K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2010, 01:06   #1
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Question Afmelding fra RevaAktiv

Hej Allesammen
Jeg har for ca 4mdr siden fået min afmeldingsskrivelse fra RevaAktiv. Der stod en masse i, både fra Psykologen, jobkonsulenten, sagsbehandleren og Sociallægen. Jeg snakkede så med en af vores venner (tidligere Social Rådgiver, heldigvis) som sagde at der var mange fejl i den. Jeg fik lavet et par sider (5 ) med kommentar til deres udtalelser. Der gik så et stykke tid, så kom der et brev med alle mine papir i incl. mine kommentar selvfølgelig bagerst. Det var en kopi for at vise mig hvad min sagsbehandler havde fået tilsendt. Nu ligger problemet så i at jeg IKKE har skrevet under på noget, ej heller godkendt noget, men jeg er afmeldt derud fra. Kan det være rigtigt at de bare kan gøre dette uden at man selv har nogen indflydelse på hvad der står?
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 08:57   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når Ressourceprofil skal laves eller opdateres, skal du bare sikre, at de har indføjet, de rette oplysninger, og undlade med at godkende og underskrive, før du er tilfreds med udfoemning og oplysning.

Jeg ved ikke helt om det decideret er ulovligt, det Reva har gjordt, men det er da dårlig stil.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 09:29   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
kender ikke lige en §

men som alt andet burde du blive partshørt i den
det blive jeg selv i min, men havde meget få kommentar og de havde lavet et rigtig fint stykke arbejde. Det var dog ikke reva. Det blev så rettet og dernæst sendt til underskrivelse
du skal huske at den tæller en del, når man skal videre i systemet.
da den netop viser hvad man kan over et stykke tid, det kan jo også være svært for en læge og se hvad man kan på en 30-60 min.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2010, 12:01   #4
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej kakaoko.

Det er helt efter bogen, at du får en afmeldingsskrivelse fra Reva. Som du selv skriver, er det det materiale, der er gået videre til din myndighedssagsbehandler i kommunen.

Nu skal h*n tage stilling til, hvad næste tiltag er - med revarapporten, dine lægepapirer og din ressourceprofil som grundlag.

Hvad siger Revarapporten om dine fremtidsmuligheder? Som regel foreslår de et eller andet.

Jørgine

Sidst redigeret af Jørgine; 29-08-2010 kl. 12:47.
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 20:57   #5
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Hejsa
Tak for jeres svar.
Jørgine : Jeg kan ikke helt forstå at det er iorden at den bare bliver sendt videre UDEN at jeg skriver under. Der er jo mange i kommunen som skal se på den, og det kan da ikke være rigtigt at kommunen bare har lov til at gøre det på deres "måde"??
Der står ikke rigtigt noget om hvad jeg skal nu, de venter på at mine hænder bliver optimale, hmm sgu lidt svært med et stift håndled . De mener jo at jeg skal overskride min grænser, for når det gør ondt så må jeg presse lidt mere. Men de aner sgu ikke hvor svært det er at have ondt 24timer i døgnet, og have hjælp til ALT i hjemmet, og så skal man presse sig selv, hmmm.
Men jeg kan ikke hitte hoved og hale i alt dette her
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 22:02   #6
Maybe
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2009
Indlæg: 65
Styrke: 16
Maybe er ny på vejen
Det er en god ide - specielt i Odense - at optage sine samtaler med sagsbehandleren.

En sagsbehandler kan godt sige nej til at samtalen optages - men hvis du gør det skjult er det lovligt
Maybe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 23:33   #7
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Maybe.
Det har jeg nemlig også gjort før, både med min sagsbehandler samt med Sociallægen, så der er da heldigvis noget der jeg kan bruge hvis det er*SS*
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension