K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2011, 19:50   #11
Mulle63
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2011
Indlæg: 97
Styrke: 13
Mulle63 er ny på vejen
Så fik jeg undersøgelsen overstået..

Meldingen lyder indtil videre at jeg var normal begavet

Men såååå.. Meldte han ud at jeg bare skulle til og motionere en hel masse og så var jeg klar til Maratonløb næste år

Ja og så kunne jeg jo forresten også lige tabe mig..

Men må sige jeg er spændt på hvad han skriver i papirerne

hilsen Mulle63
Mulle63 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 23:03   #12
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Hmm!! Det var sq da noget af et par udtagelser at komme med :0((

Jeg var på et tidspunkt til samtale ved en neurolog på Holstrebro sygehus, jeg var sikker på han ville komme med nogle knap så gode papir, var det sket, havde jeg betalt mig fra at tage samme undersøgelse ved en privat læge på Mølholm. Tror slet ikke lægerne er klar over, at de står med vores liv i hænderne, og systemet prøver på at finde et smuthul så de kan smide os på det alm arbejdsmarkede...
Håber på det bedste for dig
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2011, 14:27   #13
Mulle63
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2011
Indlæg: 97
Styrke: 13
Mulle63 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Hmm!! Det var sq da noget af et par udtagelser at komme med :0((

Jeg var på et tidspunkt til samtale ved en neurolog på Holstrebro sygehus, jeg var sikker på han ville komme med nogle knap så gode papir, var det sket, havde jeg betalt mig fra at tage samme undersøgelse ved en privat læge på Mølholm. Tror slet ikke lægerne er klar over, at de står med vores liv i hænderne, og systemet prøver på at finde et smuthul så de kan smide os på det alm arbejdsmarkede...
Håber på det bedste for dig
Ja jeg håber også at der står noget godt i de papirer??

Men lige nu tror jeg på det værste Maratonløb.. hvor herre bevares..

Knus Mulle63

Sidst redigeret af Mulle63; 10-09-2011 kl. 14:28. Årsag: stavefejl
Mulle63 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2011, 10:36   #14
Mulle63
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2011
Indlæg: 97
Styrke: 13
Mulle63 er ny på vejen
Svar fra Neuropsykologen!

Ja så kom der svar fra ham!!

Ja som jeg har skrevet før, så skriver han at han foreslår fysisk træning
( Masser af motion og så er du klar til maratonløb til næste år, som han sagde til mig til undersøgelsen) så jeg kunne tabe mig.

Men han skriver der er tydelig forskel med hensyn til koncentrationen, indlæring og hukommelse, alt efter om materialet er visuelt eller sprogligt, således at den sproglige kompentence er nedsat i forhold til den synsmæssige.

Og her skriver at det kunne tilskrives klientens habituelle høreproblematik
( bruger høreapperat på det ene øre, da jeg har medfødt hørelse og har haft talepædagog som barn, til og lære mundaflæsning og lærte og udtale ord rigtig, men har altid gået i alm. klasse, altså ingen specialklasse)

han skriver at klientens primære vanskeligheder synes at være nedsat energimobilisering/fælger efter belastnings-relateret udbrændthed, samt den habituelle personlighed.
Der er lette kognitive vanskeligheder. dette omhandler let nedsat hukommelse, tendens til udtrætning, men har en opgivende holdning samt let nedsat indlærings-besvær. og koncentrationen afhønger af om det er sproglige eller visuelt.

Jeg er bare så harm lige nu.. Har lyst til og ringe ham op og snakke med ham om den her erklæring..
Lige nu er jeg så gal at jeg vil klage over ham!!

Jeg har altså aldrig haft så store problemer med hukommelse/koncentration og indlæring.. det er først blevet slemt de sidste 3 år.

Jeg havde virkelig svært ved og koncenterer mig om nogle af de opgaver han kom med, og blev total stresset.

Nogle gode råd hertil??

Knus Mulle63
Mulle63 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Neuropsykologisk-undersøgelse???? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 09-10-2011 17:30
Svar på neuropsykologisk udredning HeidiAnd Alt det andet 4 14-01-2011 21:31
Lægekonsulent og neuropsykologisk undersøgelse. forviret Spørgsmål ang fleksjob 3 11-10-2009 13:12
Neuropsykologisk undersøgelse Havedammen Alt det andet 7 29-09-2009 15:27
Hvad er en Neuropsykologisk undersøgelse?? Litha Alt det andet 13 03-07-2009 12:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension