K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-12-2011, 21:50   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Fint....og så tilbage til trådens emne....tak!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2011, 21:56   #22
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Ja, sorry! Tilbage til emnet... Jeg tror, du skal gøre op med dig selv, om du har overskud til at medvirke til en times interview og evt opfølgende spørgsmål efterfølgende. Som Ricky skriver, så har man hverken tid eller pladsen til at gå i dybdem med de store problemstillinger, når man skriver bachelor. Det er mere eller mindre en videnskabsteoretisk opgave, hvor man afprøver div teorier vha "rigtige" personer.

Du må ikke regne med at få det store igen. Men på den anden side kan du ende med at få en del ud af det i form af gode råd og hjælp i din sag, afhængig af hvilket fagligt niveau den studerende befinder sig.

Så rådet fra mig vil være: gør op med dig selv om du har overskudet til en times interview (ca).
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2011, 21:59   #23
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
Hej Alle

Jeg vil meget gerne hører jeres mening, om jeg skal sige ja til en socialrådgiver studerende, som skal skrive afgangs opgave/ bachlor. Hun mangler noget at skrive om og jeg er derfor blevet spurgt om jeg vil ligge min sag frem.Jeg kender ikke vedkommene er blevet kontaktet af en ven, som kender hende. Min sag er jo ikke afsluttet og tænker om det måske ville gi mig nogle problemer eller Hvad syndes i?
Hej ette 74
For at komme tilbage til selve spørgsmålet, så får du min mening her.

Jeg synes du skal takke ja.. Det må være alle tiders chance for at få gennemgået din sag. Måske ville du oven i købet være heldig, at få hjælp til f.eks. bemærkninger til RP eller anker.
Jeg går ud fra at sagen bliver anonymiseret efter alle kunstens regler.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2011, 22:15   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal vel heller ikke glemme det givende i at hjælpe en studerende...forudsat at man har overskudet til det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2011, 23:16   #25
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
Hej Alle

Jeg vil meget gerne hører jeres mening, om jeg skal sige ja til en socialrådgiver studerende, som skal skrive afgangs opgave/ bachlor. Hun mangler noget at skrive om og jeg er derfor blevet spurgt om jeg vil ligge min sag frem.Jeg kender ikke vedkommene er blevet kontaktet af en ven, som kender hende. Min sag er jo ikke afsluttet og tænker om det måske ville gi mig nogle problemer eller Hvad syndes i?
Jeg stiller mig gerne til rådighed for den studerende, hvis geografisk muligt for vedkommende, og det virkelig kun er af godt 1 times varighed.

I 2010 havde jeg en medicinstuderende inde over, men meget længere tid og flere besøg - vedkommende var meget taknemlig.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 01:24   #26
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
ja jeg ville helt klart også gerne melde mig på banen for en studerende...ved som pædagog, hvor svært det er at finde nogen der vil stille op.....og hvis man har overskudet til det, tror jeg da absolut at man vil kunne modtage hjælp i form af gode råd fra den studerende....eller bare det at vende sin situation med en "fagperson" ;-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 01:31   #27
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
hæ hæ er der slet ikke nogen der har lyst til at køre den her snak over i om man skal have autorisation som socialrådgiver ???

uuuups det er vist nisserne der driller i mit hoved i dag
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 10:36   #28
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wibsen Se meddelelser
Jeg har siddet og læse lidt på det nu, og kan ingen steder finde belæg for det du siger.
Kan du ikke belyse det, for syntes da ærlig talt det er en smule utrygt hvis der sidder uddannede socialrådgivere derude, som ikke er færdigt uddannet.. Jeg har en klar forventning om at de mennesker der varetager min meget komplicerede sag er færdig uddannede.
Ej undskyld mig.... kan det ikke være lige meget om man er færdi uddannet, hvis bare man er god til sit arbejde
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 10:48   #29
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Hej alle Tak for jeres svar, selvom det lige tog en smut på et side spor

Jeg har bestemt mig til at takke ja

God jul
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2011, 13:10   #30
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Hey ette74

undskyld sidesporet

Jeg tror du bliver glad for at du har sagt ja, netop fordi der så kommer nye prof. øjne på din sag, og det kunne jo være at der kom et nyt indspark.

Og jeg synes også du skal lave en aftale med vedkommende om dels at se opgaven når den er færdig og dels som "betaling" for din medvirken at I efterfølgende sætter jer ned og kigger på din sag sammen. Det ville jeg synes var en fin måde at vedkommende kunne sige tak for hjælpen på.

held og lykke med det.
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En sagsbehandlers opgave? Kid2 Alt det andet 19 31-08-2012 15:41
Kilde søges til opgave på journalisthøjskolen: melevy Politik og Samfund 0 23-05-2012 13:09
Hjort: Vi er på en svær opgave! buster Politik og Samfund 5 04-04-2010 13:17
Opgave om fleksjob minsally Spørgsmål ang fleksjob 2 09-06-2009 08:48
forskel på jobkonsulenternes opgave. annette Dit og Dat 8 09-02-2007 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension