K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2009, 15:49   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation Er vi restgruppen ?

Det er hvad jeg og du bliver kaldt " REST GRUPPEN " jeg er en rest en levning fra bordet med de fede lækkerier...en rest...du kan tage resterne og smide dem ud...

Hold da op hvor er jeg edder rasende på de fjolser der tillader sig at kalde os for "restgruppen"...

Også hos socialrådgiverne har optimismen fået et knæk af den økonomiske krise. Det er dem, der arbejder i de kommunale jobcentre med at skaffe plads på arbejdsmarkedet til personer med lang tids ledighed, manglende kvalifikationer og måske sygdom eller sociale problemer i bagagen.

»Det bliver krævende,« siger Bettina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening.

Det gik ellers lige så godt, fortæller socialrådgiverformanden. På jobcentrene slog socialrådgiverne flik-flak på gangene eller kneb sig selv i armen, når det igen og igen lykkedes at få ansat personer på særlige vilkår i virksomheder – folk, de uden de store forhåbninger havde bokset med i årevis.


- det var utroligt jeg har aldrig fået nogen hjælp overhovedet ...

Kære Betinna Post kan du ikke sige fra når Man kalder dine klienter for "rester" ? Hvis du gjorde det ville jeg have mere respekt for dig.

det er vel nok lidt overdrevet hvor meget de sagsbehandlere egentligt gør andet end at sende folk i aktivering og til læger.

Jeg er ret træt af Betinna Post.

OK her er LOs A4 brev...

http://www.ugebreveta4.dk/2009/20090...til_overs.aspx

det er ikke for at være negativ...men jeg er træt af at høre dem og aldrig noget fra " resterne"

Sidst redigeret af Stella; 10-02-2009 kl. 16:06.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2009, 23:45   #2
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
så moder så datter så Betinna Post

Jeg var til en hørring hvor hun var med, og der lød ALT godt, men siden er det den værste omgangsludder og bestemt ikke på vores side, ja jeg er også vred på hende.

Jane

Sidst redigeret af calamityjane; 11-02-2009 kl. 02:03.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension