K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2010, 13:38   #1
LotteCdk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2010
Indlæg: 10
Styrke: 14
LotteCdk er ny på vejen
Anke

Jeg kan ikke helt finde rundt herinde jeg har skrevet en tråd engang i nov ang ophør af mine sygedagpenge...

Jeg er helt splatten,- men dog er jeg positiv ,- at det skal dræne en at være i dette system er forkasteligt.

Men jeg har fået medhold i min anke til jobcenter da de mente jeg ikke var helbredsmæssigt afklaret pga en skide tennisalbue oven i min cervikale opererede diskusprolaps med varige skånehensyn til følge.


Så det er godt ! jeg er sygemeldt igen og skal videre i systemet med div.

Jeg har siddet og skrevet anker og klager til borgmester osv til den lyse morgen i mange dage,- de stoppede mine sygedagpenge og som enlig forsørger har og er jeg da helt ude i hampen uden penge for 5 uger.

Fanmer noget griseri.

Nu skal jeg blot undersøge om jeg får de penge jeg mangler fra min varighed ophørte 30/9 til jeg var nød til at melde mig ledig 8. nov. da det var der jeg fik deres afgørelse.... orker det næsten ikke

Møg system, og man skal være stærk for at kæmpe.
Det er jeg stærk altså, men jeg sidder nu her uden min JUHU følelse for jeg er helt drænet.
Kan da lige forestille mig hvor magtesløs feks dejlige mennesker med psykiske diagnoser bliver med sådan noget her. Svineri er det altså

Men jeg vil sige til alle....

Kæmp for jeres ret, få fagforening hvis i er i en sådan, til at hjælpe med at kikke efter i sømmende.

Få agt indsigt.

Få en der er god til skriftens tale til at skrive for jer.

Dette er jeg god til,¨skriftens tale altså, heldigt for mig, og jeg ville ønske, at jeg kunne hjælpe jer der sidder her op til jul, med div problemer omkring jeres sag.

JUHU jeg er forlænget, kan fanmer ikke engang føle det efter alle disse "gøren ting over mit hoved, uden at sætte sig ind i tingene, og ud af systemet med hende" ting.

Hvor er det dog ubehageligt.

Mange kærlige tanker til alle .
og glædelig jul
Charlotte
LotteCdk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 21:21   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Er det denne du mangler: http://www.k10.dk/showthread.php?t=15382 ?

Hvis du klikker på dit eget navn, enten ved dit indlæg eller i sidens øverste højre hjørne, kan dum komme ind i din profil.
Og der kan du klikke på "statistik" og finde dine indlæg og tråde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 21:25   #3
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Hej Charlotte!

Tillykke!

Ja, det hjælper at klage! men det er skide ærgerligt, at der sidder nogle,, som har valgt at arbejde med mennesker men alligevel har misforstået deres rolle!

glædelig jul og godt nytår!!
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anke rose Spørgsmål ang fleksjob 12 30-10-2011 21:15
Anke ??? dobar Spørgsmål ang fleksjob 11 25-06-2011 23:46
Anke rose Spørgsmål ang fleksjob 22 01-06-2011 10:28
At anke... Buffy Alt det andet 0 23-04-2010 12:12
Anke. Buller1 Din historie 4 20-05-2008 18:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension