K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2011, 10:14   #1
defrost
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2011
Indlæg: 113
Styrke: 14
defrost er ny på vejen
Hvordan finder du ud af hvilken lægekonsulent

Hvordan finder du ud af hvilken lægekonsulent som er på ens sag ?
defrost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 12:00   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det er vil nemt nok
hvis du har en udtagelse fra en lægekonsulent
så skriver de deres navn
der er tre forskellige der har skrevet i min sag
den ene er så fyret, efter en række klager
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 13:18   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af defrost Se meddelelser
Hvordan finder du ud af hvilken lægekonsulent som er på ens sag ?
Du anmoder om aktindsigt.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 13:29   #4
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Det er ikke sikkert du kan få det at vide. Jeg ved ikke hvilken lægekonsulent der har været over min sag ifbm afgørelsen og det står ikke noteret nogen steder hverken i udtalelsen eller i mine papirer - kun at sagen har været forbi lægekonsulenten.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 13:40   #5
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Det er ikke sikkert du kan få det at vide. Jeg ved ikke hvilken lægekonsulent der har været over min sag ifbm afgørelsen og det står ikke noteret nogen steder hverken i udtalelsen eller i mine papirer - kun at sagen har været forbi lægekonsulenten.
I så fald, Håber, skulle det komme under "interne notater" - mon ikke fx. undertegnede eller Hans her på K10 kan svare os på det...

I min over 10-årige sag er fremkommet adskillige udtalelser fra lægekonsulenter ved aktindsigt.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 14:16   #6
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
ok der er altså kommuner der har fundet os her ind og arbejder ud fra vores k10 ???
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 14:55   #7
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
I så fald, Håber, skulle det komme under "interne notater" - mon ikke fx. undertegnede eller Hans her på K10 kan svare os på det...

I min over 10-årige sag er fremkommet adskillige udtalelser fra lægekonsulenter ved aktindsigt.
Første gang min sag er forbi lægekonsulenten mens den er ved ekstern aktør er denne noteret i journalnotaterne (går du fra at det er dem du mener?) med navn, men efterfølgende er der kun refereret til "lægekonsulenten" i journalnotaterne og jeg ved derfor ikke, hvilken lægekonsulent der har været over min sag efter jeg stoppede ved ekstern aktør. Jeg har dog min formodning om hvem det er, men altså ikke noget navn og det samme ved jeg med mindst en anden fra samme kommune, hvor det heller ikke er noteret nogen steder hvilken lægekonsulent der har været over sagen, så det er altså ikke automatisk noget de skriver selvom det virker ret underligt og lyssky ikke at gøre det....
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 20:15   #8
defrost
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2011
Indlæg: 113
Styrke: 14
defrost er ny på vejen
hvordan finder jeg ud af om alt at sendt med i en aktindsigt
defrost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 22:26   #9
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Første gang min sag er forbi lægekonsulenten mens den er ved ekstern aktør er denne noteret i journalnotaterne (går du fra at det er dem du mener?) med navn, men efterfølgende er der kun refereret til "lægekonsulenten" i journalnotaterne og jeg ved derfor ikke, hvilken lægekonsulent der har været over min sag efter jeg stoppede ved ekstern aktør. Jeg har dog min formodning om hvem det er, men altså ikke noget navn og det samme ved jeg med mindst en anden fra samme kommune, hvor det heller ikke er noteret nogen steder hvilken lægekonsulent der har været over sagen, så det er altså ikke automatisk noget de skriver selvom det virker ret underligt og lyssky ikke at gøre det....
I min sag er det seperate A4-sider med lægekonsulentens navn øverst og fulde ordlyd af vurdering og konklusion på selve siden.

Defrost, brug K10's fremragende aktindsigtsformular (på Forside, lige til at printe ud), hvor der er anmodning om nøje at oplyse, hvilke akter man IKKE giver indsigt i.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 22:50   #10
defrost
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2011
Indlæg: 113
Styrke: 14
defrost er ny på vejen
Den aktindsigtsformular er jeg også ved at bruge. men har lavet aktindsit før og sys der mangler noget.

Står en lægekonsulent som lægekonsulent eller bare som læge ?
defrost er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan finder en psyk skånebehov? Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 11-01-2012 13:06
Hvordan søger/finder man et fleksjob? Mama Spørgsmål ang fleksjob 8 17-06-2011 12:23
Hvordan finder jeg de tråde - Physen Hjælp til Forum Brug 8 10-04-2010 03:13
Hvordan finder jeg flexjob? Barbara Spørgsmål ang fleksjob 11 01-08-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension