K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2009, 14:23   #21
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Nå jeg fik ingen råd for jer desværre inden jeg skulle derned på jobcentret.

Men han var rigtig flink, og han mente det var meningsløst at sende mig i arb.prøvning eller andet nu.

Han ville bede om en statusattest fra min læge og så ville han indstille mig til pension, på det forliggende,.og om jeg så skulle til flere speciallæger eller arb.prøvning det må tiden så vise.

Men jeg blev meget overrasket over han ville indstille mig til pension, jeg ikke så meget som nævnte ordet for ham.

Så nu må jeg se hvad det hele bliver til, er der andre her der kan fortale mig lidt om deres erfaring med dette ?

Søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 18:50   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Nej jeg har ikke oplevet det...men det er da godt tror jeg ...hvis det er det du vil...er det det...?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 19:03   #23
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Hej Stella

Tak for din respons, troede jeg skrev med mig selv her
Som jeg sagde til ham var det ikke mit ønske, men kunne heller ikke se nogen løsning på det. Min tilstand er blevet meget forværret efter jeg var i fleksjob. Men helt sikkert så have jeg håbet på jeg kunne klare et fleksjob, og har hele tiden troet på det nok skulle gå. Og hele tiden kæmpet med r.... ud af bukserne for at klare det.
Søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 19:08   #24
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hej Søsser

Så er det nok den bedste løsning med en pension for dig ...håber du får det bedre og måske kan du lave noget arbejde med et skånejob eller noget frivilligt hvis du kan det og vil, men tror det er godt din sagsbehandler er klar over du ikke kan klare et fleksjob mere så vent du og vær glad for det.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 19:30   #25
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Tusind tak hvor svare du da bare så godt.
Ja jeg vil meget gerne indgå i noget frivilligt arbejde eller skånejob. Tror at jeg et eller andet sted kan gøre en forskel
Søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
hvad mon der nu skal ske. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 4 10-09-2012 22:35
Hvad skal der til...... MissMurphey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 30-06-2011 12:06
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension