K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2014, 01:17   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo nok kommunerne der har taget den største andel af de bonusser...

Dette fordi hvis de ikke kan få folk i fleksjob ja så mister de deres refusion til borgeren...

Så kommunerne kan tjene mange penge på at ansætte ledige fleksjobbere i mini fleksjob da de ikke skal betale så meget i løn og samtid får deres refusion og bonussen..

Så det giver mening at kommunerne udnytter dette...da de altid ser på økonomien før alt andet..

Men dette bør regeringen jo løse frem for at bare lukke det hele ned....det kunne løses med nogle regler eller ændringer i refusions reglerne...

De er dog ved at skal til at se på hele refusionssystemet så man kan da håbe at ordningen kommer igen...

Spørgsmålet er bare om det så bliver fleksjobberen der kommer til at betale ved at ikke kunne få et job når kommunerne ikke kan tjene på det..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 10:01   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg ved godt hvad mini flexerne skal gøre ,jeg har lige været til samtale

jeg magter ikke mere at "kime dørklokker" for at søge job magter ikke at søge uopfortret job for hvad kan der bruges der ude og hvad skal jeg tilbyde når alle mine arbejdsprøvinnger har vist at der for tiden ikke er de job jeg kan klare på grund af mine mange skåne hensyn.

Men det er der en løsning på siger de,jeg skal ud i praktikker det vil være vejen frem ,hvor herre bevarres siger jeg bare hvis vi alle sammen skal den vej,for helt ærligt så er der ikke meget at byde ind med her fra.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension