K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2014, 06:43   #31
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja her ville jeg gøre det samme som Thomas...og ikke klage..

Men det kommer selvfølgelig an på hvorfor der bliver banket...

Jeg havde en en underbo for nogle år siden og der blev banket hver nat efter kl 03.00

Til at starte med troede jeg at det var selve bygningen....men det viste sig at min underbo var psykisk syg og slog efter de dæmoner som hun så om natten.

Sådan noget kan man næppe forvente at hun bare kan stoppe fordi det larmer...

Men jeg bryder mig nu engang heller ikke om al det klagen til gud og hver mand...
Jeg er heller ikke meget for at klage, med mindre det virkelig er presserende, f.eks. gentangende høj musik om natten.

Den var gal igen i nat. Alternativt skal jeg gå i seng om morgenen, hvad jeg ofte automatisk gør. Men det vil jeg have, er mit eget valg.

Men jeg går på apoteket i dag, nu skal det gøres. Og køber en lille pakke ørepropper. Og så vil jeg lydoptage nattens forløb. Udover mit eget snorken som nok med garanti vil komme med, er jeg spændt på om jeg fanger noget banken.
Tanken er, at når jeg går i seng til normal tid, så kan de bruges.

Jeg glæder mig allerede

Lige nu har jeg også lyst til at gå ind, og give væggen et klap, så det synger ind i næste uge. Men jeg gider ikke en nabostrid. Bare jeg kommer til at sove i fred, så må de andre selv finde en løsning. Hvis min teori altså holder stik, om at det er rettet mod mig. Det er let at brygge noget sammen. Som f.eks. en (anden) psykisk syg, ville jeg have det dårligt med at have klaget over.

Jeg havde engang en nabo, der lå dødssyg af kræft. Der fik jeg klager på stribe, verbalt og skrifteligt. Det var i min spæde ungdom, så de gamle nissers klagen, tog jeg mig ikke af. Men havde fået årsagen at vide, så havde jeg levet stille, i den sidste tid vedkommende havde.

Ham der så stod for klageren, var rimelig forhadt af alle i opgangen. En tidligere politimand, der gik meget op i at håndhæve husreglementer. Efter han havde mistet sin partner til kræften, drak han i en periode.
Manden havde kunstige hofter, og var en vinteraften faldet ved gadedøren, hvorefter han ikke kunne rejse sig.

Jeg havde tilfældigvis aftenholdsarbejde dengang, og fandt ham siddende på trappen, i sne og frost. Han havde ringet på dørtelefonen, til dem han kunne nå op til. Men der var blevet råbt fulde svin og andet, uden nogen var kommet til undsætning. Der gav upopulariteten bagslag.

Det blev hurtigt tydeligt at han ikke kunne stå på hans ben, pga. smerter. Så jeg fik fat i en ambulance.

Efter den tid, var han en helt anden. Fra at have været Gnidske, blev han utrolig høflig.

Manglende kommunikation og misforståelser, kan ende rigtig skidt. Jeg vil bare helst passe mig selv, og se på løsninger indenfor mine egne vægge.
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 01-02-2014 kl. 07:01.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 10:24   #32
Kathrine
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2008
Indlæg: 83
Styrke: 16
Kathrine er ny på vejen
Hej med Jer.

Jeg ville bare lige høre, om der er sket noget nyt i forhold til trådstarteren, canvas', situation.
Kathrine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension