K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2010, 17:58   #21
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nu har jeg også fået reklamer og ser den lampe der. Spørgsmålet er som man bør investere i sådan en ?

Umiddelbart er min hovedlidelse generaliseret angst, men der er sikkert også noget depression inde over det føler jeg i hvert fald. Hvad skal man gøre som ny med sådan en ? Er det blot et par minutter hverdag eller en gang i mellem ?

Min medicin består jo også af serotonin, mener jeg. Jeg får effexor/venlafaxine 300 mg. om dagen, og heri er der vidst også de stoffer hjernen selv skulle producere. Jeg vil da klart overveje at købe en og finder det bestemt også bedst at bruge den om morgenen, da det er det jeg er mest "nede".

Der står at den har 10000 lux som kan modsvarer en solskinsdag, får man også lidt kulør af den ?

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 22:55   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Enteneller jeg tror kun denne lampe giver højest røde kinder hvis du sidder meget tæt op ad den
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 23:14   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er også ok, jeg er naturlig brun he, he også selvom jeg er blond

Jeg tror da at jeg skal i netto i morgen, det er da sikkert værd at prøve. Skal man bare ligge ud med et par minutter et par gange om ugen og så se hvordan man har det med det ?

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 23:21   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg ved det ikk . syntes jeg engang har læst om den her inde,men mon ikke der er en Brugs-forviring med til den

Syntes jeg har hørt noget med en times tid om dagen/døgnet , skulle være nok.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 23:39   #25
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Med sådan en fætter er man nødt til at prøve sig frem.

Der fulgte en brugsanvisning med den, jeg har.

Min kører i køkken-alrummet fra kl 08- 11 hver dag.

Altså sidder jeg ikke lige foran den, som der ellers står noget om i brugsvejledningen.

Den giver desuden et fortræffeligt arbejdslys, så jeg ikke behøver have andre lamper tændt.

Jeg har målt dens energiforbrug, og min bruger 50-60watt i timen, så det er samtidig en billig lyskilde.

Brugen af lampen har indtil videre sikret mig mod at have brug for antidepressiva.

De bivirkninger, som de KAN give, skal jeg i alt fald ikke have oveni alt det andet,

der gør min tilværelse træls.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 00:58   #26
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Nu har jeg også fået reklamer og ser den lampe der. Spørgsmålet er som man bør investere i sådan en ?

Umiddelbart er min hovedlidelse generaliseret angst, men der er sikkert også noget depression inde over det føler jeg i hvert fald. Hvad skal man gøre som ny med sådan en ? Er det blot et par minutter hverdag eller en gang i mellem ?

Min medicin består jo også af serotonin, mener jeg. Jeg får effexor/venlafaxine 300 mg. om dagen, og heri er der vidst også de stoffer hjernen selv skulle producere. Jeg vil da klart overveje at købe en og finder det bestemt også bedst at bruge den om morgenen, da det er det jeg er mest "nede".

Der står at den har 10000 lux som kan modsvarer en solskinsdag, får man også lidt kulør af den ?

EE
Nej hahaha.. den giver ikke sol. det er jo ikke solarium,, griner..

men afhænig af hvor tæt du kan holde ud at side foran den minsker man tiden for det behov man kan have af sådan en.. men lyste er rigtig skarpt.. som at side i skarpt sol på en sommer dag. og man skal ikke se direkte ind i lampen. men kan brugen den bag en pc som jeg gør i en 30-45min om morgenen. så skulle du få dit behov dækket.. men du kan nemt få hovedpine i starten da det kræver en tilvæning..

og jeg bruger altså ikke min hver dag endnu.. men er ved at trapper langsomt op igen. efter at være kommet igang med nogle piller som nu køre...
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension