K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2010, 15:12   #1
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Reumatolog

Nogle der kender Reumatolog Palle Ahlquist??? skal have lavet en status omkring Fibromyalgi, og ved ikke lige om han anerkender Fibromyalgi på lige fod med andre gigtsygdomme????
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 15:17   #2
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Prøv at skrive til Fibromyalgi foreningen så kommer de med nogle forslag på læger der anerkender det, jeg har gjort det og fik svar dagen efter...
Skriv hvilken del af landet du bor i og de finder de relevante læger.

mail adressen er [email protected]
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 20:58   #3
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Du kan også altid ringe til foreningen, også selvom du ikke er medlem og spørge om de kender nogen i dit område og kan anbefale.

Men men, når det er sagt, så anbefaler de altså også de mindre gode, skal jeg hilse og sige! Min læge havde i hvert fald kendskab til en som de havde anbefalet, men som han vidste ikke anerkender fibromyalgi!

Umiddelbart har jeg kendskab til Haga i Esbjerg og Bente Danneskjold-Samsøe på Sjælland og så er der en i Århus jeg ikke husker navnet på. Men ellers prøv at høre på www.fibronet.dk - alle er velkomne også selvom man ikke har en diagnose, der deles gerne ud af erfaringer osv.

Også når det gælder kendskab til reumatologer (naturligt nok da vi alle har fib )
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 23:51   #4
Linnea
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2009
Indlæg: 6
Styrke: 0
Linnea er ny på vejen
Jeg var hos prof Haga i Esbjerg som stillede min diagnose hurtig tog uden slniger i valsen, Ham kan jeg godt anbefale, og der er næsten ikke ventetid, Hvis job centeret heviser, går det tjept og det er gratis. Jeg havde reaktioner fra alle 18 t-po9nts, og han gentog øvelsen, for at være helt sikker. Ha ser ikke alene om man ømmer sig, men også efter muskelens reaktion ved pres. Han er proffessor i det her, og jeg havde følelsen af, at han vidste han han talte om. Han kunne of som forsøg tilbyde to typer medicin, som ha ærligt sagde,disse hjælper nogenmen ikke alle. Han skriver også ref. inden m,an går, å der er mulighed for at læse og rette det man ike er enig i - inden hansender den afsted. Det er også rart nok.
Linnea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reumatolog.. diagnoseløs Alt det andet 4 22-06-2012 13:09
Reumatolog Sessa Dit og Dat 3 23-11-2011 21:26
Reumatolog? Tanjuda Alt det andet 14 19-05-2011 15:47
Reumatolog i KBH.? gunvor Alt det andet 5 24-07-2010 14:11
Reumatolog i Kbh? gunvor Alt det andet 0 13-07-2010 11:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension