K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-12-2011, 13:17   #31
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Man kan nærmest slet ikke slippe for at få opgaven i færdig form... Skolen sender/mailer den til dem som har bidrage med interviews og / eller felt observationer :-)

Vær opmærksom på at i den sidste halvdel i forløbet, er den studerende muligvis MEGET hængt op, der er mange tråde som skal bindes sammen
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 21:34   #32
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Nu har du jo sagt ja, og det synes jeg er herligt, for som nævnt flere steder, det kan være svært at finde nogen , der vil stille sig til rådighed og en opgave bliver altså bare væsentligt bedre af at have været i kontakt med virkeligheden... Og så skal man jo heller ikke undervurderer, at man har mulighed for en positiv indflydelse på en (formentlig) kommende sagsbehandler, og efter hvad jeg hører herinde, kunne det jo åbenbart være tiltrængt
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2011, 01:53   #33
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Hey ette74

undskyld sidesporet

Jeg tror du bliver glad for at du har sagt ja, netop fordi der så kommer nye prof. øjne på din sag, og det kunne jo være at der kom et nyt indspark.

Og jeg synes også du skal lave en aftale med vedkommende om dels at se opgaven når den er færdig og dels som "betaling" for din medvirken at I efterfølgende sætter jer ned og kigger på din sag sammen. Det ville jeg synes var en fin måde at vedkommende kunne sige tak for hjælpen på.

held og lykke med det.
Helt sikker
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En sagsbehandlers opgave? Kid2 Alt det andet 19 31-08-2012 15:41
Kilde søges til opgave på journalisthøjskolen: melevy Politik og Samfund 0 23-05-2012 13:09
Hjort: Vi er på en svær opgave! buster Politik og Samfund 5 04-04-2010 13:17
Opgave om fleksjob minsally Spørgsmål ang fleksjob 2 09-06-2009 08:48
forskel på jobkonsulenternes opgave. annette Dit og Dat 8 09-02-2007 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension