K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2014, 20:06   #1
karsten2103
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
karsten2103 er ny på vejen
Smile aktivering

Hej

Jeg blev i 2007 tilkendt et flexjob i hjørring kommune på 15 timer om ugen, men var så uheldig at i febuar 2013 fik jeg konstateret svær hjertesvigt (20%)
og har gået sygemeldt siden. Nu er mit spørgsmål så, hvordan reglerne for
aktivering af hjertesvigt patienter er?, om man kan sendes i aktivering?, jeg er stadig i behandling.

Ålborg Sygehus har udtalt at jeg kan klare daglige gøremål, er der nogen her inde der kan fortælle mig hvad man mener med dette

På forhånd tak for hjælpen

hilsen Karsten
karsten2103 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2014, 21:27   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det skal du nok tale med fagpersoner på hospitalet eller din egen læge om. Personer, der kender din sag. Daglige gøremål kan jo være et vidt begreb.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2014, 09:45   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
om du skal aktiveres er op til din læge, du må mspøger der om dit helbred er i fare ved aktivering, ellers kan det være en fordel for dig, at blive aktiveret , så din jc kan se hvor din arbejdes evne er nu
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2014, 11:39   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
For at blive aktiveret, skal du raskmeldes, og din evt nye restarbejdsevne afklares, fuldstændig som reglerne fra sygedagpengeloven, som du er omfattet af, som sygemeldt fleksjobber!

Enten genoptager du altså tidligere omfang ift fleks bevillingen, eller afklares ift ny tilretning af eksisterende fleks bevilling!

Ovenstående KUN, hvis du kan raskmeldes, dvs at din tilstand er stationær!

Vil din sagsbehandler have du skal aktiveres, på trods, skal du be om at se lovhenvisning, dvs hvor i loven der står, samt under hvilken lov de mener du er omfattet af! (få evt hjælp af din fagforening).

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension