K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2010, 11:19   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Prøv og vente med at kontakte din sagsbehandler til du har været hos lægen, måske har lægen et godt bud (ide) som du kan bringe frem i samtalen med sagsbehandleren.....

Du kan jo spørge pænt, hvordan det er de vil have det skal foregå. Du kan jo sige at du er for dårlig til at komme, men har fået at vide du SKAL komme, hvilket du så gør, men ikke kan forstå de bliver 'irriteret' over du ikke kan yde noget....som du jo hele tiden har sagt du ikke kan.
Spørg 'dumt' hvordan du så griber det an.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 11:29   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jamen, stakkels Mouse........
Det er kommunal vrangvilje, så det forslår!
Du kan, som HeleneK siger, ikke gøre andet, end at sygemelde dig.
Brug din læge!!!!!! ...og gå til borgerrådgiveren med din sag!
De er der for at oplyse borgere om rettigheder og muligheder og hjælpe i
sager, der kringler som din.
Jeg bruger dem.

Sidst redigeret af mukke; 25-02-2010 kl. 11:33.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 12:14   #13
ihogåh
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2009
Indlæg: 58
Styrke: 15
ihogåh er ny på vejen
Hej

Jeg har også dårlig erfaring med "reva-lignende kursu" udbudt af den kommune, jeg bor i (Ringkøbing-Skjern). Jeg skulle også være der i 22,5 time, hvilket er langt ud over hvad jeg evnede. Jeg døjer med piskesmæld.

I starten lagde jeg mig, og når de kaldte, sagde jeg at jeg var ikke klar, hvis det var tilfældet. Jeg stod op, når jeg havde behov for det, jeg gloede ud i luften, når jeg ikke kun koncentrerer mig, i stedet for at anstrenge mig for at se ud som om jeg var med. Jeg havde det elendigt, og det fortalte jeg både til læge og kursusledere.

På et tidspunkt nægtede de, at jeg måtte ligge ud over de pauserne. Dum, som jeg var, gik jeg med på det. Jeg kunne ikke og det var det værste, jeg nogensinde har været med til.
Ikke mindst fordi kursuslederne var så total ukompetente og snot dumme. Det dummest var at min kursusleder hårdnakket påstod, at hun kunne se, hvor folk havde ondt. Mærkeligt, at hun kan, når min mand, som kender allermest, ikke kan. Hvordan kan det være tilladt, at være snot dum??? (ja så kom den vrede ud)

Kurset sluttede med en rapport om mig, skrevet af kursuslederne. Det var ikke rar læsning, men godt for min sag. Der stod heldigvis, at jeg total umulig, når jeg blev nægtet mine hvil! Dejligt at have det på skrift, og godt at mine venner ikke skal læse det om mig.

Råd til dig:
* hold fast i dine hvil (jeg var 100% sygemeldt i flere måneder bagefter). Jeg er enig i meget af det, de andre har skrevet. Men hvis du ikke må hvile nok, så lad dem se hvor umuligt det er for en kort periode. Anstreng dig ikke mere end dine kræfter tillader! Jeg mener, at du skal ikke nødvendigvis præsterer mere end at være stående i det lokale, hvor de andre kusistaer er.

* En kort periode kan være nok afklaring i visse situationer!

* det er vigtigt at møde op, for det er der de kan afklare os. Øv for den kendsgerning, og jeg har ingen gode forslag til transport.

Håber det går dig godt
Kærligst Dorte
ihogåh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En slags afklaring... Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 14-05-2013 23:43
Nu er min 'Job-blog' opdateret med indlæg nr. 29: 'En slags status' Jan Jakobsen Politik og Samfund 2 30-03-2013 18:32
Reva Center ??? Dancer Spørgsmål ang fleksjob 6 01-12-2012 10:14
Er der noget jeg har glemt - erstatning og den slags? MineBørnsMor Dit og Dat 6 14-05-2010 08:13
Erfaringer med reva-center Roskilde Bomi? Ida Alt det andet 0 11-03-2008 16:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension