K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2009, 12:20   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Morgause ja mig kan du ikke rigtig blive uenig med ang bestyrelsesposter det er også op til kvinder selv , men ikke så meget det der er min pointe hendes kommentar om indvandre kvinder ville jeg også godt kunne følge hvis ikke den samtidig var fordi hun nedgør kvindesaggrupper ud fra indvandre og erklære deres andre sager forældet og konkludere at det er indvandre kvinder de skal tage fat på nu ...

det er hendes bekymring for indvandre kvinder der får mig til at studse da regeringen og hun i særdeleshed ikke lige slår mig som dem der vil varetage tarv for indvandre kvinder...

Ville man det så kørte man ikke på dem som man gør men søgte at integrere dem på anden måde , måske med menneskelighed i stedet for iblandet noget tvang for ved godt at det er mændene der tvinger dem til at blive hjemme i mange tilfælde men tror ikke at man kommer det til livs ved at sulte dem eller ved at gøre at de dårligt kan eksistere det tror jeg kun binder dem mere til hjemmet... '

Så min konklusion er bare .. jeg tror ikke på at hun gør noget af næstekærlighed for der er masser af ting at tage fat på og masser af ligestillings problemer der ikke bliver hørt ...

(tag bare a og b flekser ) men det er jo så igen (lige som det jeg lige har skrevet) en helt anden diskussion og skal vi tage den så må vi nok heller oprette en anden tråd så vi ikke stjæler Vipers

Og nu må vi jo diskuttere alt det politik vi vil .. tak for større server


Viper undskyld og så er jeg over og skrive under nu
  Besvar med citat
Gammel 14-10-2009, 12:21   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
....her

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=30745

Hvis man har nummer (665) og år (2006) så er det altid let at finde på www.retsinformation.dk



Ragdoll

Takker så lærte jeg også noget i dag (selv om det er lang tid siden du svarede jeg er ikke så hurtig )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskelsbehandling! FrkSilverfox Dit og Dat 5 24-05-2011 13:13
Til alle mellem 18 og 40 år karsten1983 Dit og Dat 6 20-12-2010 22:23
Forskelsbehandling på arbejdamarkedet Morto Alt det andet 11 03-11-2010 22:24
Mellem flex og ftp arhar Spørgsmål ang fleksjob 2 05-06-2007 22:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension