K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2010, 19:03   #1
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hvad skal jeg skrive....

Jeg har idag været til visitationssamtale på Revacenter og skal starte op i morgen kl. 9.30 med en introduktion, jeg starter ikke op i en gruppe fordi jeg har været der før, men som individuel person.
Fra sidst kan jeg huske at man skal skrive dagbog hver dag, det ved jeg så med mig selv at jeg ikke vil kunn koncentrere mig om da det foregår i det værksted man er i på daværende tidspunkt, så derfor vil jeg printe det skema ud der er herinde, dagsskema til arbejdsprøvning.... jeg vil så høre ad om jeg simpelthen skal skrive om min dag fra jeg står op til jeg går i seng med alt hvad det nu indebærer, for jeg ved at det i løbet af få dage vil begynde at kokse for mig bla. med at få hentet min datter i skole, handlet og i det hele taget overskue mine dage.

Der blev idag til samtalen spurgt om det var nødvendigt at hun skulle følges frem og tilbage, lidt som om at det synes de ikke var så smart fordi det tager på mine kræfter.... men det er altså ikke en ting der kan laves om på før om tidligst 1 år..

Jeg er spændt på dette forløb, for jeg kan fornemme at de inden jeg er startet, bare tror at jeg skal ud i arbejde igen, det skal lige siges at jeg blev afklaret 1. gang for næsten 3 år siden, fik fleks, har haft 1 fleksjob på max 3 timer hver dag med en ugentlig fridag onsdag, og jeg har fået det dårligere i det forholdsvise nemme job jeg havde og så er der kommet whiplash syndrom til sidenhen.

Men er det en god íde at skrive alt ned i det dagsskema?
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 19:16   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hvis du kan overskue det, så lav notater for hvordan det går med alt det andet også.

Jeg ville personligt lave et ekstra skema i skemaet under "opgaver", og dagen før skrive, hvad jeg har tænkt mig at få gjort dagen efter.

Såsom "Købe ind på vej hjem", "Støvsuge før aftensmad", "ringe til XX", "vaske 2 maskiner tøj" og så på dagen skrive om jeg fik gjort det, og hvis ikke, så skrive hvorfor ikke...

For det første er det godt for mig med den slags planlægning, og for det andet syntes jeg at det er relevant at få noteret om man hele tiden går og udskyder de ting.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 22:30   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Men er det en god íde at skrive alt ned i det dagsskema?
Det er ikke bare en god idé, det er meget vigtigt.

Se her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 13:08   #4
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hej og tak for Jeres svar.
Jeg var på Reva i tirsdags, blev introdukteret på det kreative værksted, og allerede da jeg kom ind gennem døren, kunne jeg for alvor mærke at der er sket meget med mig siden jeg var der i 2008. Jeg kunne slet ikke rumme stedet, og det at jeg faktisk skal igennem det samme som for ca. 3 år siden, med hjælpemidler og lign. selvom det slet ikke er det det handler om, men om de ting der følger i kølvandet på mine diagnoser Scheuermann og Hybermobilitets syndrom og whiplash syndrom,og det er udbrændthed, træthed, koncentrationsbesvær, hukommelsesbesvær, hovedpine..... dem kan du altså ikke fjerne med et hæve/sænkebord...
Da jeg ankom fik jeg forelagt hvad der føltes som 1 mill. ting jeg kunne lave, kreativt, men for søren da, jeg har jo ikke kræfterne til det eller overskuddet, så jeg endte med bare at se på, og efter 1 time og 25 min. måtte jeg simpelthen hjem..... de havde planlagt at jeg skulle være der i 4 timer, men det var altså mere end jeg er vurderet til i min fleks visitaion, så det måtte jeg lige korrigerer dem i, max 3 timer.
Reva havde lukket onsdag/torsdag, og torsdag var vi til det årlige skolearragement, hvor der er hen ved 300 mennesker på skolen, og fredag måtte jeg melde fra på Reva, da det tog alle mine kræfter på skolen selvom vi kun var der i 1½ time. I dag har jeg måtte melde fra igen pga. vejret, da jeg har en datter der skal følges i skole, og i dette vejr på gå ben, har ikke kørekort eller nogen der kan hjælpe, og hun skal hentes igen, kl. 13, så idag kommer jeg til at gå ialt 8.8km i sne, og dertil smerter og extrem træthed. Jeg meldt afbud pr. mail også til min sagsbehandler, vil det være en ide at gøre det samme til lægen?? jeg skrev en mail til sagsbehandler og læge om mine oplevelser den første dag, men skal jeg også gøre det hver gang jeg må melde fra pga. helbredet.
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hjælp! Skal skrive en klage... Hygeria Alt det andet 27 13-12-2010 00:38
Hvad må lægen skrive? Risa Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 23-08-2010 23:47
Skal skrive anke til afslag, gode råd ønskes tbbe At søge førtidspension 9 21-04-2008 20:15
Skal vi skrive sammen????? lena Politik og Samfund 16 07-03-2008 16:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension