K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2011, 23:52   #21
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
tusind tak for dit svar.. det er enormt frustrerende og det snakkede jeg også med psykiateren.. selv sygedagpengene rækker knapt til at leve for med medicinudgifter og min kæreste på førtidspension så er det enormt svært at få det til at hænge sammen..

Et af mine problemer ved hverdagen er at jeg ikke kan klare det at tage kampen op længere... jeg har svært ved at ringe og brokke mig til sagsbh.. bare det at ringe op er en kamp.. det er virkelig svært... men jeg ved samtidig også at det er nødvendigt.. min kæreste har lovet at hjælpe men han har heller ikke energien og farer hurtigt op i en spids.. både fordi det er mig det går ud over men også fordi vi ikke har brug for mere modgang.. det at gå 6-8000 kr ned pr måned er svært at få til at hænge sammen og man har jo hverken råd til tøj eller forkælelse.. og som man siger : når krybben er tom bides hestene.. - vi skændes nu ikke men det er svært at få en god dag når man ikke kan købe det man har lyst til.
men jeg er godt nok nervøs for fremtiden.. min kæreste nævnte for mig at jeg faktisk er tæt på at kunne komme på førtidspension - og det kan mit hoved slet ikke kapere... men ved ikke hvordan jeg indenfor et år mere skulle nå arbejdsmarkedet når jeg stadig er på nedaf gående efter et år... psykiaterern fortæller mig at det er fordi jeg skal have ro og mulighed for at komme ind i en daglig rytme igen.. og at jeg skal ha tingene bearbejdet inden jeg skal igang igen.. Jeg er 24 - tak for **** - agtigt--- det er så svært at acceptere.. men nu håber jeg at jeg får noget hjælp - jeg har efterhånden skreget på den længe... :-S
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagp. / kontanth. / Fp??? Vanilla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 04-06-2012 13:31
ophør af sygedagpenge fibro At søge førtidspension 14 10-07-2011 21:37
Varsel om ophør af... Susanne2412 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 12-04-2011 12:35
Tvunget til at melde sig ledig. Spørgsmål: Optjenes timer under periode med sygedagp? mariarolle Alt det andet 37 06-09-2010 20:01
stop sygedagp. /kontanthjælp Huldra Alt det andet 6 04-07-2008 10:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension