. og en sygedagpengesagsbehandler som aldrig har gidet ofre 2 min personligt møde med mig, men mener jeg bare skal pisse ud og jobbe på alm vilkår bare lige med mange skånehensyn og § 56 og selektiv arbejdsplacering..

arghh.. man får jo helt lyst til at køre rundt og køre ind i biler bagfra.. med helt bestemte personer i..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over SB og sag Lupo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 21-05-2012 13:54
Klage over SB! FrkSilverfox Alt det andet 18 05-12-2011 13:04
kun få får ret i patientklagenævnet! kurttrold Dit og Dat 0 16-10-2008 19:39
Patientklagenævnet behandler klage over sociallæge i Odense! lena Lægekonsulenternes Rolle 5 02-10-2008 09:33
Patientklagenævnet har ikke modtaget klage fra regionen Trine Dit og Dat 13 18-08-2008 23:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension