K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-07-2011, 07:57   #21
amk21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2010
Lokation: ingen
Indlæg: 6
Styrke: 0
amk21 er ny på vejen
Man flytte ikke for solens skyld

Jeg bliver så vred når jeg læser alle steder om det "soltørstige pensionister",....
Det er ikke derfor man flytte sydpå.

Til dem med psykisk baggrund,som sidder i regnvejret uden familie gøre KÆMPE forskæl at solen skinner,og ikke er gråt og mørkt,og hvis det bare hjælper en lille smule,så er det værd.

Mange dømmer andre for hurtigt,og uden at det kender deres bagrund....og det er meget forskelligt,som grunden til at havde fået FTP.

Og ja,vores bagage flytter med,uanset hvor man flytte henne,men man må ikke dømme andre for deres beslutning....
amk21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 08:56   #22
greenpeace
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2011
Lokation: silifke
Alder: 73
Indlæg: 18
Styrke: 13
greenpeace er ny på vejen
amk21 har helt ret

man flyttet fordı man formoder og haaber at det kan forbedre ens lıvskvalıtet og göre det lıdt bedre end dersom man skulle blıve ı kulden og den evıge regn uden famılıe og venner saa kan det være oplöftende at komme bort fra janteloven og den evıge jagt paa alle som pröver at göre noget alternatıvt og anderledes ja man kunne maaske genfınde troen paa at man trods alt er noget selv om janteloven sıger det modsatte.

Der er ıngen grund tıl at mısunde og ofte er det blot et udslag af plat mısundelse.

Vı kæmper med andrerledes problemer som udvandre men at tro at det er nemt og et lıv ı luksus er meget langt ude.

hvorfor alt dette her had?er man ındvandre ı dk saa er man forfulgt vıldt og er man udvandre saa fortsætter jagten!!!
som kbh'ner vokset op ı en nordjysk landsby var jeg en skıde köbenhavner osv lıvet ıgennem,det er bare for meget og nu som pensıonıst skal man atter forsvare sıg over for de andre for at være rejst ud fra DK.

Laste et ındlæg her paa k10 fra en udvandre som gav den hele armen med hus ı tyrkıet og USA og som vırkelıgt förte sıg frem og den slags harmer mıg voldsomt da han jo blot bære brænde tıl foragten for os udvandreühusk dog lıge paa at langt de fleste af os overholder loven og lever ınden for dens rammer.

Enhver behandlıng har som maal at göre lıvet mere taalıgt at udvandre er en medıcın som hjælper nogen af os og længre er den hıstorıe ıkke.

Slap dog lıdt af og spıs bröd dertıl og klap lıge hesten ınden ı angrıber og fordömmer andre.

İ önskes alle en rıgtıg god dag

MVH
Yusuf
greenpeace er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 09:56   #23
amk21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2010
Lokation: ingen
Indlæg: 6
Styrke: 0
amk21 er ny på vejen
Meget enig med Greenpeace og PiaCP...:O))) fed indlæg Greenpeace:O)

Mega g´weekend kram<3
amk21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 11:08   #24
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
For mig ser det ud til, at det er befolkningen selv og ikke kommuner/politiker, som forventer at man skal være næsten død før man få tilkendt førtidspension.
Findes der i det hele taget nogen i DK, som forstår at glæder sig på andres vegne?

Selve syge som vil have førtidspension, som kæmper med systemet og dem som har fået tilkendt FP har ond i røven af, at andre vil indrette deres liv som det passe dem og som de har lov til at gøre det og som vil gøre det på en helt lovlig måde.

Danskere er ikke den mist glæde befolkningsgruppe i verden, jo efter en flaske vin og beroligende piller og godt kryddet med misundelse.
Er det lykke?

Sidst redigeret af Karo; 17-07-2011 kl. 11:18.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 14:31   #25
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
For mig ser det ud til, at det er befolkningen selv og ikke kommuner/politiker, som forventer at man skal være næsten død før man få tilkendt førtidspension.
Der er jo ingen tvivl om at efter den sidste opstramning er betingelserne blevet endnu sværere...
Men iflg. de regler der var gældende indtil da kunne der tildeles førtidspension med en arbejdsevne op til 10-12 timer om ugen... så langt fra næsten død at det faktisk er muligt at få et rimeligt godt liv på pension...
Det der måske snyder i opfattelsen er at sagerne er meget langvarige pga at alle muligheder for behandling skal være udtømte og afsluttede uden mulighed for forbedring...

Citat:
Danskere er ikke den mist glæde befolkningsgruppe i verden, jo efter en flaske vin og beroligende piller og godt kryddet med misundelse.
Er det lykke?
Du har fat i noget her Karo... godt spørgsmål


...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 14:39   #26
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Hvad er der med jer?

Hvorfor mener i at i kan tillade jer at dømme andre?

Hvad kender i til deres liv?

STOP det NU!

Koncentere jer om jer selv og jeres liv, de andre/vi andre skal nok styre vores liv ikk?

Brug din/jeres energi på jer selv og jeres familie, så kunne i måske noget af det i efterlyser, at være så fordømmende koster nemlig super meget energi!

k10.dk er stedet for folk, der mangler opbakning og støtte, det er ikke endnu et sted hvor man/vi skal stå til regnskab eller forsvare os selv hele tiden!

Træt af at de fleste i Danmark mener de kan tillade sig at høvle ned på alle andre end sig selv!

Kik i egne skuffer.
Du aner ikke en dyt om hvad der er i din nabo's skuffer, så tro ikke du kan tillade dig at dømme!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 14:57   #27
amk21
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2010
Lokation: ingen
Indlæg: 6
Styrke: 0
amk21 er ny på vejen
Lige præcis PiaCP

Ja det er meget næmmere at dømme og hakke på andre,end kigger,og rydder op i egen skuffe:O(((

Men det beviser bare deres uvidenhed om emnet,og MENINGEN med det her:K10

amk21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 15:00   #28
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
...Kik i egne skuffer.
Du aner ikke en dyt om hvad der er i din nabo's skuffer, så tro ikke du kan tillade dig at dømme!
Jeg kender alt til hvad der er i mine ( ex nabo's skuffer:
GRÅDIGHED, fup og fidus og egoisme og misundelse. De taler grimt om hinanden, intrigerer og bagvasker hinanden.

og get en gang.....de er danskere alle sammen, nå ja mig ekskludivt.

Jeg synes, at jeg skal have en medalie for mit bidrag til, at folk skal holde sig væk fra de danske grænser og tænke sig virkligt godt om, før de vi sætte sin fod på det danske jord.

Halojsa, kan ser, at ikke alle er blinde:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...ig-i-danskerne

Sidst redigeret af Karo; 17-07-2011 kl. 17:34.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 21:50   #29
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg har læst artiklen om klapjagt på sociale svindler ( pensionister og førtidspensionister )
http://avisen.dk/sociale-bedragere-i...es_149202.aspx

og det som jeg tænker på er, om det betaler sig økonomisk, at køre den klapjagt.
Hvor meget kan de hente hjem i kr. og øre.

No ja, der kommer flere jobs stillinger i forbindelse med klapjagten, så alt i alt tja…. måske er det ikke så dumt at nogle svindler med deres pensions udbetalinger og giver på den måde jobs til andre.

Det virker på mig som om denne hier pensionsstyrelse helt fra starten havde til formål, at lejer spioner.
Nå det er sagt, så synes jeg at det er helt fint, at kigge på danske folkepensionister i Spanien

Sidst redigeret af Karo; 18-07-2011 kl. 21:59.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2011, 08:26   #30
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg har læst artiklen om klapjagt på sociale svindler ( pensionister og førtidspensionister )
http://avisen.dk/sociale-bedragere-i...es_149202.aspx

og det som jeg tænker på er, om det betaler sig økonomisk, at køre den klapjagt.
Hvor meget kan de hente hjem i kr. og øre.

No ja, der kommer flere jobs stillinger i forbindelse med klapjagten, så alt i alt tja…. måske er det ikke så dumt at nogle svindler med deres pensions udbetalinger og giver på den måde jobs til andre.

Det virker på mig som om denne hier pensionsstyrelse helt fra starten havde til formål, at lejer spioner.
Nå det er sagt, så synes jeg at det er helt fint, at kigge på danske folkepensionister i Spanien

Karo - må atter bringe en af Glistrup's små guldkorn:

"Hvad vinder man ved at bruge 1 Milliard på at finde 1 Million"
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
program om sociale bedragere Mileo Politik og Samfund 204 27-04-2013 19:37
Ankestyrelsen gør det vanskeligere at jagte enlige carolines Politik og Samfund 1 05-02-2013 12:55
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10
Sociale tillidsmænd skal nedsætte sygefraværet zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 29-01-2008 00:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension