K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2010, 08:45   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Jeg søgte i Aug 2008 kommunen om personligt tillæg til betaling af tandlægeregning på 30.000 (overslag).
Fik afslag, og klagede, fik igen afslag.
Klagede til statsforvaltningen, fik igen afslag, hvorefter jeg ankede til ankestyrelsen.
Som i Maj 2010 dømte at både kommunens og statsforvaltningens afgørelser var ulovlige.

Afdrag af privatlån blev ikke taget med i beregningen af rådighedsbeløb.

Selv om jeg har fået medhold hos ankestyrelsen, skal jeg på grund af den forværring der i ventetiden er sket med mine tænder, dog starte forfra med at søge på ny. Altså ny overslag fra tandlægen, hvor jeg først må søge kommunen om dækning af udgifterne til at få overslaget lavet, da der skal laves et panoramarøngten.

I ventetiden har jeg mistet de fleste af mine tænder, fordi jeg ikke fik hjælp i tide.

Men jeg fik ret hos ankestyrelsen, det giver mig dog ikke mine tænder tilbage. Og jeg kan måske nu se frem til yderligere 2 års behandlingstid.

Det var en principiel afgørelse.



Ragdoll
For pokker hvor kan man blive harm når man gang på gang hører om mennesker som dig - Ragdoll - der i sidste ende får ret (og vi ved det jo - ellers klagede vi jo ikk) - men hvor det er endt i noget skidt, fordi man har skullet vente så længe, pga. behandlingstiden i ankesystemet!

til dig
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2010, 08:54   #12
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
føj hvor en behandling

Jeg synes godt nok du skal søge erstatning. Ved godt det ikke giver dig dine tænder tilbage men alligevel.

hvis du orker det så prøv sp bistand. der får man en fin rådgivning af frivillige jurister-sagsbehandlere osv
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2010, 10:16   #13
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Tak for støtten, ja og så har jeg jo intet skrevet om det smerte******* jeg har gennemgået i de snart 2 år på grund af mine tænder, hvor jeg i perioder gang på gang måtte opgive at spise, fordi det udløste for mange smerter, og hvor min mand i ren desperation ligeledes holdt op med at spise, fordi det for ham var en for stor frustration og se de smerter jeg gennemgik.

Jeg lover jer at kommunen har ikke hørt det sidste i denne sag, jeg håber at kunne skabe præcedens så andre ikke skal gennemgå det samme som jeg.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2010, 15:53   #14
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Tak for støtten, ja og så har jeg jo intet skrevet om det smerte******* jeg har gennemgået i de snart 2 år på grund af mine tænder, hvor jeg i perioder gang på gang måtte opgive at spise, fordi det udløste for mange smerter, og hvor min mand i ren desperation ligeledes holdt op med at spise, fordi det for ham var en for stor frustration og se de smerter jeg gennemgik.

Jeg lover jer at kommunen har ikke hørt det sidste i denne sag, jeg håber at kunne skabe præcedens så andre ikke skal gennemgå det samme som jeg.



Ragdoll
Det er jeg glad for at høre
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har nogen prøvet når musklerne sitre i hele kroppen? Ninja Alt det andet 25 29-06-2012 13:18
Nogen som har prøvet noget ligende mit ? KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 9 02-06-2012 00:35
Har nogen prøvet Maj-Britt Dit og Dat 7 19-08-2008 14:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension