K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2009, 23:39   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg har også for mange år siden indskrevet mig i register.
Om de så kan bruge mine organer, vil tiden vise, men hvad skal jeg selv med dem.
Udfra Samme tanke som Peter.
Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 02:23   #12
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Jeg meldte mig som organdonor dagen efter jeg fyldte 18... damn det føles som en evighed siden nu (lige rundet 40)

Om de kan bruge noget fra mig når den tid kommer, tjaeh som min kære afdøde morfar sagde "kan de ikke bruge mig til andet, så måske som afskrækkende eksempel"
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 07:02   #13
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Jeg har meldt mig for mange år siden

Mine nærmeste er helt klar over hvordan det skal foregå den dag jeg ikke skal bruge mine træsko mere
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 07:59   #14
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Red face Stillingtagen til organdonor

Hej
Ja, det kan du tro, det er efterhånden flere år siden. Vi talte om, at hvis et af vore 3 børn eller børnebørnene skulle blive syge så ville vi gerne tage imod, men ville vi også give.
Så for år tilbage midt under en påskefrokost fortalt vil dem alle, at vi begge havde meldt os som "fuld" dononer, samt at vi begge herefter ville begraves på de ukendtes grav der hvor vi var når den tid kom, idet 2 af vore børn ikke bor i nærheden.
Det tyggede de lidt over, men accepterede alle 3 og vi ved nu, at vi ikke skal bekymre os når den tid kommer. Det er en dejlig beslutning, da vi nu har 5 dejlige børnebørn, at vide at man også skal yde før man kan nyde. Hej
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 14:17   #15
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Ja til organdontation

Hej Alle

Herhjemme er vi helt enige om at vi selvfølgelig vil dele ud af vores organer den dag vi ikke længere selv har brug for dem.
Jeg mener man via nettet kan tilmelde sig... mener det er på sundhed.dk men at man så også skal have digital signatur...

Jeg har tilmeldt mig, min mand siger han gjorde det før vi lærte hinanden at kende så det stoler jeg på

til jer alle uanset jeres holding!
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
TAG STILLING til organdonation: register buster Politik og Samfund 0 10-01-2012 10:27
Ledig stilling last47 Alt det andet 0 24-11-2010 11:57
i fleksjob, men må sige nuv.stilling op Lilian Spørgsmål ang fleksjob 6 07-02-2010 03:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension