K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2009, 02:54   #11
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Uanset hendes holdning til K10 (som jeg mener, er lidt tvetydig), kan man da ikke tage fejl af denne passage:

Citat:

"Forskeren lægger derfor op til, at loven i højere grad levner plads til, at sagsbehandlerne kan anvende lægernes mere »humanistiske« tilgang i deres møde med denne gruppe borgere.

»Lige meget hvad vi gør, vil de her mennesker altid være i systemet, og de har altid været der. Så måske skulle vi prøve at anerkende, at de ikke magter deres livskriser og hjælpe dem i stedet for at jagte en medicinsk acceptabel diagnose. Hvis man virkelig vil snyde, er det jo nemt at lyve sig til en sygemelding. Jeg mener, at det er meget uheldigt med et socialt system, der ikke bygger på en eller anden form for tillid til de mennesker, der har brug for det,« siger hun."

Citat slut

Det er da absolut brugbart i forhold til mange herinde, så helt fuld af l... er hun da ikke.
Hvis man går ind og kigger på nogle af de sygdomme, folk der bliver fanget i systemet lider af, så kan man altså ikke med 100% sikkerhed sige, om der er fysiske smerter som resultat af noget psykisk i baglandet, eller om det psykiske er et resultat af smerterne. Ikke desto mindre har folk ondt og KAN virkelig ikke arbejde/overskue at arbejde og som mange af jer siger og hun også giver jer ret i, så er det ikke en situation, man sætter sig selv i for at snyde, for så sjovt er det sgu heller ikke!!! Hun indrømmer jo også blankt, at uanset om f.eks. fibromyalgi er et popsmart ord for det, der før i tiden blev kaldt "ondt i livet" og en rent psykisk påvirkning af kroppen, eller om det reelt er en sygdom, så ville hun aldrig ønske sig at bytte plads med nogen af jer, der lider af den slags sygdomme/tilstande, for kald det, hvad man vil - I har det jo ikke godt, uanset hvad det hedder!

Citat:

"Når man sidder over for de her kvinder, er man ikke et sekund i tvivl om, at de har det så skidt, som de siger. Om det så er indbildt, er ikke til for mig at afgøre."

Citat slut

Læs det hele og læs det ordentligt og så vil i finde ud af, at hun faktisk taler jeres sag. Hun gør det på en lidt underlig måde, som for nogle, der f.eks. har mange smerter og meget svært ved at forestille sig, at det kan være rent psykisk, kan virke nedladende (og jeg er enig med jer, der føler sådan, for det er efterhånden blevet popsmart for raske mennesker at tillægge alle andres sygdomme noget psykisk, hvad enten der er hold i det eller ej!), men i sidste ende anerkender hun jo alligevel, at i - psykisk betonet eller ej - ikke har det godt og ikke burde mistænkeliggøres på den måde, i bliver. Det er vel positivt nok?
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon

Sidst redigeret af Maro; 19-09-2009 kl. 03:01.
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2009, 06:55   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det kan du mene Maro....

Men jeg mener at hun er arrogant og direkte nedladen over for en faktisk ret stor del af befolkningen...

Jeg er bedre uddannet og dermed kan jeg bedre klare mine kriser....er det ikke det hun siger...

Så for min del.....behøver hun absolut ikke være på min side!!! (nu er jeg dog ikke en kvinde)

Jeg har ikke brug for nogen der sidder og siger.....

Åhhh de stakler de små uuddannet mennesker....lad os da hjælpe dem fordi de kan jo ikke selv...

Vi er jo meget bedre end dem...fordi vi er uddannet og derfor bør vi udvise storsind og hjælpe dem...

(((((Hallo))))) den eneste vi behøver hjælp til...det er at lovgivningen bliver overholdt!!! og så måske at der bliver forsket lidt mere i de diffuse sygdomme...så de slipper for at være diffuse...

Ang diffuse sygdomme.....Hvor mange af de alm sygdomme der findes i dag....har mon været kendt som diffuse sygdomme...

Ja nogle sygdomme er diffuse....og det er de lige indtil der er nogle læger der finder ud af hvad de sygdomme egentlig er...

Der var jo engang hvor man ikke vidste noget om feks diabetes...og hvad med dem der havde diabetes dengang....

Gad vide om de er blevet udsat for det samme som feks folk med kronisk trætheds syndrom i dag...

For at svare på mit eget spørgsmål...så nej det blev de ikke...for de arbejdede bare indtil de stillede træskoene og så var den potte ude...

Dem der har skrevet den artikel....de har da næppe nogen større uddannelse....for så ville de da kunne have undersøgt at der næppe er nogen der "kringler" herinde...

Research Research Research Research

Det er svært at tage den slags artikler alvorligt når der ikke engang er blevet lavet en ordentlig research...og tænk engang....den ene af dem er forsker...

Som endda sidder og anklager andre som har lavet en bog for ikke at have lavet en ordentlig research...Dohhh

Det er vel ikke at "kringle" når man beder om at diverse lovgivning bliver overholdt...

Hvilket den jo faktisk ikke bliver i rigtig mange sager...og kommuner...

Handler K10 om andet ?? nej vel !!

Men måske det bare er mig der er for dum og uudannet til at have fanget hvad der sker på min egen hjemmeside...

Nu håber jeg ikke at det blev for uforståeligt...men for at undskylde mig på forhånd....så er jeg meget træt...ikke ordentligt uddannet osv osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2009, 07:34   #13
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Og så vil jeg da egentlig sparke ind, AT en diffus diagnose udemærket kan skyldes vores FORÆLDEDE metoder ved bl.a. scanning.
De lande "vi" (regeringen) sammenligner os med, scanner i både gående og stående stilling ved fx. rygproblemer - det gør vi ikke her i Danmark, som følge deraf kan der ved rygproblemer kun stilles en specifik diagnose i 30% af tilfældene - altså er der ved "dårlige rygge" ca. 70 % "diffuse diagnoser" er det lige godt eller hvad ??

Og så er der alle de sygdomme hvor en sikker diagnose ikke kan stilles uden videre - de er jo også diffuse - indtil diagnosen foreligger.

Men bortset fra det, kan der nok herske en bred enighed om at loven SKAL overholdes fra kommunal side !
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2009, 09:35   #14
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maro Se meddelelser
Uanset hendes holdning til K10 (som jeg mener, er lidt tvetydig), kan man da ikke tage fejl af denne passage:

Citat:

"Forskeren lægger derfor op til, at loven i højere grad levner plads til, at sagsbehandlerne kan anvende lægernes mere »humanistiske« tilgang i deres møde med denne gruppe borgere.

»Lige meget hvad vi gør, vil de her mennesker altid være i systemet, og de har altid været der. Så måske skulle vi prøve at anerkende, at de ikke magter deres livskriser og hjælpe dem i stedet for at jagte en medicinsk acceptabel diagnose. Hvis man virkelig vil snyde, er det jo nemt at lyve sig til en sygemelding. Jeg mener, at det er meget uheldigt med et socialt system, der ikke bygger på en eller anden form for tillid til de mennesker, der har brug for det,« siger hun."

Citat slut

Det er da absolut brugbart i forhold til mange herinde, så helt fuld af l... er hun da ikke.
Hvis man går ind og kigger på nogle af de sygdomme, folk der bliver fanget i systemet lider af, så kan man altså ikke med 100% sikkerhed sige, om der er fysiske smerter som resultat af noget psykisk i baglandet, eller om det psykiske er et resultat af smerterne. Ikke desto mindre har folk ondt og KAN virkelig ikke arbejde/overskue at arbejde og som mange af jer siger og hun også giver jer ret i, så er det ikke en situation, man sætter sig selv i for at snyde, for så sjovt er det sgu heller ikke!!! Hun indrømmer jo også blankt, at uanset om f.eks. fibromyalgi er et popsmart ord for det, der før i tiden blev kaldt "ondt i livet" og en rent psykisk påvirkning af kroppen, eller om det reelt er en sygdom, så ville hun aldrig ønske sig at bytte plads med nogen af jer, der lider af den slags sygdomme/tilstande, for kald det, hvad man vil - I har det jo ikke godt, uanset hvad det hedder!

Citat:

"Når man sidder over for de her kvinder, er man ikke et sekund i tvivl om, at de har det så skidt, som de siger. Om det så er indbildt, er ikke til for mig at afgøre."

Citat slut

Læs det hele og læs det ordentligt og så vil i finde ud af, at hun faktisk taler jeres sag. Hun gør det på en lidt underlig måde, som for nogle, der f.eks. har mange smerter og meget svært ved at forestille sig, at det kan være rent psykisk, kan virke nedladende (og jeg er enig med jer, der føler sådan, for det er efterhånden blevet popsmart for raske mennesker at tillægge alle andres sygdomme noget psykisk, hvad enten der er hold i det eller ej!), men i sidste ende anerkender hun jo alligevel, at i - psykisk betonet eller ej - ikke har det godt og ikke burde mistænkeliggøres på den måde, i bliver. Det er vel positivt nok?
Jeg mener nu at jeg læste det ordentligt, for jeg læste nøjagtigt det samme som dig... også derfor jeg skrev, at jeg ikke ved hvor jeg har hende henne... men jeg tror hun er "på vores side", dog har hun et noget mere neutralt syn på sagen, og prøver at forstå ALLE parter, hvilket jo er godt nok

Det sjove er så at se, at når hun gør det, så er det faktisk mest VORES side hun tager parti for, hvilket jo så IGEN tyder på, at systemet ER NOGET FORFEJLET L***! ... lovgivningen Hjort har skabt har ødelagt mere end det har gavnet borgerne... statskassen? ja sikkert, men den har de jo så SELV ødelagt i stedet for... det kan vi da heldigvis ikke få skylden for.

I det hele taget synes jeg at artiklen er meget dårligt skrevet... det er svært at finde ud af hvornår det er journalisten der taler, hvornår det er Nanna Mik-Meyer, hvornår det er lægen, eller en professor.

Det gør artiklen nem at mistolke, og jeg tror faktisk at mange af de ting nogle finder negative her inde, faktisk IKKE er Mik_Meyers udtalelser, men nogle enten hun selv eller forfatteren citerer.

Sidst redigeret af Stezu; 20-09-2009 kl. 13:48. Årsag: 2 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2009, 10:57   #15
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Her er en tidligere tråd om Nanna Mik-Meyer som måske kunne interesser jer
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9738
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2009, 12:44   #16
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg sprænger rammerne....

....jeg vil lige hale en af fordommene frem fordi den ikke bare en men to gange er blevet nævnt i offentlige medier i denne uge, i artiklen som vi debattere her, og i DR1, hvor en historiker Jes Fabricius Møller fra Saxo Institutet på København universitet udtaler sig. Han starter sine udtalelser med ordet doven og ender dem med Fibromyalgi. Programmet varer 26 minutter og kan høres her,

DR1 Apropos

Fordommene er at Fibromyalgi er en modediagnose fra 90erne, en skraldespandsdiagnose for besværlige patienter eller en trøstediagnose der skal give familielægen fred og ro. De personer, mest kvinder der får diagnosen har er husmødre uden uddannelse der har ondt i livet eller er opmærksomhedssøgende, hypokondere, snyltere, dovne, osv.

Jeg har, foruden flere andre diagnoser, diagnosen fibromyalgi.
Jeg har to håndværksmæssige uddannelser og en Bachelor grad.
Jeg har siden jeg var 10 slugt bøger, gennemsnitlig 2 om ugen.
Til mine interesser som privatperson hører: Psykologi, filosofi, Astronomi og Kvantum fysik, som jeg læser og studere som autodidakt. Under emnet astronomi er jeg special interesseret i Fermi paradokset. Jeg har skrevet artikler (til interesse orienterede magasiner), lavet korrektur (Bladet; Nordisk Sexologi), og undervist på universiteter (Veterinær).

Jeg har, som kan læses i et tidligere indlæg jeg har skrevet, i mine unge år knoklet som en gal og elsket det. Jeg er førtidspensionist på grundlag af beviselige diagnoser, så ja jeg er "husmor" nu, men længere holder fordommene ikke, og så bliver jeg splitragende tosset når jeg hører at jeg bare skulle have "ondt i livet".

Og uanset hvad hun siger så taler hun ovenfra og nedefter, nedladende og kondecending.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 19-09-2009 kl. 12:47.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 10:15   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil også her lige nævne at en del reumatologiske sygdomme, (også bindevævslidelser) ikke kan diagnostiseres før at der foreligger klart bevis på skanning. Dete kan ofte tage 8-12år.
I mellemtiden har patienten så difus diagnose eller hvad?

nej, mistanke og tilknytning til sygehus opretholdes, men..
Systemet(kommune, klagesystem) forsøger at skabe tvivl, hvorfor en stor gruppe må stå for skud for netop mistænkeliggørelse!
hverken klagesystemet eller kommunerne bruger Reumatologer. Denne faggruppe har den længeste uddannelse, 2 år mere end mediciner, som kommer tættest på.

Når andre læger/kommuner således skal tyde erklæringer, bider de alene fast i, om der er en klar diagnose. Det er der så ikke, og vupti, er man i gruppen med difuse sygdomstegn, læsndt i liver!

Desvæære er det ofte kvinder der får disse typer lidelser, hvorfor billeded fra artiklen er en skævvridning af virkeligheden.
Bare til orientering.

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 10:17   #18
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
»Hvis de overhovedet er opsøgende, så er det i forhold til at finde oplysninger om deres sygdom. (…) Den meget fine hjemmeside K10, den er meget spændende. Det er om fleksjob og førtidspension. Et forum, hvor folk kan sidde og hjælpe hinanden med, hvordan de bedst kan kringle den her, hvis de gerne vil have et fleksjob.« (udtaler en sagsbehandler) Citat slut

"Hvis systemet var retfærdigt, hvis velfædssystemet fungerede, ville der ikke være behov for et forum som K10" Tommy 20.09.2009

"Hvis man af systemet er bliver tvunget til at kæmpe, og kæmpe hårdt for at få den hjælp man har behov for, når resourcerne er på deres laveste og ens liv ellers ligger i ruiner.
Så bliver det nødvendigvis et spørgsmål om sejre og nederlag, hvor man glædes over sejrene og harmes over nederlagene" (Ragdoll 20.09.2009) Citat slut



Ragdoll

Mit bidrag til den begyndende debat på Information:

Kringler vi den ?
»Hvis de overhovedet er opsøgende, så er det i forhold til at finde oplysninger om deres sygdom. (…) Den meget fine hjemmeside K10, den er meget spændende. Det er om fleksjob og førtidspension. Et forum, hvor folk kan sidde og hjælpe hinanden med, hvordan de bedst kan kringle den her, hvis de gerne vil have et fleksjob.« (udtaler en sagsbehandler) Citat slut

Hvis systemet var retfærdigt, hvis velfædssystemet fungerede, ville der ikke være behov for et forum som K10.

Hvis man af systemet bliver tvunget til at kæmpe, og kæmpe hårdt for at få den hjælp man har behov for, når resourcerne er på deres laveste og ens liv ellers ligger i ruiner.
Så bliver det nødvendigvis et spørgsmål om sejre og nederlag, hvor man glædes over sejrene og harmes over nederlagene.

Fordommene er at Fibromyalgi er en modediagnose fra 90erne, en skraldespandsdiagnose for besværlige patienter, eller en trøstediagnose der skal give familielægen fred og ro. De personer, mest kvinder, der får diagnosen er husmødre uden uddannelse der har ondt i livet eller er opmærksomhedssøgende, hypokondere, snyltere, dovne, osv.

Jeg har, foruden flere andre diagnoser, diagnosen fibromyalgi.
Jeg har to håndværksmæssige uddannelser og en Bachelor grad.
Jeg har siden jeg var 10 slugt bøger, gennemsnitlig 2 om ugen.
Til mine interesser som privatperson hører: Psykologi, filosofi, Astronomi og Kvantum fysik, som jeg læser og studere som autodidakt. Under emnet astronomi er jeg special interesseret i Fermi paradokset. Jeg har skrevet artikler (til interesse orienterede magasiner), læst korrektur på Engelske artikler (Bladet; Nordisk Sexologi), og undervist på universiteter (Veterinær).

Fibromyalgi:
Fibromyalgi er en kronisk sygdom, hvor forstyrrelser i centralnervesystemet medfører, at de ramte lider af udbredte smerter, hurtig udtrætning, kognitive forstyrrelser i form af hukommelses- og koncentrationsproblemer samt en række andre symptomer. Forskere har påvist forstyrrelser i centralnervesystemet, og bl.a. SPECT-scanninger viser, at der er tale om en markant større smertereception i hjernen hos de ramte sammenlignet med raske kontrolpersoner.

Desuden findes der nu en ny blodprøve, APA Assay, der kan måle niveauet af Anti-polymer Antistoffer i blodet hos fibromyalgipatienter.
(Endnu ikke anerkendt)

Tvivlen om hvorvidt de symptomer patienten føler, er somatiske/organiske eller affødt af psykologiske årsager, er en svøbe som disse patienter som oftest har pisket sig selv med i årevis inden diagnosen stilles. De har ikke behov for at andre overtager svøben og pisker videre.

Før man udtaler sig om disse sygdomme, burde man sætte sig bedre ind i hvad det drejer sig om.
Der har igennem tiderne været mange sygdomme som, fordi man manglede beviser, og fordi lægen ikke kunne sætte navn på, har været afvist som værende somatiske. Simpelthen fordi man endnu ikke var langt nok i forskningen, sygdomme som i dag er anerkendt både medicinsk og alment, og som ingen kunne finde på at drage tvivl om.

Og de allerfleste, om ikke alle, fibromyalgi patienter er blevet testet for D-vitamin mangel, og tager dagligt tilskud eller får i ambulatorier jævnligt indsprøjninger. De har stadig fibromyalgi.

Knus

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Stezu; 20-09-2009 kl. 13:51. Årsag: 2 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 11:14   #19
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
først og fremmest, skal vi lige droppe ideen om deres eller vores side, ja vi er alle enige om at måden, det danske samfund, håndtere vores syge ældre og lign er ikke rimelig, men lad os nu droppe de sort/hvide grundtanker.

når jeg læser den artikel få jeg lidt fornemmelsen af at det der bliver sagt er at K10 er stedet man går hen for at få gode råd til at "tage røven/snyde" systemet, og den fornemmelse bryder jeg mig ikke om.

har altid haft holdningen at pension, flex og lign er sidste udvej, og hvis folk ser k10 som et sted hvor man kan komme og få hjælp til en uberettiget pension er det noget skidt!

nu bliver der nævn noget om fibromyalgi. har lige set en film om adhd der hedder generation rx .. skræmmende

Sidst redigeret af StonesTM; 20-09-2009 kl. 11:16.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2009, 12:59   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Stones kan kun give dig ret, jeg fik også en grim fornemmelse da jeg læste det om at K10 var stedet hvor men fik hjælp til at "kringle" læs snyde med at få fleks eller førtidspension , og det var bestemt heller ikke en følse jeg brød mig om at sidde med da jeg læste det...

Desværre har jeg på det sidste være med i flere debatter hvor netop K10 er blevet nævnt som stedet hvor man lære at kringle den ..

Man kan bare undres over folks uvidenhed for læser man på siden så syntes jeg ikke at det nogen steder kan se sådan ud, man kan ligesom hverken få det ene eller det andet uden en stor udredning ...

Og lægepapir og meget andet , samtidig syntes jeg at det skinner igennem det skrevne at det hovedesageligt er sådanne ting som stress og fib der dominere her på siden ...

Og det ved jeg ikke passer der er og har været en stor variation af sygdomme her på siden .. så det må være fordi man ikke har sat sig godt nok ind i hvad der skrives om her på siden ...

Samtidig kan jeg undre mig over hvad det er folk får så ondt i r**** af for i det store og hele er det der sker her på siden jo bare det som burde ske ude i kommunerne , folk får hjælp til at finde igennem en lov jungle og mange gange med godt resultat ..

Men er det ikke en fallit erklæring at det er en privat hjemmeside der skal sidde og løfte de opgaver der i følge alle love og bekendtgørelser bør foregå på kommunen ...

Men selvfølgelig er man som kommune mest interesseret i at hoppe over hvor gæret er lavest så må det være fandens opfindelse med K10.

Men en artikel som den på information er desværre med til at stemple rigtig mange mennesker som svindlere der er jo en grund til at mange bruger ikke længere tør at fortælle kommunen at de henter råd og vejledning her på siden ...

Det er bare underligt at man ikke kigger indad og siger .. hvorfor bliver en side som K10 så stor hvorfor er der så mange der henter hjælp her , er der noget helt galt ude i kommunerne ?

Jeg blev noget harm da jeg læste det hun skrev , både fordi jeg dagen før havde fået diagnosen fib og på vegne af alle de mennesker der er på K10 ..

Nu er jeg lidt omvendt for jeg har altså været visiteret til fleks af andre fysiske årsager + stress siden 03 så jeg burde jo ikke søge en diagnose som fib det er der ingen grund til , jeg har jo ikke noget at opnå..

forværring i sygdom ja , og muligvis førtidspension nu .. men det havde jeg heller ikke behøvet en fib diagnose for da der var kommet både målbare og synlige sygdomme til , som kunne ses ... så det er for langt ude med den teori ..

Jeg har prøvet at skrive en kronik til information , omkring emnet men så må vi se om de trykker den men men næppe ..
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
information idag, helbredsoplysninger hos læge østerbro Politik og Samfund 0 25-11-2010 09:39
k10 i Information!!! zuza Politik og Samfund 13 26-06-2010 17:06
Information om hjemmegående. Louise-Sarah Alt det andet 2 29-07-2009 15:17
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension